Recensie Larissa, Breda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Laxradin

Vaste klant
Forumpionier
106
27/07/21
48
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9532587-larissa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteravond zou ik een andere dame bezoeken, maar door een no-show uitgeweken naar Larissa. Een 29 jarige Brazilliaanse die in Portugal woont en nu 1 week in Breda is. Ze ontvangt in het centrum van Breda in een bekende straat. Aangekomen bij adres moet je aanbellen bij de juiste studio en op de 1e verdieping is haar kamer. Kleine ruimte, met een bed en tafel. Verwarming stond op 25 graden en dat was wel prettig, aangezien het buiten waterkou was.

Larissa is een vriendelijke vrouw die beperkt Engels spreekt en grotendeels Google translate gebruikt. De betaling was 100 euro voor 30 minuten, zoals ook in de advertentie stond. Tongzoenen deed ze beperkt helaas, want daar ben ik wel groot fan van. Ze heeft mooie grote borsten waar je uitgebreid mee mag spelen en uiteindelijk daar ook op klaar gekomen. Ik wilde haar beffen, maar het rook niet fris beneden, dus dat heb ik overgeslagen. Ondanks "Pijpen zonder condoom" in de advertentie staat, ging er wel een condoom overheen tijdens het pijpen. Dat duurde 3 minuten en toen kwam ze bovenop me zitten. Dat ging niet echt van harte, dus we wisselde van positie in de missionaris stand. Met een condoom is dat voor mij erg lastig klaarkomen en daardoor heb ik het handmatig afgemaakt en haar borsten wit gekleurd. Daarna nog wat over koetjes en kalfjes gesproken en 20 minuten later stond ik weer buiten.

Omdat ik al in de stad was voor een andere date, die niet kwam opdagen, was dit bezoekje voldoende. Maar voor mij geen herhaling waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan