Getrouwd of single ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Getrouwd of single ?

  • Getrouwd / samenwonend

    Stemmen: 73 42,9%
  • Single

    Stemmen: 88 51,8%
  • LAT -relatie

    Stemmen: 4 2,4%
  • Anders..

    Stemmen: 7 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    170
Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat 95% van men cliënteel getrouwd is.
Enkelingen vertellen het hun vrouw en hebben samen een overeenkomst.
Jammer genoeg kunnen velen het hun partner niet vertellen. Er komt sleur in de relatie, beiden zijn moe, drukke job, menopauze...
Dan is wandelen een ideale getaway.
Mijn vraag aan de jou en @Luna en @JokePrive of je meteen merkt of een man in een relatie zit of vrijgezel is en waar je dat aan kan merken, andere wensen? Die in een relatie zitten puur voor de sex? Vrijgezellen toch voor iets meer komt (gfe) of is daar geen pijl op te trekken?
 
Een ruim half jaar frequent gewandeld toen ik single was, daar ook steeds verslag van gedaan op 't forum. Veel van opgestoken en dankzij het wandelen gelukkig niet de neiging gehad onmiddellijk weer in een relatie te stappen. Nu alweer een tijdje een prachtige lat-relatie en hoewel het mij soms wel aanlokkelijk lijkt, vind ik het teveel gedoe om weer te gaan wandelen, met een nieuw tweede telefoonnummer, elke 3 maanden een soa test en dergelijke. Wel veel respect voor de ondernemende vrouwen die het kunnen opbrengen om op zichzelf wildvreemde mannen te ontvangen en met hen te vrijen, met sommigen een langduriger contact op te bouwen, voor elk een eigen 'verhaal' te onthouden en telkens te her-beleven. En ook verwantschap met mannen op het forum die op vriendelijke wijze over hun bezoekjes vertellen en aardig & gul zijn voor de vrouwen.
 
Mijn vraag aan de jou en @Luna en @JokePrive of je meteen merkt of een man in een relatie zit of vrijgezel is en waar je dat aan kan merken, andere wensen? Die in een relatie zitten puur voor de sex? Vrijgezellen toch voor iets meer komt (gfe) of is daar geen pijl op te trekken?
Nee, althans bij mij is er echt geen peil op te trekken. Er zitten veel mannen in een relatie zonder of met weinig fysieke intimiteit. Voorbeelden: vrouw heeft geen behoefte meer aan seks na een paar bevallingen of vanwege ernstige ziekte, man is ooit vreemdgegaan en daardoor raakte hun relatie alle intimiteit kwijt. Een extreem voorbeeld: vriendin van 10 jaar houdt sinds het begin van de relatie helemaal niet van knuffelen en aanrakingen. Hoe zijn ze überhaupt met een relatie begonnen en waarom zijn ze doorgegaan met een serieuze relatie? Dat zal ik nooit kunnen begrijpen. Maar ja, ieder zijn ding en voor ieder wat wils.
 
Een extreem voorbeeld: vriendin van 10 jaar houdt sinds het begin van de relatie helemaal niet van knuffelen en aanrakingen. Hoe zijn ze überhaupt met een relatie begonnen en waarom zijn ze doorgegaan met een serieuze relatie? Dat zal ik nooit kunnen begrijpen. Maar ja, ieder zijn ding en voor ieder wat wils.

Dit begrijp ik ook helemaal niet. Als alles van affectie, en dus ook zeker seks, uit een relatie verdwenen is zie ik geen enkele reden om die instant te houden. Het lijkt mij bijna een vorm van zelfkastijding. Knuffels, affectie, ... als je dat allemaal moet ontberen als je in een relatie zit dan is er van liefde al zeker geen sprake, zelfs niet van vriendschap. Bizarre situatie.
 
@Ronny Nogal eenzijdige visie. Vrouwen met autisme spectrum stoornissen houden er bvb niet van om te veel aangeraakt te worden. Bij hooggevoelige personen kan dat ook zo zijn. Zijn zij daarom uitgesloten van elke kans op relatie?

Nu vind ik langdurig totaal geen lichamelijk contact inderdaad ook geen gezonde basis voor een relatie, maar afhankelijk van de context kan weinig lichamelijk contact perfect samengaan met een goede partnerrelatie. Dan moet je partner natuurlijk geen oppervlakkige man/vrouw zijn die alleen voor de seks/uiterlijk op je gevallen is.

Sowieso hoeft niemand voor een ander te bepalen wat een gezonde relatie is, zolang er geen misbruik of geweld aan te pas komt.
 
Dit begrijp ik ook helemaal niet. Als alles van affectie, en dus ook zeker seks, uit een relatie verdwenen is zie ik geen enkele reden om die instant te houden. Het lijkt mij bijna een vorm van zelfkastijding. Knuffels, affectie, ... als je dat allemaal moet ontberen als je in een relatie zit dan is er van liefde al zeker geen sprake, zelfs niet van vriendschap. Bizarre situatie.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

Als er nog sprake is van liefde, maar door ziekte kunnen bepaalde handelingen niet meer, dan moet je zoeken naar oplossingen. Als dat met zich meebrengt dat een man of vrouw ergens anders hun heil moeten halen, dan moet je daar voor open staan. Als je dat niet doet, dan is het snel voorbij.
 
Stel dat ze beiden wandelaars zijn, en ook bekend met dit forum, wat gaan ze dan volgens jou invullen op de vraag waar dit topic over gaat? Zitten ze in een relatie of zijn ze single? Heb ik een relatie met mijn baas? Ja en neen.
Als ik op dit forum de term "relatie" gebruik heb ik het wel over een wederzijdse intieme betrokkenheid ... maar ook hier weer kan je zeggen dat dit in welke relatie dan ook in meer of mindere mate geldt. Dit is een discussie die ik niet kan winnen ;)
 
Dit begrijp ik ook helemaal niet. Als alles van affectie, en dus ook zeker seks, uit een relatie verdwenen is zie ik geen enkele reden om die instant te houden. Het lijkt mij bijna een vorm van zelfkastijding. Knuffels, affectie, ... als je dat allemaal moet ontberen als je in een relatie zit dan is er van liefde al zeker geen sprake, zelfs niet van vriendschap. Bizarre situatie.
Kan heel goed. Een ex van mij heeft vrees voor aanraking maar is toch niet graag alleen/eenzaam. Aanspraak, samen dingen gaan bekijken, op pad, samen in het zonnetje op een terras zitten, lekker eindeloos zeuren of grappen maken… en zelfs samen slapen, lepeltje lepeltje.
 
Kan heel goed. Een ex van mij heeft vrees voor aanraking maar is toch niet graag alleen/eenzaam. Aanspraak, samen dingen gaan bekijken, op pad, samen in het zonnetje op een terras zitten, lekker eindeloos zeuren of grappen maken… en zelfs samen slapen, lepeltje lepeltje.
Je hebt bijzondere mensen in deze wereld, ik ga mezelf steeds normaler vinden.
Met lepeltje lepeltje heb je de meeste aanraking van allemaal
 
Laat ons niet onnozel doen, het is dan ook je ex.

Ik heb zelf ook een heel erg goede vriendin en die is dat al jaren. Wij doen echt heel veel dingen samen en wij voelen mekaar onwaarschijnlijk goed aan, vergelijkbaar met een koppel waar het (nog) erg goed gaat in hun relatie, Alleen is er van seks en alles wat daarmee samenhangt helemaal geen sprake.
Wij zijn dus echt heel goede vrienden, maar hebben wij een relatie? Begot nee!
 
Laat ons niet onnozel doen, het is dan ook je ex.

Ik heb zelf ook een heel erg goede vriendin en die is dat al jaren. Wij doen echt heel veel dingen samen en wij voelen mekaar onwaarschijnlijk goed aan, vergelijkbaar met een koppel waar het (nog) erg goed gaat in hun relatie, Alleen is er van seks en alles wat daarmee samenhangt helemaal geen sprake.
Wij zijn dus echt heel goede vrienden, maar hebben wij een relatie? Begot nee!
En daarom is het zo fijn dat er dvp's zijn, als ze dan ook nog lief zijn 😋
 
Laatst bewerkt:
ik ga mezelf steeds normaler vinden.
Dat is ook het fijne van dit forum en het scheelt een heel gedoe in het Hiernamaals. Anders zou je bij Hem komen en zeggen "Oh heer, U vindt mij wel een hele rare snuiter zeker?" waarop Hij in bulderend lachen uitbarst en roept "Welnee! Waarom denk je dat? Je bent zo normaal als wat kerel!" en jij weer "oh had ik dat eerder geweten!"
:giggle:
 
Nu vind ik langdurig totaal geen lichamelijk contact inderdaad ook geen gezonde basis voor een relatie, maar afhankelijk van de context kan weinig lichamelijk contact perfect samengaan met een goede partnerrelatie. Dan moet je partner natuurlijk geen oppervlakkige man/vrouw zijn die alleen voor de seks/uiterlijk op je gevallen is.
LOL, alsof je oppervlakkig bent als je de menselijke basisbehoeften seksualiteit en lichamelijke intimiteit wilt ervaren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien verdient deze vraag een eigen topic maar mannen in een relatie waarvan de vrouw niet af weet van je wandelhobby, ik ben wel benieuwd welke smoes jullie gebruiken om een dame te kunnen bezoeken.
Lijkt mij heel moeilijk om elke keer wat te moeten verzinnen.
 
Misschien verdient deze vraag een eigen topic maar mannen in een relatie waarvan de vrouw niet af weet van je wandelhobby, ik ben wel benieuwd welke smoes jullie gebruiken om een dame te kunnen bezoeken.
Lijkt mij heel moeilijk om elke keer wat te moeten verzinnen.
 
Binnenkort weer vrijgezel en dat idee voelt zo goed dat het best lang mag gaan duren... Nog geen idee of ik echt weer actief ga wandelen, of op termijn misschien een latrelatie. Als ik nog gebruik maak van betaalde liefde dan vooral langere boekingen bij favorieten en niet te vaak. Mis het op dit moment totaal niet.
 
Binnenkort weer vrijgezel en dat idee voelt zo goed dat het best lang mag gaan duren... Nog geen idee of ik echt weer actief ga wandelen, of op termijn misschien een latrelatie. Als ik nog gebruik maak van betaalde liefde dan vooral langere boekingen bij favorieten en niet te vaak. Mis het op dit moment totaal niet.
Ik dacht dat je een paar maanden geleden, hier schreef, dat je een prille relatie had met een Oost Europese dame, met kind, die je had ontmoet in een laufhaus in Duistland?
Toen was je erg enthousiast om er wat van te maken. Wat is er gebeurd dat je binnenkort weer vrijgezel wordt? Of is dat prive?
 
In het begin is het geweldig allemaal. Maar eens je eenmaal de fuik ingezwommen bent, kom je er niet meer zo makkelijk uit...
Zo (als een 'fuik') heb ik het nooit ervaren. Met vrijwel elke ex ben ik ook zeer goed bevriend gebleven. Soms is 'het' gewoon voorbij en kun je het beste allebei een andere leuke partner zoeken. Al is het wel heel lekker dat ik nu alweer een flinke tijd een bijzonder plezierige relatie heb die wat mij betreft mag voort- en voortduren. Dat ik zodoende een mee-lezende en soms mee-schrijvende inactieve 'buitenstaander' ben tussen de wandelaars, ook prima ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan