Recensie Anouk, Breda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Wiipper

Wandelaar
94
18/10/21
45
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/9908069-anouk
Totale kosten (in euro)
€80,-
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week dan toch maar een afspraak gemaakt met haar via whatsapp. Dit ging echter moeizaam maar uit eindelijk toch een afspraak kunnen maken. Alles was mogelijk behalve anaal. Oké dan maar eens proberen, adres gevraagd en kreeg een adres waar ik naar toe moest gaan en dan moest ik maar weer contact met haar op nemen. Werd toen netjes via de app begeleid naar het juiste adres. Aangebeld en de dame kwam naar beneden om de deur te openen. Ik werd verzocht om naar de tweede verdieping te lopen bij het rode licht zij ze.

Boven aangekomen vroeg ze wat ik wilde ik zei toen van ik laat me verrassen vervolgens hoelang wil je blijven ik zei halfuurtje oké zei ze maar je heb geluk ik ben geen klokkijkster. Ik dacht van dat kan niet meer stuk. Dame heeft een mooi maar mager uiterlijk mooie kleine tietjes. Dus ik had er wel zin in vervolgens beide uit de kleren. Vervolgens werd mijn Sjakie gekeurd en goed bevonden maar ik moest me wel even opfrissen. Dame ging zelf ook nog even naar de wc.

Bij terug komst van de wasbeurt op bed gaan liggen en de dame smeerde haar poesje in met babyolie en gaf mijn een condoom en vroeg of ik die wilde openmaken zogezegd zo gedaan. Ze vroeg me toen weer wat ik wilde en wat ik lekker vind, ik gemeld dat ik pijpen en beffen wel geil vond, ze pakte toen het condoom om het over Sjakie te doen waarop ik zei pijpen was toch zonder, nou vooruit dan omdat je zo fris ben. Na een tijdje gevraagd o standje 69 maar dat was niet mogelijk en was te intiem en alleen beffen vond ze ook niet prettig. Toen maar een paarstandje door genomen wat verders wel lekker was met zoon strak poesje. Me vervolgens nog even laten pijpen eerst met en toen zonder. Ze zei je mag niet in mijn mond klaarkomen verders wel overal en niet op mijn poesje. Uiteindelijk heb ik lekker op haar borstjes gespoten terwijl ik ook nog ven haar poesje masseerde.

Vervolgens mocht ik wel douchen en kreeg weer een schonehanddoek.



Weer een ervaring rijker maar helaas niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan