Recensie Larissa Brussel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Be_review

Wandelaar
34
18/04/23
22
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/larissa-petit-sex.html
Totale kosten (in euro)
220
Met Larissa uurtje geboekt.
Ze ziet er zelf wel ok uit. Is dame van de advert. Komt uit Brazilie. Apartement was een beetje rommelig, niet echt schoon.

Gingen naar bovenste verdieping. Ging naar wc die echt vies was, al makkelijk week niet schoon gemaakt.

Afgesproken voor 1u, pzc , dpt, en anaal.
Begin was wel ok, pijpen was mwa toen we een 69 deden. Trok mij huid niet helemaal naar achter waardoor het dus al minder lekker was. Ging ervan uit dat ze me ging deepthroaten, maar niks is minder waar. Condoom werd over mijn jongeheer geschoven en ze kwam op mij zitten. Na enige interactie, mocht ik haar doggie doen.

Ok dacht ik, zal nog haar anaal mogen bewerken, dat mocht alleen bleef ze liggen op haar zijkant en ik mocht alleen lepeltje tegen haar aan om het anaal te doen. Wat jammer is want ik had het liever op z'n doggie.

Dame bleef liggen en ongeinteresseerd. French kissing werd beperkt tot zoen op de lippen. Na een paar minuten anaal kwam ik klaar en dacht even te rusten om nog een ronde te doen. Ten slotte 1 h betaald, maar nee ik moest me aankleden. Dus ik vroeg nu al klaar? Waarop ze zei ja het is maar 1 keer.

Ging niet in discussie maar wel eentje die er alle kantjes vanaf loopt. Ervaring met colobiaanse dames is goed, maar braziliaanse is minder.

Nu hetgene waar ik in de auto over ben gestruikeld, toen ik haar befte merkte ik dat haar clitoris aanzienlijk dieper zat en toen ik keek zag ik een litteken waar die normaal zit. Denk dus echt dat dit een omgebouwde man is waarvan je het echt niet kan zeggen. Borsten waren fake. Dus ik ben deze ervaring rijker. Voor omgebouwde man hele goede job done.

Ga niet meer terug. Te veel betaald en gevoel dat ik maar gewoon weer een lastige klant ben die zo snel mogelijk weg moest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan