Hoe heb je je vrouw zover gekregen jou te laten wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom minachten de meeste vrouwen DVP's. Ze zijn van nature ingesteld op dat veroveringsproces, waarbij de macht helemaal bij hen ligt. Om die reden zijn er niet veel vrouwen die begrip hebben voor wandelen.
Jij begrijpt het.
(De meeste) vrouwen beschouwen DVP's als valse concurrentie.
 
Ik heb ook heel lang in een relatie gezeten die op sexgebied al snel ´saai´ werd en daarna ook gewoon sexloos. Op een gegeven moment heb ik het uitgemaakt, niet alleen vanwege de seks trouwens, maar het speelt wel mee. Want ik mocht dat sowieso niet.


Als je het gevoel hebt dat je niet aan je trekken komt, maar de relatie is verder goed dan heb je twee oplossingen. Of je neukt buiten de deur, of je vindt iemand anders met wie je wel alles hebt. En dat kun je beter gisteren regelen dan vandaag. Het lijkt heel makkelijk, dat is het ook, maar ik snap heel goed dat het in de praktijk heel moeilijk is om die beslissing te maken en een relatie los te laten als dat nodig zou moeten zijn. Maar je wil niet op een dag wakker worden en denken: ik zit al een paar decennia te frustreren. Dat wil je echt niet!
 
Het lijkt op roken in je jeugd. De sigaret was niet lekker, maar dat we het stiekem deden maakte het tot een verslaving.

Verschil is dat er hele lekkere meiden rondlopen in het wereldje en dan is de verslaving dubbel zo groot. Tel daarbij op dat je bij een DVP makkelijker je fantasieën kunt verwezenlijken en dat ze niet zo snel opkijken van vreemde wensen.
Maar... gelukkig ben ik met die sigaret wél gestopt! Haha!
 
Ik ga gewoon zeggen zoals het is. Je kan haar niet overtuigen, ze vindt je niet meer aantrekkelijk en hoe je het draait of keert zal hier nooit verandering in komen, steek er geen moeite in. Er is ook een redelijke kans dat ze vreemdgaat want een vrouw heeft ook gewoon seks nodig, dat ze seks niet belangrijk vindt is een klassiek fabeltje. Ik denk dat je zelfs geen toestemming moet vragen om te gaan rondneuken met dvp's, ze weet zelf heel goed dat je het nodig hebt alleen doet ze alsof het allemaal choquerend is. Die vrouw tolereert je maar, er is geen liefde in die relatie.

Ik kan wel begrijpen waarom Bartje dit zegt. Deels ook mee eens, alhoewel er zeker nog wel liefde kan zijn.

In dit geval zou ik ook stiekem naar de DVP's gaan. En anders eventueel een open relatie of deze relatie afbreken...
 
Laatst bewerkt:
Open relatie, wij doen hele geile dingen samen, samen met anderen, en ook los van elkaar. Zou niet meer anders willen :) Er zijn inderdaad wel een paar regels: om te volgen, zo blijft het leuk voor iedereen!
Een echt open relatie is overigens pas mogelijk bij 100% vertrouwen en liefde en is niet een manier om geoorloofd vreemd te kunnen gaan.
 
Het lijkt op roken in je jeugd. De sigaret was niet lekker, maar dat we het stiekem deden maakte het tot een verslaving.

Verschil is dat er hele lekkere meiden rondlopen in het wereldje en dan is de verslaving dubbel zo groot. Tel daarbij op dat je bij een DVP makkelijker je fantasieën kunt verwezenlijken en dat ze niet zo snel opkijken van vreemde wensen.
Gewoon de kick om met een paar briefjes een onbekend kutje te beroeren. Die macht, die de dvp trouwens eveneens heeft over ons. Dus de gezamenlijke macht over mekaar voor een korte periode. Meestal (op 1 of 2 dvp's na) is die spanning na 2 dates bij dezelfde wel weg.
 
Ik kan wel begrijpen waarom Bartje dit zegt. Deels ook mee eens, alhoewel er zeker nog wel liefde kan zijn.

In dit geval zou ik ook stiekem naar de DVP's gaan. En anders eventueel een open relatie of deze relatie afbreken...
Een man kan wel nog steeds van een vrouw houden, ookal krijgt die geen seks, een vrouw daarentegen niet, als de seks stopt of als het zo moeizaam en tegenzinnig moet gebeuren dan is het een duidelijk signaal dat ze je niet meer aantrekkelijk vindt.
Mannen hebben gewoon meer last van waanbeelden, de relatie zit meer tussen hun oren dan in de realiteit.
 
Psychologie van de koude grond. Er bestaat geen: mannen zijn.. zo en zo en vrouwen zijn zo en zo. Mensen zijn individuen en er bestaat ook nog zoiets als aseksualiteit in verschillende vormen.

Zelfs als een van deze forumtherapeuten echt een therapeut is, dan nog kun je geen diagnose stellen zonder de specifieke personen te hebben geanalyseerd.

Dat betekent dus niet dat er gevallen zijn waarin deze verklaringen kloppen, maar die kan je dus niet uitrollen over de mensheid als een universele waarheid voor elke man, vrouw dan wel non-binair persoon.

Dat betekent natuurlijk ook dat er geen universele manier is om een vrouw te overreden in overeenstemming met je wandelpraktijken. Waarschijnlijk ken je haar eigenlijk al goed genoeg om te weten of dat zij hier voor open kan staan. Persoonlijk zou ik, als zij toch aangeeft dat ze het vies vindt e.d., dat als je beseft dat dit nooit goed gaat komen, je dit onderwerp het beste niet meer ter sprake kan brengen. Ook niet bij het eventuele uitmaken. Je weet nooit wat iemand die echt hier heel erg tegen is met die informatie kan of wil doen.
 
Ben (morgen) 10 jaar samen én morgen 8 jaar getrouwd. Erg gelukkig en veel liefde, maar mijn vrouw heeft een laag libido door jonge kids.

In het begin van onze relatie had ze die libido ook niet, maar deed ze het voor mij. Doet ze nu soms ook, maar vaak ontbreekt het haar aan energie.

Ze zegt af en toe "pak jij even een weekendje een hotel zodat je even bij kan komen."

Houden van elkaar en ik spreek het verder niet uit uit respect voor haar. Mocht ze het vragen dan zal ik niet liegen. Dat lijkt mij funest.

Maar ze weet het volgens mi dondersgoed en wil de details verder niet weten en dat respecteer ik; is de moeder van mijn kinderen en de vrouw waar ik van hou!
 
Zelfde wat jij hier doet lijkt mij..
Hoewel..
Geloof niet dat ik iemand ongevraagd op zijn plek probeer te zetten..;)

Ik probeer op dit forum vragen te beantwoorden en ook vragen te stellen.
Wandel al geruime tijd. Had vroeger een account bij Hookers en las op dit forum al vaak berichten terug.
Echter nog geen enkele recensie?
 
Ben (morgen) 10 jaar samen én morgen 8 jaar getrouwd. Erg gelukkig en veel liefde, maar mijn vrouw heeft een laag libido door jonge kids.

In het begin van onze relatie had ze die libido ook niet, maar deed ze het voor mij. Doet ze nu soms ook, maar vaak ontbreekt het haar aan energie.

Ze zegt af en toe "pak jij even een weekendje een hotel zodat je even bij kan komen."

Houden van elkaar en ik spreek het verder niet uit uit respect voor haar. Mocht ze het vragen dan zal ik niet liegen. Dat lijkt mij funest.

Maar ze weet het volgens mi dondersgoed en wil de details verder niet weten en dat respecteer ik; is de moeder van mijn kinderen en de vrouw waar ik van hou!

En als Brad Pitt of George Clooney langs komt?😜
 
Maar om even serieus te zijn.

Als er geen kinderen in het spel zijn en verdere alternatieven met de vrouw niet bespreekbaar zijn zou ik eens goed de tijd nemen om tot een besluit te komen. Ik zeg niet dat je dan morgen de relatie moet beëindigen maar ik zou er ook beslist geen vijf jaar mee wachten. Daarvoor gaat de tijd te snel.

Ik had vroeger een soortgelijk probleem en dat heeft zich opgelost met een bezoek aan het Zandpad in Utrecht. Daar woonde ik toen drie minuten lopen vandaan. Op het forum hookers had ik me ingelezen over de Roemeense dame Nicoletta, destijds daar een van de toppers. Zij stond precies in de bocht die niemand met zijn auto kon maken. Na het (allereerste) eerste bezoek verbrak ik gelijk de relatie en bleef ik lekker met Nicoletta pompen, want die kon wel zuigen en krikken. In de relaties die daarna volgden ging ik lekker verder met wandelen maar hield ik mijn kaken stijf op elkaar.

Misschien een leuke vraag voor het forum Viva punt NL. Dan krijg je opeens reacties van al die kaalgeschoren moeders die in een winkelcentrum twee blèrende kinderen meetrekken.
 
Ben (morgen) 10 jaar samen én morgen 8 jaar getrouwd. Erg gelukkig en veel liefde, maar mijn vrouw heeft een laag libido door jonge kids.

In het begin van onze relatie had ze die libido ook niet, maar deed ze het voor mij. Doet ze nu soms ook, maar vaak ontbreekt het haar aan energie.

Ze zegt af en toe "pak jij even een weekendje een hotel zodat je even bij kan komen."

Houden van elkaar en ik spreek het verder niet uit uit respect voor haar. Mocht ze het vragen dan zal ik niet liegen. Dat lijkt mij funest.

Maar ze weet het volgens mi dondersgoed en wil de details verder niet weten en dat respecteer ik; is de moeder van mijn kinderen en de vrouw waar ik van hou!
Goed verhaal @Rolex , ook je reacties op het commentaar erop! Je treft het met zo'n begripvolle vrouw en sowieso met het lekkere leven op Bali. Ga zo door en lees en schrijf erover zodat we mee kunnen smullen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan