zelfde dame, geen recensie, het verloop van dvp of gewone relaties en gfe's die leiden tot jaloezie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben eigelijk altijd bij DVP wel op zoek naar een zekere verdieping van de relatie met haar. De eerste keer dat ik een dame zie die ik aantrekkelijk vind, denk ik hoe zou het zijn als we een relatie zouden hebben. In het echte leven zou ik zo'n dame niet ontmoeten , laat staan er sex mee hebben. Heel veel DVP vallen af omdat ik daar geen verdieping mee zoek, en dus ook geen band. Op dat vlak vielen alle GK dames mij tegen, behalve dan Tina. Bij mij wordt de sex veel beter als er een band is. Het is dan net alsof de dame een beetje in mijn hoofd kan kijken en het ook doet. Intieme sex voelt bij mij veel beter dan alleen de handelingen en bewegingen. Als ik op gegeven moment merk dat de dame geen zin meer heeft in mijn hoofd te kijken, stopt vaak de band en de bezoeken.
GK dames?
 
Maar ja, hoe moet het dan voor de gemiddelde Nederlander?

Alle mannen naar de hoeren??
Nee hoor, ik wilde zeggen dat seks in een lange relatie bijna nooit het belangrijkste is. Tegelijkertijd zouden oudere stellen niet zomaar ervan uitgaan dat hun partner geen seks meer wil. Heldere communicatie en geduld, wss ook een wat open blik is the key.
 
Nee hoor, ik wilde zeggen dat seks in een lange relatie bijna nooit het belangrijkste is. Tegelijkertijd zouden oudere stellen niet zomaar ervan uitgaan dat hun partner geen seks meer wil. Heldere communicatie en geduld, wss ook een wat open blik is the key.
Misschien zou het prima zijn als vrouwen het ok vonden als hun man voor sommige gymnastiek naar de hoeren gingen, terwijl ze wel gewoon hun leven met die ene vrouw bleven delen.
Maar ja, het blijft een moeilijk gesprek lijkt me....
 
Misschien zou het prima zijn als vrouwen het ok vonden als hun man voor sommige gymnastiek naar de hoeren gingen, terwijl ze wel gewoon hun leven met die ene vrouw bleven delen.
Maar ja, het blijft een moeilijk gesprek lijkt me....
Er zijn wel vrouwen die dat fijn zullen vinden maar dan tegelijkertijd krijgen diezelfde vrouwen vrijheid om allerlei soorten piemels te kunnen proeven. Het blijft wel voor 99% van de stellen een moeilijk gesprek. Daar ben ik het met je eens.
 
Er zijn wel vrouwen die dat fijn zullen vinden maar dan tegelijkertijd krijgen diezelfde vrouwen vrijheid om allerlei soorten piemels te kunnen proeven. Het blijft wel voor 99% van de stellen een moeilijk gesprek. Daar ben ik het met je eens.
Proeven is opeens zo'n goor woord haha.

Ik ben blij dat ik een jongetje ben. En dat ik een beetje afstand kan houden.

Verder helemaal mee eens.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigelijk altijd bij DVP wel op zoek naar een zekere verdieping van de relatie met haar. De eerste keer dat ik een dame zie die ik aantrekkelijk vind, denk ik hoe zou het zijn als we een relatie zouden hebben. In het echte leven zou ik zo'n dame niet ontmoeten , laat staan er sex mee hebben. Heel veel DVP vallen af omdat ik daar geen verdieping mee zoek, en dus ook geen band. Op dat vlak vielen alle GK dames mij tegen, behalve dan Tina. Bij mij wordt de sex veel beter als er een band is. Het is dan net alsof de dame een beetje in mijn hoofd kan kijken en het ook doet. Intieme sex voelt bij mij veel beter dan alleen de handelingen en bewegingen. Als ik op gegeven moment merk dat de dame geen zin meer heeft in mijn hoofd te kijken, stopt vaak de band en de bezoeken.
Helemaal mee eens. En met een beetje mensenkennis pik je de niet oprecht geïnteresseerden er zo uit.
Met sommige dames die ik niet of nauwelijks nog bezoek heb ik wel een vriendschappelijke klik en een luisterend oor. Soms fungeer ik als klankbord maar vaker als afleiding om eens een normasl oprecht gesprek te voeren om even te ontsnappen aan de wereld waar ze in zitten.
 
Er zijn wel vrouwen die dat fijn zullen vinden maar dan tegelijkertijd krijgen diezelfde vrouwen vrijheid om allerlei soorten piemels te kunnen proeven. Het blijft wel voor 99% van de stellen een moeilijk gesprek. Daar ben ik het met je eens.
Dat lijkt me inderdaad wel zo fair, maar vaak heeft de man veel meer behoefte aan variatie dan de vrouw. Helaas, want het zou wel zo mooi zijn als beide daar hetzelfde over denken en ook van mekaar accepteren. Volgens polyamoristen is de mens van nature niet monogaam en wordt ie tegen zijn natuur in gedwongen monogaam te leven. Misschien dat er daarom zo veel wandelaars zijn ? ;)
 
Volgens polyamoristen is de mens van nature niet monogaam en wordt ie tegen zijn natuur in gedwongen monogaam te leven. Misschien dat er daarom zo veel wandelaars zijn ? ;)
Dit klopt over het algemeen ook bij dieren. Er zijn maar heel weinig dieren monogaam. Ik geloof maar 4 of 5 diersoorten. Zwanen zijn er daar 1 van. Die blijven als ze de juiste partner vinden de rest van hun leven bij elkaar. Er zijn nog een paar andere diersoorten die dat hebben, maar die zijn op 1 hand te tellen.

Als je kijkt naar aapsoorten waar wij als mens het dichtst bij staan dan zie je dat die apen absoluut niet monogaam zijn. Heel veel andere dieren ook niet. Bij de mens is dit er veelal vanuit religieus oogpunt helemaal ingegoten dat het zo moet.

Overigens zijn de mens en de dolfijn zo'n beetje de enige levende wezens die sex hebben voor plezier. Bij de rest is het alleen voor voortplanting.
 
Laatst bewerkt:
Dit klopt over het algemeen ook bij dieren. Er zijn maar heel weinig dieren monogaam. Ik geloof maar 4 of 5 diersoorten. Zwanen zijn er daar 1 van. Die blijven als ze de juiste partner vinden de rest van hun leven bij elkaar. Er zijn nog een paar andere diersoorten die dat hebben, maar die zijn op 1 hand te tellen.

Als je kijkt naar aapsoorten waar wij als mens het dichtst bij staan dan zie je dat die apen absoluut niet monogaam zijn. Heel veel andere dieren ook niet. Bij de mens is dit er veelal vanuit religieus oogpunt helemaal ingegoten dat het zo moet.

Overigens zijn de mens en de dolfijn zo'n beetje de enige levende wezens die sex hebben voor plezier. Bij de rest is het alleen voor voortplanting.
De perfecte vrouw is dus een kruising tussen een dolfijn en een zwaan...
 
Er zijn ook mensen die gewoon monogaam kunnen zijn. Misschien niet zoveel maar ze zijn er wel. Alle onderdelen van een relatie moeten dan wel top zijn. Uiteindelijk na 25 jaar monogaam te zijn geweest, nu toch weer op de dating markt. Afgelopen weekend iig gelukt en hopelijk vloeit er een leuke relatie uit. Maar dat is niet na 1 weekend te bepalen. Als het klikt, dan zal ik wel weer monogaam worden.
 
Er zijn ook mensen die gewoon monogaam kunnen zijn. Misschien niet zoveel maar ze zijn er wel.

En hoeveel procent daarvan zou monogaam blijven, als hun partner zou zeggen dat ze naar de hoeren mochten gaan, of als de vrouw met andere kerels mochten afspreken?
Of als er geen geloof tussen stond?
Ze niet getrouwd waren?
Er geen kinderen in spel waren?
 
Bedankt voor je perspectief, knightrider.

Ik vermoed dat dit gewoon afgunst is. De zogenaamde jaloezie gaat meestal om geld. Een raamdame die haar buurvrouw meer klanten dan haar op een bepaalde dag of zelfs week ziet ontvangen, kan wel afgunstig worden. Dat is m.i wel te verwachten. Hetzelfde geldt voor een thuisontvangst dame: zij zou wel bang kunnen zijn dat zij een trouwe, vaste klant verliest en hoe meer hij wandelt hoe meer die kans dat hij een andere aantrekkelijke poes treft.
Ik heb dat een aantal keren meegemaakt dat ik een raamdame iets vraag over een andere raamdame waarbij je de jaloezie gelijk in haar ogen ziet. Eigenlijk is zoiets wel te verwachten want het zijn ook concurrenten van elkaar ze wil natuurlijk dat je bij haar naar binnengaat. Ik heb ook het tegenovergestelde meegemaakt dat een raamdame me precies vertelde wanneer haar buurvrouw aanwezig was dus er zitten ook positieve dames tussen die anderen ook iets gunnen.
 
Ja dat ken ik ook @Rimon waar ik een vaste klant van ben die zegt precies welke anderen ze mag of niet. En als ze bevriend is met een andere dvp zegt ze zelfs: als ik bezet ben voor lange tijd, moet je naar haar gaan dan verdient ze ook weer wat...alleen jammer dat die andere mijn type niet zo is 😂🤣
Dus... een DVP die zegt waar jij moet gaan neuken... als zij er niet is!
Nou... ongehoord!
 
Dus... een DVP die zegt waar jij moet gaan neuken... als zij er niet is!
Nou... ongehoord!
Ik heb dat eens meegemaakt maar later bleek dat de collega die ze had aanbevolen er niks van bakte... toen ik dat vertelde moest ze erg lachen, ik was erin getrapt ;-) Heel soms hebben we het er nog over en dan hebben we er allebei pret om. Ik had er beter aan gedaan een andere collega te kiezen ;)
 
Ik heb dat eens meegemaakt maar later bleek dat de collega die ze had aanbevolen er niks van bakte... toen ik dat vertelde moest ze erg lachen, ik was erin getrapt ;-) Heel soms hebben we het er nog over en dan hebben we er allebei pret om. Ik had er beter aan gedaan een andere collega te kiezen ;)
Misschien was dat wel haar bedoeling en wist ze dat deze dame slecht was.😄
 
Misschien was dat wel haar bedoeling en wist ze dat deze dame slecht was.😄
Ja precies dat was de grap, de dame lag er als een chagrijnig lijk bij en ik was héél vlot weer thuis ;) Ze heeft het later een keertje goedgemaakt door een hele leuke jongedame erbij te halen die mij onder haar toezicht "onder handen nam".
 
Het is heel raar als een dvp met je bezig is terwijl je eigenlijk tijdens de date merkt dat je op haar uitgekeken bent. Ik bedoel een dvp die je meermaals bezocht maar je eigenlijk ineens geen interesse meer in haar hebt. Nog erger als de dvp dat dan ook begint te merken. Proberen de concentratie nog te houden en het af te maken en dan tot nooit meer.
 
Een beetje dubbel, als een dame bevalt wil ik haar graag vaker bezoeken, maar voor dit forum vind ik het interessanter als ik nieuwe dames bezoek.

Laten we wel wezen, het is voor jullie niet echt boeiend als ik 5 recensies over dezelfde dame in haar topic schrijf.

Het is heel leuk en fijn dat je reviews schrijft, maar je bent niet in dienst van dit forum. Je bezoekt wie je wil en schrijft dan een recensie. Als dat lang dezelfde dame is dan schrijf je even niets tenzij de ervaring verandert?
Het klinkt alsof je je geroepen voelt te wisselen omdat het anders voor het forum niet interessant genoeg meer is.
 
Vijf bezoekverslagen van dezelfde man over dezelfde dame zou ik best willen lezen.

Maar dan moet je als schrijver wel telkens iets nieuws vertellen dat eerder nog helemaal niet aan bod kwam.

Dus niet
"ik ben weer geweest en het was opnieuw erg lekker mannen"
maar
"vanmiddag maakte ik wat bij haar mee... ik wist niet dat dat mogelijk was en jullie raaien nooit waar ik in heb gezeten. Het begon zo..." etcetera

;-)
 
Vijf bezoekverslagen van dezelfde man over dezelfde dame zou ik best willen lezen.

Maar dan moet je als schrijver wel telkens iets nieuws vertellen dat eerder nog helemaal niet aan bod kwam.

Dus niet
"ik ben weer geweest en het was opnieuw erg lekker mannen"
maar
"vanmiddag maakte ik wat bij haar mee... ik wist niet dat dat mogelijk was en jullie raaien nooit waar ik in heb gezeten. Het begon zo..." etcetera

;-)
Precies!
Het moet wel iets toevoegen natuurlijk...
 
Het is heel leuk en fijn dat je reviews schrijft, maar je bent niet in dienst van dit forum. Je bezoekt wie je wil en schrijft dan een recensie. Als dat lang dezelfde dame is dan schrijf je even niets tenzij de ervaring verandert?
Het klinkt alsof je je geroepen voelt te wisselen omdat het anders voor het forum niet interessant genoeg meer is.
Het speelt wel enigszins mee ja.
Als ik alleen nog 3 dames vast zou bezoeken heb ik hier weinig meer te melden.
Gelukkig is het altijd een combi van terugkerende vaste dames en nieuwe dames.
Ook omdat relatief vaak de vlam toch dooft na 3-5 bezoekjes en veel dames tijdelijk dit werk doen.

Dus er zijn dames die nog wel langs komen die ik niet meer bezoek, dames die ik helaas nooit meer kan zien, een paar vaste en een hoop nieuwe.

Voor het forum is dat een ideaal uitgangspunt.

Maar als een van mijn favoriete vaste dames weer in het land is denk ik niet: laat ik een ander bezoeken zodat mijn aantal recensies stijgt. 😉
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan