Recensie Samira, park 118, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
195
09/07/21
205
42
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/samira-nieuw/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag voor een werkbezoek in Amsterdam op pad en op mijn route toch maar even aangeland bij Park 118 :D Er was voldoende parkeergelegenheid bijna recht voor de deur, altijd fijn🙌 Binnen gekomen, werd ik netjes door de gastvrouw ontvangen, ze zou de dames roepen voor de voorstelparade....Afijn, mijn oog viel op Samira, https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/samira-nieuw/ ik begreep van de gastvrouw een nieuwe dame. Er was niet heel veel andere leuke keus, dus gekozen voor een uurtje Samira!
Moest wel even geduld hebben want alle kamers waren bezet, alleen het kleinste kamertje was nog vrij, dat is een soort van grote bezemkast:cry: dus daar heeft Klaas voor bedankt... dan moest ik maar even geduld hebben tot er iets anders vrijkwam en Samira mij kwam ophalen.
Dat duurde zo'n 20 minuten alles bij mekaar, maar goed, Klaas had er zin in, dus prima!
Samira haalde me op en liep voor mij uit naar de kamer van plezier:) Mijn verwachtingen waren hoog en een nieuwe dame is dan altijd best lekker spannend! Nu de date zelf, ik mocht me uitkleden en kleine KLaas even opfrissen voor de wasbak (zonder zeep, want die was op:cry:) Afijn dan maar eff goed spoelen en klaar. Het bed opgeklommen waar Samira al lag te wachten en ja, nog met haar body stock aan, ik dacht zou die nog uitgaan, of wordt dit weer zo'n bepaalde date:unsure: Ze vroeg me wat ik lekker vond en ze begon me lekker te pijpen, wel eentonig, weinig afwisseling, maar kleine Klaas begon gestaag te groeien, het pijpfeest duurde niet lang, Samira wilde on-top, en ja, toen ging de boel wat half uit, zodat ik ook prima zicht had op haar best fraai uitziende tietjes:) maar dit was allemaal te gevoelig dus ben er maar mee opgehouden om aan haar tietjes te zitten pfffff. Toen kwam ze lekker even bovenop zitten, maar ik werd er niet heel geil van, t was allemaal erg koud en afstandelijk. Heb haar aangegeven het in missionaris te willen afronden maar dat vond ze geen fijn standje, ze deed dat immers nooit, alleen on-top of doggy! Nou Klaas wilde bovenop dus zogezegd zo gedaan, heerlijk in deze positie het rubber volgeschoten! Toen dat gedaan was, wilde ik eigenlijk ook direct weg, er was geen interactie, interesse, gespreksstof, niets van dit alles, dus Klaas heeft de kleertjes snel weer aangedaan en het huisje verlaten, wel met een lege zak maar niet met een voldaan blij gevoel:confused: Als je houdt van afstandelijk en desinteresse zou ik zeker voor haar kiezen:D voor Klaas geen herhalingsgevaar!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan