lichtgevoelig? dvp toch te ruw? match je gewoon niet met iedereen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch normaal voor een vrouw van 48, dat ze fijne ervaring wilt. En de klant dat ook wilt bieden. Miss doet ze het ook wel voor haar eigen plezier. Ik spreek zelf ook liever 3 uurtjes af om samen te kunnen genieten van alles. Andere mensen gaan voor goedkoop en snel ergens achter de ramen. Ik ben geen robot 🤖 maar ook een mensen met gevoel. Het is fijn dat luna dat dus ook is.
Als ik mijn werk niet ook voor mijn eigen plezier zou doen, dan zou ik er echt mee stoppen. Genieten is mijn motto.
 
Het blijft contact tussen 2 mensen. Als dat in maar 5 procent van de gevallen tegenvalt, of niet past of klikt mag je volgens mij niet klagen. Van de DVP mag je verwachten dat ze zich probeert aan te passen, dat is de professional, maar dat heeft uiteraard zijn grenzen. Jammer natuurlijk als het niet echt past, zeker als het een leuke vrouw betreft die haar best doet, maar het blijft al-in-the-game.
......communicatie is key! Als je weet van jezelf dat je bepaalde voorkeur hebt geef dit dan gewoon aan.
 
......communicatie is key! Als je weet van jezelf dat je bepaalde voorkeur hebt geef dit dan gewoon aan.
Communicatie is belangrijk, maar er moet toch ook wel een klik zijn, het kan zomaar zijn dat de persoon totaal niet lijkt op gene van de foto's, ik ben na een hele leuke afspraak ooit wel eens benaderd door de persoon. Via zelfde nummer. Echter bleek het haar vervanger, die afspraakjes probeerde te scoren. Ik kreeg berichtje " als ik een but plug in my ... stop, wil je hem er vanavond uithalen en er wat anders voor terug doen" het bleek een dikke surinaamse vrouw. De ander was een belgische schone strakke dame. Ik kies vrouwen die gevoel hebben. En heb er de tijd voor. Dan komt het samen zijn altijd wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan