Recensie Louise bella, Melle 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ZortaX

Wandelaar
46
16/07/23
25
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/louise-bella/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gemaakt met een zeker 'Dani' te Melle.
Was duister in het gebouw, dus kon niet meteen zien af zij het weldegelijk was (ze leek er wel op).
Eenmaal op de kamer had ik al snel door dat dit niet de meid was waarmee ik had afgesproken.
Hun tatoeages stemden niet overeen. Toen ik hierover een opmerking maakte begreep ik ook al snel dat er geen kennis van het Engels aanwezig was (was in het Spaans te doen).
Met foto en gebaren uiteindelijk verstaanbaar gemaakt, maar zij bleef beweren dat zij weldegelijk Dani was.
Ze had de tatoeages laten verwijderen. Yeah right...

Maar soit, ik besloot om toch te blijven omdat ze er niet slecht uitzag.
Wel bijlange niet zo knap als Dani, maar kom.
Ben er trouwens van overtuigd dat die Dani niet bestaat, maar gewoon een profiel van een hele knap meid is, dat wordt gebruikt om klanten te lokken.
Bij het thuiskomen even gecheckt met wie ik dan wel een afspraak had en het bleek uiteindelijk om 'Louise bella' te gaan.
Haar foto's zijn toch wel wat misleidend. Deze meid is wel wat zwaarder dan op haar foto's. Niet dik, maar toch.
Haar gezicht is wel representatief met de foto's. Ze heeft ook mooie borsten. Alleen haar kont was voor mij (dit is natuurlijk persoonlijk) wat te dik.
Wie graag een grote, stevige kont heeft, zal hier wel van genieten. :)

Louise bella startte met wat gedans om te teasen. BH ging langzaam uit, dan wat met haar kont tegen mijn pik aanschuren, zodat deze al lekker hard werd.
Dat was wel aangenaam. Daarna het bed op om te pijpen. Dit deed ze met condoom. Ik heb niet gevraagd om zonder te doen en zou ook niet veel uitgemaakt hebben, want het pijpen was echt heel flauw. Veel te soft en ook niet diep genoeg. Dit was gewoon wat 'sabbelen' aan het topje... :rolleyes:

Vervolgens over naar de daad. Ze ging op me zitten om mijn pik te berijden en dit deed ze wel naar behoren.
Het duurde echter niet te lang. Denk dat ze dit fysiek niet zo lang kon rekken.
Nuja, dan maar over naar missionaris en dat was wel heel lekker. Ik mocht diep en snel doorrammen. Ze genoot er zelf ook van.
Ik moest me na een tweetal minuten al inhouden om niet te komen. Het tempo dan maar gevarieerd om niet te snel klaar te komen. :)
Dan naar doggy overgeschakeld, maar dit was minder. Zoals hierboven reeds aangegeven vond ik haar kont wat te groot. In dit standje zou ik zeker niet komen. Dat was duidelijk.

Vervolgens gevraagd of ze nog eens wou pijpen. Ik dacht dat het nu misschien wat beter zou zijn, aangezien ze wat opgewarmd was. Maar nee hoor, weer hetzelfde flauwe gedoe. Maar snel weer naar missionaris, maar dit keer niet zo gemakkelijk om klaar te komen. Heb haar uiteindelijk gevraagd om het manueel af te maken en dit deed ze wel heel goed hoor. Een van de beste handjobs die ik al gekregen heb. Ze keek mij hierbij trouwens ook heel de tijd recht in de ogen. Ook tijdens de seks maakte ze vaak oogcontact, wat toch wel aangenaam is.

Conclusie: heb het moeten doen met een andere meid dan waarvoor ik gekomen was, maar ben achteraf wel blij dat ik toch gebleven ben.
Het was niet super, dus herhalingsgevaar is er niet. Maar heb er toch van genoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan