Recensie Melissa, Zwols pleziertje 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jrk

Wandelaar
42
15/11/23
56
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.zwolspleziertje.nl/melissa/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Poeh, dat viel niet mee met deze dame. Bar slecht Engels en totaal geen zin om een praatje te maken; kon ze ook niet trouwens. Ze vroeg direct of ik gepijpt wilde worden zonder condoom, wat 50 euro extra zou zijn, maar mocht ook wel wat minder... ("how much you want to pay?") Prima, maar hoefde voor mij even niet. Ze ging direct vol aan de gang om mij te pijpen, maar dan zodanig dat ik er van zou moeten klaarkomen. Niet mijn bedoeling in ieder geval. Bij een keer een verkeerde beweging van mij zat ze direct chagrijnig te piepen. Niet leuk gewoon. Na een klein kwartiertje mocht ik haar na enig aandringen ook nog even neuken. Weinig plezier aan beleefd. Paar keer op en neer in missionaris en en weer continue dat gepiep. Ook zat ze continue met tissues te kloten en was ze overal vies van. Nog even doggy zat er niet ("you only paid for half an hour"), hoewel we amper 15 minuten op weg waren. Ik heb haar maar gevraagd om er snel via een handjob een eind aan te maken. Was er wel klaar mee. Mijn mening: haar geld niet waard en zelfs niet geschikt voor het werk. Nieuw bij Zwols Pleziertje, maar zal weinig terugkerende bezoekers trekken. Zonde van het geld....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan