Onwijs teleurgesteld in sommige forumleden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@jumpstreet Je hoeft hier niet te komen.

@Roxas Mag dat niet? Als je een topic opent waarin je je beklag doet over onjuiste beschuldigingen, dan mag ik toch verwachten dat je zelf wel nauwkeurig bent in je taalgebruik?
Het enige wat je hier gedaan hebt is dit topic kapen en nog maar eens bewezen hebt dat de meeste mannen hier niet deugen.

Noortje had een terechte klacht ivm lastiggevallen te worden door bepaalde forumleden maar jij hebt het zodanig weer kunnen forceren dat zij nu opeens zich moet verantwoorden en jij je in de slachtofferrol wentelt.
 
@Noortjexx ik kreeg zelf de indruk uit je berichten en reacties daar op dat er in elk geval 1 iemand was die je zwart probeerde te maken. Erg triest.
Helaas zijn het er meerdere, ook de meelezers zorgen voor veel ophef in real life door tegen andere dames dingen te vertellen die niet waar zijn of met het doel een soort opstandje te doen ontstaan
Waarom die poster dan niet aangepakt?

Geen idee wie de kwelgeest was. Die hoort een permanente ban te krijgen. :mad:
Helaas weet ik niet altijd wie wie is. Posts die geplaatst worden laat ik vrijwel meteen verwijderen en zijn vaak binnen het uur al verdwenen. Maar daar kan je ze helaas geen ban voor geven...
 
Het enige wat je hier gedaan hebt is dit topic kapen en nog maar eens bewezen hebt dat de meeste mannen hier niet deugen.

Noortje had een terechte klacht ivm lastiggevallen te worden door bepaalde forumleden maar jij hebt het zodanig weer kunnen forceren dat zij nu opeens zich moet verantwoorden en jij je in de slachtofferrol wentelt.
@Bernardus Klopt, ik voel me door Noortjexx aangesproken en onterecht beschuldigd, terwijl ik niks met haar case te maken heb. Ze had ook zonder op de man te spelen het onderwerp van het topic kunnen aanpassen of nog beter, haar excuses kunnen aanbieden, mocht ik me voelde aangesproken.

Tot slot, ik kaap haar topic niet, het is van haar, ik wil het helemaal niet hebben. Om die reden zal ik dit topic op negeren zetten, zodat ik er niks meer van mee krijg.
 
Goed dat er wat gerelativeerd wordt.
Dit soort topics kan snel ontsporen.
Compliment voor Joke dat ze dat nog steeds weet te voorkomen. 😍
Die witte ridders denken een jong veulen te berijden en maar slijmen,komt het tot een date treffen ze een manke ezel.

ps niet Noortje..

Nou en?
Een manke ezel kan ook best lekker neuken.
Maak van de nood een deugd. Dat neemt aardig wat pijn weg.
 
Laatst bewerkt:
@Bernardus Klopt, ik voel me door Noortjexx aangesproken en onterecht beschuldigd, terwijl ik niks met haar case te maken heb. Ze had ook zonder op de man te spelen het onderwerp van het topic kunnen aanpassen of nog beter, haar excuses kunnen aanbieden, mocht ik me voelde aangesproken.

Tot slot, ik kaap haar topic niet, het is van haar, ik wil het helemaal niet hebben. Om die reden zal ik dit topic op negeren zetten, zodat ik er niks meer van mee krijg.
Als je er echt zoveel last van hebt is mijn tip: tover jezelf even naar zweinstein 🤣

Maar als jij je aangesproken voelt waarom heb je zelf niet even een privé gesprek met Noortje gestart? wellicht waren jullie er dan wel uitgekomen ipv het gekibbel hier.

Regel jij het bier? haal ik de popcorn

Die witte ridders denken een jong veulen te berijden en maar slijmen,komt het tot een date treffen ze een manke ezel.

ps niet Noortje..
Zoals het gezegde: Een ezel stoot zich nooit 3x aan dezelfde steen.
Maar ik snap het punt wat je bedoeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan