Recensie Samantha, Park 118 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
151
04/02/23
120
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/samantha-2/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een donderdagavond voor het eerst naar Park 118. Geen afspraak, maar gewoon even kijken met wie ik de klik heb. Ik begrijp dat sommige wandelaars dat vleeskeuring vinden, maar los van de recensies en foto's is een blik van de ogen soms heel veel zeggend. Wat mij opviel ten eerste was dat er veel dames zich kwamen voorstellen. Een beetje keuzestress. Tyra viel op omdat ze heel erg haar best deed met het voorstellen en ondanks dat er hier een niet al te beste recensie staat, had ze mij toch nieuwsgierig gemaakt. Maar meer dames vielen mij op.

Maar uiteindelijk gekozen voor Samantha, want die stak er qua looks voor mij met kop en schouders bovenuit. Echt mijn type. Heel aardige en gezellige dame. Na het schoonmaken gaan liggen en direct werd er een cd gepakt om die al pijpend aan te brengen. Ik heb liever iets meer opbouwwerk en dit werkte ook niet echt. Vervolgens ging ze mij lekker trekken terwijl ik met mijn handen van haar lichaam genoot. Daar werd mijn kameraad wel hard van en hop die condoom erop. Ze sprong lekker boven op mij en zo hebben we heerlijk geneukt tot het einde. Dat kwam redelijk snel want het uitzicht en haar geile praatjes...daar was ik niet tegen bestand.

Mocht er een volgende keer komen dan ff kijken of ze ook extra's doet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan