Recensie Melissa, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fckboyazn

Wandelaar
75
05/05/23
33
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/une-poupee-coquine.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op Donderdag mijn wandelagenda ingepland, mijn zinnen gezet om in Brussel iemand leuk te daten. Dus scrollen en berichtjes sturen naar verschillende dvp's tot ik Melissa tegen kwam, bericht gestuurd en zei "Hi Bonjour cher, mes prix sont de 150 € pour une heure, 100 € pour une demi-heure et 80 € pour 20 minutes, merci" weeral zo'n prijskaart msg dus even testen of zij in het engels communiceert, wij hadden twee minuten gechat, leek iemand die vlot in de omgang is, en bleek ook zo te zijn, super goedlachs Latina en werkelijk mooi! Dus chat afgesloten met "Zaterdag I come to you around 22.00". Maar dan de fotos van haar, ik wou zeker zijn of zij wel de persoon is op de afbeeldingen. Dus gevraagd op girlsreview en op youppie.net gezocht naar reviews over haar en daar vond ik een recensie van haar op https://youppie.net/showthread.php?146385-Ixelles-MELISSA-(Colombienne-brune) dus even gelezen en deed mij twijfelen om te gaan. Dus paar dagen opzij gezet en Melissa confronteren met deze negatieve review in het weekend.

Zaterdag bericht gestuurd, "hi bb", "hi baby, you come today?". Ik zei tegen haar dat deze review over u mij doet twijfelen waarop zij reageerde met "bb I go translate the review and read". Melissa vertelde mij in t frans wat er toen gebeurde en dat zij de klant niet kon geven wat hij wou en dat was 80 eur voor een uur en drie keer sex. Tussen ons gesprek liet zij een video zien van 5 seconden van haar, heel mooi vrouw. Dus maar besloten om te gaan.
Gedoucht, kleren aan and naar de bank voor geld te halen. Eens geld in bezit, Melissa bericht gestuurd wat ik wou voor 1 uur. Blowjob without condom was enkel als hygiëne top is. Ik weet dat ik hygiënisch ben dus dat zal wel ok zijn. Dus richting Brussel, even langs tankstation en een boeket bloemen gekocht en drank. Onderweg nog een jointje gesmoord om in the mood te komen.

Zij verblijft in Sint-Joost-ten-Noden niet ver van Botanique. Parking vinden daar was een hel en de buurt is al aan de rand van Schaarbeek, maar niet veel hangjongeren. Mij geparkeerd in de Warmoesstraat, niet ver van politiekantoor. Een bericht gestuurd dat ik er ben en gevraagd of zij nog moet opmaken. Zij was klaar dus richting naar haar plek. 5 minuten nog aan de deur gewacht. Mij spontaan opgebeld en hallo gezegd en mij verteld dat ik op het eerste verdiep moet begeven. Eens op eerste verdiep, leek de hal precies uit een filmset van Stanley Kubrick thriller film.

Ik hoor de deur open gaan en Melissa stond achter de deur in de schaduw en al fluisterend "come in..."

Binnen gegaan, ik zag Melissa staan en werkelijk omvergeblazen van haar schoondheid. Fotos zijn juist. Melissa is klein, slank atletisch bloedmooi Latina en ook iemand die trots is op haar booty want zij was constant aan het twerken. De bloemen overhandigd en de smile op haar gezicht, bigger-than-life smile, werkelijk mooi. Zij droeg een lekker rood lingerie met metalen kettingen. Lichtjes makeup en lekker lipglos. Kreeg een kus op de wang maar na dat zij haar bloemen in een vaas had gezet, stapte zij richting na mij en gaf ze mij dan toch een lekker zoen op de lippen. Ik vroeg of ik even mijn handen kon wassen en mijn tanden nog eerst mocht poetsen. Ik kwam uit badkamer en ze gaf mij aan om zachtjes te praten want de muren zijn dun, zij is zo schattig dat ze met veel komische handgebaren haar uitleg gaf. Dus ik zei als grap "so I am not allowed to make you scream...and what if i scream I am coming" daar stonden we dan lachen en strelen en kussen. Haar kamer heeft geen deuren, verblijfplaats van Melissa is meer een studio/micro appartement. Er verblijven nog 2 andere dames daar en je kan duidelijk hen horen praten, wel spijtig, maar niet storend.

Haar de geld overhandigd en daarna mijn kleren uitgedaan, Melissa had mijn jas netjes aan een kapstok gehangen. Wij stonden nog voor bed toen Melissa haar neus in mijn nek plantte om mijn geur te ruiken "you smell nice" met haar vinger over mijn lichaam gestreeld, tikje op mijn eikel, een kusje en een zacht tikje met haar ander hand op mijn borstkast om mij in bed te duwen. Ik speelde mee met haar speelsheid, zij als een speelse katje naar haar baasje op handen en knieën kruipend tot haar B cups borsten mijn gezicht raken. Naturel en lekker tepels van Colombia. Dan maar eens liggen zoenen, lichtjes tong, anderhalve draai met tong maar niet meer dan 3 en dan nog haar lipgloss het zoenen was aangenaam plakkerig. Zij ruikt heel lekker, fruitig & exotisch.
Spontaan zei ze "Look baby in the mirror" waar zij al stoeiend met haar lekker Latina booty twerkte in cowgirl positie. Lekker aan haar tepels aan het zuigen en mijn handen over haar lekker Colombian booty gewreven en mijn vingers zacht over kutje gestreeld en haar vocht lekker verspreid over poes. Melissa was lekker los dus ik heb haar maar omgedraaid en heel haar lichaam gelikt en gekust tot ik bij haar kutje kwam en even lekker van haar Colombian juice genoten, haar kutje was goed vochtig en het beffen was goed plakkerig, Melissa was goed aan het meewerken met haar heupen dat zij ervoor zorg dat ik gans haar vagina likte en dat ik haar clit niet mocht overslaan.

"Ok baby I wish I could eat you for hours but I need a blowjob", "yes baby, but I do with condom, im sorry". Ik probeerde haar gerust te stellen dat het ok is, haar regels, lets move on. Lekker pijpwerk met variatie, geregeld "oh f*ck" uitgedrukt. Melissa kijkt heel graag in uw ogen terwijl ze haar lekkere lippen over uw penis glijdt en ze glimlacht als ze ziet dat ge ervan geniet.
Dan wij overgegaan met seksen, dus ik deed teken om op mij te zitten want ik wou haar kontje zien op en neer gaan in de spiegel. Maar zij begreep mij niet goed dus ging Melissa op mijn gezicht zitten met haar lekker poesje in mijn mond dus ja ik kon geen nee zeggen tegen deze geste dus heb ik haar kutje nogmaals geserveerd met mijn tong. Haar heupen lekker grinden en haar kut goed in mijn mond gestoken en mij stout proberen te stikken met haar kut in mijn gezicht

Daarna dan toch mij bereden in cowgirl en af en toe gepiept naar de spiegel, fckn heerlijk strak kutje. Op een gegeven moment flopte mijn penis eruit, terug erin geduwd maar toen ik mijn penis pakte, was mijn heel pik en teelballen vol met haar kutvocht, wat kan Melissa lekker creamen. Melissa is een sensueel iemand hoe zij mij in cowgirl positie bereed en op mij lag en haar armen rond mij waardoor wij lekker nog konden kussen, waren heel intieme momenten en haar horen kreunen in mijn oren, haar warmte deed de koude temperaturen van afgelopen dagen mij doen vergeten. Ook een heel lieve persoon, toen ik mij goed wou liggen zorgde zij ervoor dat ik een kussen achter mijn hoofd lag en vroeg ze lief met een glimlach of ik comfortabel lag in bed.

Na paar minuten haar omgedraaid in missionaris positie want man, ik wou haar schoon gezicht zien. Zij is iemand die houdt van lekker stoot ritme. Ik voelde haar kut klampen aan mijn penis en het was best nat en plakkerig, de geluid van haar nat kutje maakte mij zo geil dat ik even moest terug trekken en mijn top over haar kut wou glijden en spelend en zachtjes in en uit en kon ik genieten hoe Melissa altijd haar mond moest openen toen ik mijn penis in haar kut in stak. En dan verder gegaan tot ik lekker in haar ben klaargekomen. Super lekker Colombiaanse poesje!

Ik had nog 27 minuten over dus maar genoten van haar gezelschap. Ze zei wanneer ik nog eens wil seksen dat ik maar moet zeggen maar ik wou mijn tijd doorbrengen met haar te praten. Melissa is iemand die voert een gesprek met een glimlach en werkt heel aanstekelijk en dat maakt haar dan nog mooier. Lekker Latina figuur, petit atletisch slank figuur. Ruikt exotisch, mooi gezicht, girl-next-door vibe, kijkt niet naar klok, raakt haar gsm niet aan, zelfs als ze haar woorden niet kan vinden in engels, doet haar best om anders uit te drukken, je moet haar laten lachen om haar goeie kanten te zien, je moet niet aggressief zijn bij haar, Melissa is iemand "it is always the quiet ones who are the real freaky ones" maar eerder classy freaky.

Minpunten:
- studio gedeeld met andere latinas
- je moet fluisteren want de muren zijn niet dik
- pmc
- Niet ver van Schaarbeek
- Parkeerplaats moeilijk te vinden
- bed is niet stabiel en zijn twee eenpersoonsbedden tegen elkaar geplaatst

Pluspunten:
- Persoon op de foto
- betaald voor wat ik gevraagd heb
- Zeer mooi latina
- Vlot in de omgang, respecteert de tijd van de klant
- lag dicht tegen mij met een been over de mijn toen wij in bed lagen te praten.
- Hygienisch vrouw, zag er niet slordig uit

Ja, ik heb mijn afspraak voor volgende week vastgelegd met haar, moet enkel bericht sturen volgens haar.

Melissa zei dat ze ander locatie is aan het zoeken. Zij sprak over een beter plaats in Ixelles.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231015_045916_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231015_045916_Samsung Internet.jpg
    106 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:
Jawel ze doet doggy maar kwam niet van in huis toen ik daar was. Wat ze niet doet is anaal, vrijen met Afrikanen, Marokkanen en Turken. Ze zij constant not racist, I have my taste. Haar lichaam, haar regels. Daar was zij wel duidelijk in
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan