Recensie Bella, Elsene 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wildewingerd

Wandelaar
34
03/03/22
32
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/bella-new-21.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er bestaat al een topic "Bella, Elsene" van een tijd geleden, maar dat lijkt me niet over hetzelfde meisje te gaan. Zelf vernam ik voor het eerst iets over haar prestaties via het forum van de Franstalige collega's.

Deze Bella ontvangt ergens in de buurt van de Louizalaan. Contact opnemen via WA verloopt vlot en duidelijk en ze antwoordt ook echt zelf. Ze houdt zich achteraf ook aan de afspraken, wat zeker niet altijd het geval is bij Russisch-Oekraïnse meiden.
Bella spreekt geen woord Engels of Frans en daarmee heb ik het belangrijkste minpunt vernoemd. De communicatie ter plaatse is dus nul, maar de taal van de liefde begrijpt ze en dat is het voornaamste.

Het is een mooie jonge vrouw, die met haar schattige vlechten zomaar je buurmeisje zou kunnen zijn. Ze tongzoent lekker mee en vond het duidelijk niet erg dat ik daar mijn tijd voor nam. Ze laat zich ook gewillig beffen en ze kan het absoluut niet wegsteken dat ze er zelf ook van geniet. Pijpen doet ze niet heel diep, maar naarmate ze zelf meer geniet, krijg je ook meer terug. Het intieme gedeelte gebeurt met de fameuze rode condooms waar ik niet zo'n fan van ben.

Maar van Bella zelf ben ik dus wel een fan. Ik had ondanks de communicatieproblemen echt een klik met haar (en ik denk zij ook met mij, maar dat weet je sowieso nooit zeker).
 
Je stelt in jou recensie dat ze via WA duidelijk en vlot antwoord, en dat ze dit zelf doet.
Verder zeg je dat ze geen Engels of Frans kent.
Dus spreek en schrijf jij vlot Oekraïens of Russisch?

Wat is nu de waarde van een recensie die al begint met verwarrende gegevens?
 
Je stelt in jou recensie dat ze via WA duidelijk en vlot antwoord, en dat ze dit zelf doet.
Verder zeg je dat ze geen Engels of Frans kent.
Dus spreek en schrijf jij vlot Oekraïens of Russisch?

Wat is nu de waarde van een recensie die al begint met verwarrende gegevens?
Ik welk tijdperk leef jij? Heb je al gehoord van een vertaal app? Ik kan op deze manier vlot in het Chinees communiceren terwijl dat ik geen woord Chinees kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan