Dames met een eigen website

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SutraKama

Wandelaar
53
22/05/23
51
7
Persoonlijk vind ik het wel fijn als een DVP haar eigen website heeft. Dat komt voor mij meestal extra betrouwbaar en serieus over.
Vooral als het een overzichtelijke website is waarop er duidelijk gecommuniceerd wordt over bijvoorbeeld de do's and don'ts. Het is ook prettig wanneer alle informatie bij elkaar staat. Mooie foto's maken het dan natuurlijk helemaal compleet.

Dit in tegenstelling tot al die vele weinig geloofwaardige Kinky advertenties van tegenwoordig. Waarvan de meesten beginnen met "New in your city". Je ziet door de bomen het bos niet meer.

Zo heb ik een tijdje een vaste dame gehad, doordat ik via haar website bij haar terecht ben gekomen.

Ik ben benieuwd of er meer DVPs zijn met een eigen website. Ik weet dat @JokePrive er één heeft, die van @JennaRose ken ik en de website van @Lisa Lefèvre kwam ik via hier op terecht. Overigens ook een erg mooie site en leuke dame, helaas iets te ver weg voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, dit is voor mij een enorme plus, of dames die via hun instagram of FB werken.
 
Laatst bewerkt:
En... Manon!


En... wat dacht je van deze website!
Echt wel een 'klasse apart'!

En... Melody Pleasure...

En... Sharon!
 
Géén discussies over prijzen, zie forumregels !
De forumregels vermelden alleen dat er geen discussie over prijzen in recensietopics is toegestaan

Commentaar op prijzen

Het wordt niet langer geaccepteerd om in een recensietopic enkel commentaar te plaatsen over de prijs van een dame, óók niet over wat een ander lid betaald heeft.
 
Persoonlijk vind ik het wel fijn als een DVP haar eigen website heeft. Dat komt voor mij meestal extra betrouwbaar en serieus over.
Vooral als het een overzichtelijke website is waarop er duidelijk gecommuniceerd wordt over bijvoorbeeld de do's and don'ts. Het is ook prettig wanneer alle informatie bij elkaar staat. Mooie foto's maken het dan natuurlijk helemaal compleet.

Dit in tegenstelling tot al die vele weinig geloofwaardige Kinky advertenties van tegenwoordig. Waarvan de meesten beginnen met "New in your city". Je ziet door de bomen het bos niet meer.

Zo heb ik een tijdje een vaste dame gehad, doordat ik via haar website bij haar terecht ben gekomen.

Ik ben benieuwd of er meer DVPs zijn met een eigen website. Ik weet dat @JokePrive er één heeft, die van @JennaRose ken ik en de website van @Lisa Lefèvre kwam ik via hier op terecht. Overigens ook een erg mooie site en leuke dame, helaas iets te ver weg voor mij.
Dankjewel voor het complimentje ☺️
 
Persoonlijk vind ik het wel fijn als een DVP haar eigen website heeft. Dat komt voor mij meestal extra betrouwbaar en serieus over.
Indeed. Mijn eerste dvp* heb ik gekozen precies omwille hiervan.
Bleek achteraf dat ze de site ook zelf in elkaar geknutseld had.
*(9 jaar geleden; de site is weg en de dame gestopt).

Ik moet mijn Favorites eens opkuisen.

Lynn (Aalst) lijkt gestopt; haar website is al een tijdje verdwenen.

Beeb (Gent) had een eigen website, maar die is sinds gisteren offline, en haar RL is ook al een paar dagen weg.
Die site had op elke page een hoerenmopje :)

Heeft die een eigen site? (als we het over dezelfde Fleur hebben).

Sharon hield ook een Blog bij, maar ik heb haar al een paar maand niet meer actief gezien. :confused:
Of adverteert ze niet meer, en werkt enkel met vaste klanten?
 
Laatst bewerkt:
De forumregels vermelden alleen dat er geen discussie over prijzen in recensietopics is toegestaan

Commentaar op prijzen

Het wordt niet langer geaccepteerd om in een recensietopic enkel commentaar te plaatsen over de prijs van een dame, óók niet over wat een ander lid betaald heeft.
Dit is toch geen recensie topic?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan