Recensie Nadia, Zwols pleziertje, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jrk

Wandelaar
42
15/11/23
56
6
Na een hele tijd een heel schraal aanbod qua dames is het Zwols Pleziertje nu gelukt een aardig blik aan dames los te trekken!

Over het algemeen bar weinig recensies bij Zwols Pleziertje op dit forum. Ik zou zeggen: kom maar op. En wellicht ga ik zelf binnenkort ook een keer een van de nieuwe dames proberen?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.zwolspleziertje.nl/nadia/
Totale kosten (in euro)
110
Na een hele tijd een heel schraal aanbod qua dames is het Zwols Pleziertje nu gelukt een aardig blik aan dames los te trekken!

Over het algemeen bar weinig recensies bij Zwols Pleziertje op dit forum. Ik zou zeggen: kom maar op. En wellicht ga ik zelf binnenkort ook een keer een van de nieuwe dames proberen?
Vandaag bij Nadia geweest.

Vooraf afgesproken dat 2 hoogtepunten mogelijk was in een half uur.
Nadia is een Pools meisje met een mooi figuur en zachte persoonlijkheid.

Toen we op bed lagen en ze men jongeheer vast had vroeg ik of pijpen zonder kon, voor 20 euro extra is dit mogelijk en raadt dit zeker aan!!

Ze pijpt echt hemels en je moet moeite doen je kruid niet te snel te schieten.

Condoom er om, ze kwam boven op me zitten, je kan heerlijk met haar mooie borsten spelen als ze boven op je zit te rijden. Daarna nog even missionaris waarmee ze actief mee doet, zoenen doet ze zonder tong maar wel lekker! Na fijn klaar gekomen te zijn was tijd voor 2e ronde blowjob.
Dit doet ze echt geweldige , lekker diep en lang en als bonus toen ik zei dat ik bijna klaarkwam ze alles in haar mond opving. Was hier wel aangenaam door verrast ☺️.

Nog even gezellig kletsen en met grote glimlach terug naar huis
 
Vandaag bij Nadia geweest.

Vooraf afgesproken dat 2 hoogtepunten mogelijk was in een half uur.
Nadia is een Pools meisje met een mooi figuur en zachte persoonlijkheid.

Toen we op bed lagen en ze men jongeheer vast had vroeg ik of pijpen zonder kon, voor 20 euro extra is dit mogelijk en raadt dit zeker aan!!

Ze pijpt echt hemels en je moet moeite doen je kruid niet te snel te schieten.

Condoom er om, ze kwam boven op me zitten, je kan heerlijk met haar mooie borsten spelen als ze boven op je zit te rijden. Daarna nog even missionaris waarmee ze actief mee doet, zoenen doet ze zonder tong maar wel lekker! Na fijn klaar gekomen te zijn was tijd voor 2e ronde blowjob.
Dit doet ze echt geweldige , lekker diep en lang en als bonus toen ik zei dat ik bijna klaarkwam ze alles in haar mond opving. Was hier wel aangenaam door verrast ☺️.

Nog even gezellig kletsen en met grote glimlach terug naar huis
Topper.... 2x in een half uur! Thnx voor de recensie. Had mijn oproep toch zin 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan