Getrouwd of single ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Getrouwd of single ?

  • Getrouwd / samenwonend

    Stemmen: 73 42,9%
  • Single

    Stemmen: 88 51,8%
  • LAT -relatie

    Stemmen: 4 2,4%
  • Anders..

    Stemmen: 7 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    170
Met de eigen vrouw hebben ze de " sleur experience" .Maar ja, samen kinderen een huis een bedrijf een familie een vriendenkring.
Dat zet je niet zomaar bij t grof vuil.

GFE date, is meestal date met tongzoenen en een praatje na volgens mij. Meer zoek ik er niet achter. Is veel vraag naar.......
 
Het GFE gevoel bestaat wel degelijk, misschien wel heel moeilijk te vinden maar bestaat zeker.
Dat je dat alleen maar zou kunnen vinden bij een "echte" partner zou maar erg zijn. Er zijn mensen die heel bewust, wellicht om heel diverse redenen, niet in een relatie zitten maar toch behoefte hebben aan die ervaring. En er zijn dames die hun eigen liefdesleven vervangen door zeer beperkte betaalde dates maar ook datzelfde GFE gevoel willen ervaren.
Is dat alles dan een soort illusie? Misschien, maar zeker niet voor 100%.
En het is ook maar de vraag of dat gevoel ook nog echt leeft binnen een relatie, al dan niet getrouwd, als die al jaren bestaat. Misschien jaren geleden toen de G nog echt een feit was.
 
Inderdaad Joke, dat is iets wat je met je eigen partner heeft. GFE waar je voor moet betalen, is niet echt GFE.
Althans dat is hoe ik er in sta.

Met alle respect Rony maar ik ken/kende meerdere koppels die omwille van de lieve vrede, de kinderen én de centen bij elkaar bleven maar voor de affectie en de warmte aangewezen waren op anderen. En dus ook hier is er zeker sprake van "de illusie".
 
Dat is wel de omgekeerde wereld, lijkt mij.

Het GFE gevoel bestaat wel degelijk, misschien wel heel moeilijk te vinden maar bestaat zeker.
Dat je dat alleen maar zou kunnen vinden bij een "echte" partner zou maar erg zijn. Er zijn mensen die heel bewust, wellicht om heel diverse redenen, niet in een relatie zitten maar toch behoefte hebben aan die ervaring. En er zijn dames die hun eigen liefdesleven vervangen door zeer beperkte betaalde dates maar ook datzelfde GFE gevoel willen ervaren.
Is dat alles dan een soort illusie? Misschien, maar zeker niet voor 100%.
En het is ook maar de vraag of dat gevoel ook nog echt leeft binnen een relatie, al dan niet getrouwd, als die al jaren bestaat. Misschien jaren geleden toen de G nog echt een feit was.
Helemaal waar!
 
Met alle respect Rony maar ik ken/kende meerdere koppels die omwille van de lieve vrede, de kinderen én de centen bij elkaar bleven maar voor de affectie en de warmte aangewezen waren op anderen. En dus ook hier is er zeker sprake van "de illusie".
Mee eens, maar dan is het nog geen GFE, GFE, is wel iets meer dan tongzoenen en een praatje maken, of niet?
 
Mee eens, maar dan is het nog geen GFE, GFE, is wel iets meer dan tongzoenen en een praatje maken, of niet?

Ik wil niet in discussie gaan hoor maar twee volle namiddagen per maand al een jaar lang, geen FWB maar eerder omgekeerd, voelt voor mij helemaal als GFE hoor ... en voor haar ook. Je zou er misschien dan toch kunnen over discussiëren :)
 
Is nu bijna 40 procent dat zal wel kloppen wie heeft er nu gelijk 🤣🤣🤣
Ja, zo kan je 35% ook verkopen, tel er gewoon 5 bij op. 🙄 De ruime meerderheid van 60% zegt single te zijn. Waarom zouden die liegen in een anonieme poll?

Schaam je je ervoor dat je als getrouwde man je vrouw bedriegt en geeft het je een schoner geweten als je tegen jezelf kunt zeggen dat 'iedereen' het doet; is dat het?
 
Ik ben getrouwd - al meer dan 27 jaar - relatie al 31 jaar.
Maar ik was al aan het wandelen, voordat ik haar kende. Ook tijdens mijn eerdere relaties (vriendinnetjes) op school. Ben vroeg met de DVP's begonnen.
Blijf ik ook doen.

Ik ga hier geen psychoanalyse uitvoeren, waarom mensen die gehuwd zijn naar een DVP gaan, of waarom singles wel of niet weer een relatie willen. Ieder mens is anders en heeft zijn drijfveren. Voor mij is het van twee walletjes snoepen. Relatie (kind is al lang het huis uit) met alles er op en er aan. Maar ook de kortstondige kick van het DVP bezoeken.

Zou ik alleen het ene willen?
Alleen een relatie? Dan had ik de meer dan 1100 DVP's niet geneukt.
Alleen DVP's? Dan mis je op emotioneel vlak iets.
 
Klinkt nogal gefrustreerd......
Dat heb je mis. Ik heb genoeg aan een klik en aan een goede service. De hele ziel en zaligheid van een dame beschouw ik als haar prive domein. Heb ik respect voor.
Uiteindelijk blijft het een paydate. Als ze je werkelijk zon toffe peer zou vinden deed ze het wel gratis en hoef je geen 500 € plus te schokken.
 
Dat heb je mis. Ik heb genoeg aan een klik en aan een goede service. De hele ziel en zaligheid van een dame beschouw ik als haar prive domein. Heb ik respect voor.
Uiteindelijk blijft het een paydate. Als ze je werkelijk zon toffe peer zou vinden deed ze het wel gratis en hoef je geen 500 € plus te schokken.
Een band opbouwen is meer dan heel het dvp gebeuren(betalend) Ik heb vroeger ook wel eens offwork dingen gedaan etc. Doen ze ook niet als ze je geen toffe peer vinden.......👌
 
Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat 95% van men cliënteel getrouwd is.
Enkelingen vertellen het hun vrouw en hebben samen een overeenkomst.
Jammer genoeg kunnen velen het hun partner niet vertellen. Er komt sleur in de relatie, beiden zijn moe, drukke job, menopauze...
Dan is wandelen een ideale getaway.
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo kan je 35% ook verkopen, tel er gewoon 5 bij op. 🙄 De ruime meerderheid van 60% zegt single te zijn. Waarom zouden die liegen in een anonieme poll?

Schaam je je ervoor dat je als getrouwde man je vrouw bedriegt en geeft het je een schoner geweten als je tegen jezelf kunt zeggen dat 'iedereen' het doet; is dat het?
Ben al 15 jaar happy single ooit getrouwd geweest ben eerlijk veel gelukkiger nu.
 
Lang getrouwd geweest, "GFE gevoel" nam met het jaar af. Vaak gedacht lekker terug te gaan wandelen (deed ik voor begin relatie), echter nooit gedaan. Nu gescheiden en regelmatig een paydate nu. Ga altijd voor GFE. Vind geweldig, relatie wil ik niet meer.
 
Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat 95% van men cliënteel getrouwd is.
Enkelingen vertellen het hun vrouw en hebben samen een overeenkomst.
Jammer genoeg kunnen velen het hun partner niet vertellen. Er komt sleur in de relatie, beiden zijn moe, drukke job, menopauze...
Dan is wandelen een ideale getaway.
Niet getrouwd,geen relatie ,of wat dan ook,dan is wandelen ook best een leuke getaway from home.
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan