Getrouwd of single ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Getrouwd of single ?

  • Getrouwd / samenwonend

    Stemmen: 73 42,9%
  • Single

    Stemmen: 88 51,8%
  • LAT -relatie

    Stemmen: 4 2,4%
  • Anders..

    Stemmen: 7 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    170
Hang je het aan de grote klok dan?
Bv vertel je op je werk aan het einde van de dag dat je naar de hoeren gaat? Kan hoor maar dat zijn er weinig.
Iedereen die ik ken weet wat ik doe so what . Ik ben wie ik ben en doe wat ik doe zijn ze er niet mee akkoord is dat hun probleem niet mijne en wat een ander er van vind kan me geen reet schelen. Its my life
 
Daar heb je een punt 😉 Maar er is meer nodig dan enkel doekoe, ook de klik.. juist de klik!
Ja! Kan ik me al voorstellen... als er zo'n kerel gaat van: "ik heb voor jou betaald! Dus benen open!" Zou m'n goesting allang over zijn!
Heb zelf ook al m'n ontslag gegeven op het werk... niet vanwege de verloning maar wel door bepaalde figuren waarvoor ik echt niet wilde blijven werken!
 
Bij jou zal dat zo zijn maar dat wil niet zeggen dat het zo is.
Ben overigens vaak zat gevraagd wat voor werk ik doe en hoeveel dat oplevert.
Zijn er blijkbaar bij die dat wel intereseerd.

Maar persoonlijk vragen of op een hoerenlopersforum vragen.. daar zit nogal wat verschil in! Hier zitten zeer weinig sekswerkers op, waarvan de helft niet reageert. En degene die wel reageren gaan echt niet openbaar alles neerpennen.
Dus jullie, de wandelaars, stellen elkaar een vraag waarvan je het antwoord al bij voorbaat niet weet en niet krijgt. Degene die het wel weet, zegt niets. Wat voor meerwaarde heeft het dan?

Een face to face gesprek gaat heel anders dan op een forum. Tuurlijk weet ik wat sommige heren voor hun werk doen, want interesse is er wel v mijn kant. Maar ga niemand vragen wat ze maandelijks vangen, dat gaat mij namelijk niets aan. Sommige heren ken ik 10 jaar of langer, zelfs v hun weet ik dat niet 🙂 Je zegt wat je wilt delen en dat is niet voor een forum bestemd.
 
Paar jaar gewandeld, single toen. Toen vrouw ontmoet, 15+ jaar samen, huisje, boompje, beestje. Nu al weer even gescheiden, toen ik zeker wist dat we gingen scheiden kort daarop de wandelschoenen terug aangetrokken. Zie me niet snel weer relatie beginnen, helemaal geen zin meer in!
 
Bij jou zal dat zo zijn maar dat wil niet zeggen dat het zo is.
Ben overigens vaak zat gevraagd wat voor werk ik doe en hoeveel dat oplevert.
Zijn er blijkbaar bij die dat wel intereseerd.
Ik ben wel gevraagd wat voor werk ik deed maar niet wat mijn verdiensten zijn. Dat had ik ook niet gegeven. En ik vind het wel leuk als er naar gevraagd wordt. Geen problemen mee. Ben wel trots op m'n job.
 
Maar persoonlijk vragen of op een hoerenlopersforum vragen.. daar zit nogal wat verschil in! Hier zitten zeer weinig sekswerkers op, waarvan de helft niet reageert. En degene die wel reageren gaan echt niet openbaar alles neerpennen.
Dus jullie, de wandelaars, stellen elkaar een vraag waarvan je het antwoord al bij voorbaat niet weet en niet krijgt. Degene die het wel weet, zegt niets. Wat voor meerwaarde heeft het dan?

Een face to face gesprek gaat heel anders dan op een forum. Tuurlijk weet ik wat sommige heren voor hun werk doen, want interesse is er wel v mijn kant. Maar ga niemand vragen wat ze maandelijks vangen, dat gaat mij namelijk niets aan. Sommige heren ken ik 10 jaar of langer, zelfs v hun weet ik dat niet 🙂 Je zegt wat je wilt delen en dat is niet voor een forum bestemd.
Idd wat er gezegd wordt bij jullie dat houden jullie in alle discretie voor jullie zelf. Er zijn dvp die weten wat voor werk ik doe en ook wat ik maandelijks vang ik weet dat daar zeer discreet mee wordt omgegaan door mijn dvp's
 
Bij jou zal dat zo zijn maar dat wil niet zeggen dat het zo is.
Ben overigens vaak zat gevraagd wat voor werk ik doe en hoeveel dat oplevert.
Zijn er blijkbaar bij die dat wel intereseerd.
Hoeveel dat oplevert? Je zou de vraag dan kunnen omkeren en dan zullen wij zien hoeveel dames de details van hun inkomsten prijs willen geven. 😆😆.
 
Ik heb er geen probleem om mijn inkomsten prijs te geven aan de dvp's toch in ieder geval aan mijn favoriete dvp's
Ik vertel het mijn familie en vrienden niet eens. Wat ik wel weet is dat ik niet aan het uurloon van een dvp kom hoogstwaarschijnlijk. Behalve als de inkomsten daadwerkelijk zo zijn als @Belle heeft beschreven in haar blog. Dan maak ik waarschijnlijk wel meer uur.
 
Single al sinds 2005..
Wel 2 scharrels gehad in tussentijd..
Maar op tijd op de rem getrapt..
En nee ik ga, behalve in de zomer eigenlijk nooit s'avonds op jacht..
Altijd geplanned in de vroege middag..
S'avonds heb ik mijn huishoudelijke dingen, sporten etc..
Plus om 22.00u max gaat bij mij het vuur onder de kroketten uit. Bij wijze van..
Dan moet ik niet om 21.30u 'all jacked up' thuiskomen..
Dat werkt niet
 
Aan al degenen waarvan de partner het weet/goed vind: hoe werkt dat nou? Heb je het in het begin van de relatie gezegd, is het er in gekomen later, heeft zij het misschien zelfs voorgesteld? En doen jullie het ook nog in jullie relatie? Ik ben momenteel vrijgezel, maar ik kan me er niks bij voorstellen dat een partner ervan weet en het ok vindt. Nooit jaloezie, of gedoe over geld?
 
Aan al degenen waarvan de partner het weet/goed vind: hoe werkt dat nou? Heb je het in het begin van de relatie gezegd, is het er in gekomen later, heeft zij het misschien zelfs voorgesteld? En doen jullie het ook nog in jullie relatie? Ik ben momenteel vrijgezel, maar ik kan me er niks bij voorstellen dat een partner ervan weet en het ok vindt. Nooit jaloezie, of gedoe over geld?
Vinden ze het niet zonde van het geld ? Dat zal bij veel vrouwen het grootste pijnpunt zijn , voor de rest zijn dergelijke dames alleen maar blij dat ze zelf geen seksuele hand en mond diensten moeten verrichten.
 
Aan al degenen waarvan de partner het weet/goed vind: hoe werkt dat nou? Heb je het in het begin van de relatie gezegd, is het er in gekomen later, heeft zij het misschien zelfs voorgesteld? En doen jullie het ook nog in jullie relatie? Ik ben momenteel vrijgezel, maar ik kan me er niks bij voorstellen dat een partner ervan weet en het ok vindt. Nooit jaloezie, of gedoe over geld?

Bij ons kwam het pas later in onze relatie. Denk dat ik zo'n 6 jaar al wandel.
Eerst heel goed over gesproken en afspraken gemaakt. Zoals nooit iemand naar huis nemen. Ons huis is onze plek. Verder laten we altijd weten waar we zijn. En tussendoor laten we ook weten of alles ok is.

Wij zijn beide niet jaloers aangelegd dus dat scheelt denk ik wel.

En we hebben geen gedoe over geld. Als naar een saunaclub ga dan kost dat meer dan als mijn vrouw met haar vaste date in een hotel afspreekt. Daarom ga ik ook niet elke week maar eens in de 2-3 maanden. Daar leg ik gewoon geld voor opzij.

Thuis hebben we ook gewoon sex.
 
Vinden ze het niet zonde van het geld ? Dat zal bij veel vrouwen het grootste pijnpunt zijn , voor de rest zijn dergelijke dames alleen maar blij dat ze zelf geen seksuele hand en mond diensten moeten verrichten.
Zonde geld? Als we morgen dood zijn genieten anderen ervan.

We hebben en willen geen kinderen dus we hoeven het niet voor iemand achter te laten.

Zolang we het kunnen veroorloven dan mag ik wandelen en als het financieel niet uitkomt dan ga ik niet.
 
Bij ons kwam het pas later in onze relatie.
Eerst heel goed over gesproken en afspraken gemaakt. Zoals nooit iemand naar huis nemen. Ons huis is onze plek. Verder laten we altijd weten waar we zijn. En tussendoor laten we ook weten of alles ok is.
Idem hier. Gepraat voor ik er aan begon. Geen dates thuis. Eerste keren wat onwennig om elkaars reactie af te wachten, nadien werd het min of meer normaal. En ook geen gejank over centen, we zijn beiden spaarzaam aangelegd en 't is niet dat ik elke week €250 erdoor ram.
 
Ik vind het toch wel komisch dat veel wandelaars hier zeggen dat ze een open relatie hebben of toestemming hebben van de vrouw thuis, wat ik er mee heb is dat er toch denk ik een verschil is tussen je relatie en betaalde sex, zoiets van ik heb een relatie en ze vind het goed dat ik voor mijn hobby ga vissen
 
Ik vind het toch wel komisch dat veel wandelaars hier zeggen dat ze een open relatie hebben of toestemming hebben van de vrouw thuis, wat ik er mee heb is dat er toch denk ik een verschil is tussen je relatie en betaalde sex, zoiets van ik heb een relatie en ze vind het goed dat ik voor mijn hobby ga vissen
Daar is altijd een verschil in tussen sex met je partner of betaalde sex. Maar ik vindt hè lekker betaalde sex. GFE gevoel te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan