Getrouwd of single ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Getrouwd of single ?

  • Getrouwd / samenwonend

    Stemmen: 73 42,9%
  • Single

    Stemmen: 88 51,8%
  • LAT -relatie

    Stemmen: 4 2,4%
  • Anders..

    Stemmen: 7 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    170
Meerderheid is niet single. Op de daguren krijg je altijd de gebonden heren, in de avond vaak de vrijgezellen.
Ik liep ooit voor een bende getrouwde en of koppels, waar de dames in de groep veel commentaar hadden op de dames achter de ramen in het skw. Mijn repliek hierop dat straks, als mijnheer een pakje sigaretten is gaan kopen, deze 9 kansen op 10 hier weer in het skw rondloopt om een dvp uit te kiezen, werd onthaald op wat beledigingen aan mijn adres. Komende van de dames in de groep. Vrouwen kunnen héél dom, gemeen en naïef zijn.... en dan heb ik het niet over de dvp(s).
 
Meerderheid is niet single. Op de daguren krijg je altijd de gebonden heren, in de avond vaak de vrijgezellen.

Aha, dat verklaart waarom het altijd zo druk is rond het middaguur. :ROFLMAO:

Als vrijgezel ga ik steeds vaker op een doordeweekse avond. Ik heb gemerkt dat het dan een stuk rustiger is bij het privéhuis waar ik vaak kom.
 
Ik liep ooit voor een bende getrouwde en of koppels, waar de dames in de groep veel commentaar hadden op de dames achter de ramen in het skw. Mijn repliek hierop dat straks, als mijnheer een pakje sigaretten is gaan kopen, deze 9 kansen op 10 hier weer in het skw rondloopt om een dvp uit te kiezen, werd onthaald op wat beledigingen aan mijn adres. Komende van de dames in de groep. Vrouwen kunnen héél dom, gemeen en naïef zijn.... en dan heb ik het niet over de dvp(s).
De overgrote meerderheid van mannen gaat niét naar prostituees. Dat is iets wat sommige wandelaars zichzelf wijs maken om het gevoel te hebben zelf niet te veel buiten de boot te vallen.
 
De overgrote meerderheid van mannen gaat niét naar prostituees.
Interessant. Is dat jouw vermoeden of is daar onderzoek naar gedaan? Mijn vermoeden is dat veel mannen (een grote minderheid) eenmalig of een paar keer in hun leven een sekswerker zal hebben bezocht. Ik ben benieuwd of daar überhaupt cijfers over bestaan en hoe betrouwbaar die zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan