Recensie Chanel, Delft (vh Zwolle) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kroep_Eulie

Wandelaar
88
25/10/23
47
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2186632-chanel
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond toch eens een kijkje genomen bij Chanel. Zag dat ze weer in Zwolle was.
Maar nu wel met recensies op kinky.
Maakte mij nieuwsgierig, dus afspraak gemaakt. Je krijgt snel het adres zonder huisnummer.
Daar aangekomen, ook vlot het huisnummer gekregen. En de deur werd vanafstand netjes open gemaakt. Naar de 2e verdieping deur open, en daar stond ze, gehuld in een dunne japon.
Ze is zeker de dame van de foto's.
Mooi klein ding.
Spreekt een paar woorden Engels.
Ze probeert het wel i.i.g.
In de app wat diensten gevraagd, maar denk niet dat ze alles vertaald.
Toen ik betaalde, zei ze: ok anal?

Maar het is wel een lieve dame, ondanks de taalbarrière.

Pzc zit bij de prijs in. Tonzoenen ook, maar dat moest ff op gang komen.
Het bed was prima, en schoon.
Heb haar doggy anaal genomen op bed, daarna wou ik staand erachter, geen probleem, enkel smeerde ze voor de 2e keer glijmiddel erop, en dan voel je gewoon een stuk minder...
Kortom of langom, lief dametje, haar leeftijd klopt met wat er op de site staat. Althans ze vertelde haar leeftijd. Ruim een uur geweest voordat ik naar de auto ging.
 
Nee, zeker geen: you cum and must go. Uur is een uur bij haar. Ze had zelfs haar tel niet bij de hand (in het woonkamertje laten liggen)
Tongzoenend, en ze likt/zoend fijn aan je tepels, laten pijpen, door naar 69. wederom een zoen. C erom en direct voor anaal gegaan.
Klaar gepijpt (tja voelde lekker aan, maar uiteindelijk teveel glijmiddel, vind ik dan)
Schoonmaken, bleef ze ermee spelen, even een massage, eerlijk is eerlijk, 2e ronde zat er vanavond voor mij niet in. Bood ze wel aan. En geprobeerd.
Klein beetje opgefrist, (geen douche wel doekjes) Werd er nog een glas drinken aangeboden.
Kortom langer dan een uur bij haar geweest.
 
Goedemorgen., gisteren een bezoekje bij Chanel gedaan. Afspraak maken ging vlot via Whatsapp, Straatnaam gekregen en huisnummer bij aankomst.
Ze ontvangt in het centrum.Je kunt de auto makkelijk betaald parkeren kwijt.
Ontvangst was vriendelijk, maar ze spreekt bijna geen woord Engels, dus lastig communiceren. Ze is de dame van de foto's , ziet er wel goed uit, wilde eens een Aziaat proberen, dus daarom haar gekozen, Ze is niet super slank, wel een lekkere kont. Ze appt(standaard tekstje) dat bijna alles mogelijk is, echter van tongzoenen was geen sprake. Pijpen zonder condoom was niet erg bijzonder. Mocht haar wel beffen standje 69. ook aan haar borsten sabbelen werd niet gewaardeerd. Ze ging bovenop zitten, maar was al snel erg moe.. vond haar erg passief, en deed niet erg goed mee. Uiteindelijk na 2 standjes maar met de hand afgemaakt, daarna nog een massage ook niet bijzonder. Kortom voor 160 euro per uur zijn er veel betere dames te vinden met betere services , Geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2186632-chanel
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
dinsdag avond langs geweest ze ontvangt in een studenten complex. Ik was op de fiets maar rondom was voldoende parkeerplek(betaald) afspreken ging vlot plek snel gevonden. De dame die deuropen deed was dame van de foto. na betaald te hebben uitgekleed. ze begon met pijpen zonder helaas met teveel tanden gebruik. daarna condoom er om en zij on top daarna enige wat me stoorde was het plasic dat om het nieuwe matras zat. wat een herrie. Okk zoenen ging niet van harte. Denk niet dat ik nog een keer terug gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan