Recensie Melissa Aalst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ZortaX

Wandelaar
46
16/07/23
25
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/melissa-2386/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit weekend een bezoekje gebracht aan de Braziliaanse schone Melissa te Aalst.
Ik was op voorhand wat sceptisch. Is deze meid niet te mooi om waar te zijn?!
Het tegendeel was waar. Het is echt de meid van de foto's. Ok, de foto's zijn wel wat gefotoshopt. In het echt ziet ze er iets minder strak uit, maar niet heel veel hoor. Het is echt een naturelle schoonheid.

Ik had afgesproken om 18u00. Bij aankomst deed een andere dame de deur open. Ojee dacht ik al. Ze vroeg voor wie ik kwam en ging vervolgens naar achteren. Ze vroeg me of ik een kwartiertje later kon terugkomen. Dat zou beter passen voor haar.
Ok dan maar. Ik vervolgens een kwartiertje gaan wandelen :D Kreeg exact 15 min later zelf een berichtje van Melissa met de vraag of ik kwam.
Deze keer deed de meid waarvoor ik gekomen was de deur open en ze stelde op het eerste gezicht niet teleur. Oef, het kwartiertje wachten was dus toch al niet helemaal voor niets.

Vervolgens naar de kamer en ons beide uitgekleed. Zij had al niet veel aan dus ze was sneller klaar. :D
Ze was al wat teasend aan het kijken als ik me nog aan het uitkleden was en was echt enthousiast toen ze mijn jongeheer zag.
Ze vond hem 'very big' (wat ook wel zo is) en begon er direct mee te spelen. Veel moest ze er niet aan doen, wat hij stond al goed hard, dus snel begonnen met pijpen, wat ze echt heel goed deed. Perfecte tempo voor mij en ook lekker diep. Heel zalig!

Vervolgens een paar standjes afgewerkt (cowgirl, doggy, missionaris - opnieuw pijpen - reverse cowgirl) en klaargekomen in doggy.
Ik moest mij eigenlijk bij de eerste doggy al inhouden om al niet te komen en normaal gezien kom ik niet zo snel klaar.
Dus deze meid was echt wel de moeite. Ze genoot er duidelijk ook zelf van. Of kan heel goed komedie spelen - zo zijn er veel, dat besef ik wel, maar dit was heel geloofwaardig in mijn ogen. Ik mocht ook goed doorstoten. Vooral tijdens doggy vroeg ze zelf om harder en sneller te stoten. En ik maar bewust een beetje inhouden om niet te snel te komen, hehe:D

Tijdens de daad ook vaak met haar (fake) borsten gespeeld en gekust.
In het heetst van het moment ook even getongkust, maar na enkele seconden trok zij zich weg, dus ik veronderstel dat dit toch niet helemaal naar haar zin was en ze dit ook niet bij iedereen zal laten gebeuren. Nuja, het was wel goed voor zolang het geduurd heeft. :)

Kortom, een hele geslaagde afspraak voor mij. Ik ging echt met een heel voldaan gevoel de deur uit. Daar wel nog een afscheidkusje gekregen en ik op een wolkje terug naar huis.
 
Mooie recensie!

En... beetje jammer dat je tijdens 'doggy'... niet harder kon gaan...
Want... als zo'n (hete) tropische meid er zelf om vraagt! Man! Als ze dan écht geil wordt (in plaats van goed gespeeld) en helemaal los gaat. Dan krijg je pas vuur in bed! Haha!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan