Hoe houden jullie je verslaving aan DVP's in toom?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe houden jullie je verslaving aan DVP's in toom?

• Totaal aantal stemmers
    110
Ik ben 70+ en ga niet meer dan 2 of 3 keer in de maand. Ik heb geen favoriete dvp anders zou ik meer gaan. Hobby's of sport zijn nog steeds geen alternatief, sport stimuleert het zelfs. Dvp-bezoek blijft voor mij toch iets wat moet gebeuren. Ook ga ik wel eens alleen voor zuiver massage, maar dan wel bij een dvp. Soms komt het niet tot seks, en zoek ik alleen wat warmte. Dit moet ook gebeuren, anders krijg ik last van huidhonger. Een geluk dat er dus dvp's zijn en dat een bezoek in Nederland nog steeds toegestaan is. Tot mijn 63 kon ik een bezoek aan een dvp niet uitstellen, het moest dan de volgende dag gebeuren, soms kon ik niet wachten en werd het handwerk, wat ik nu nog weinig toepas. Wat nu ook nog verslavend is voor mij is nzc. Ik heb dit, voor Aids bekend werd in 1986, vaak gedaan. Hierna durfde ik dit niet meer. De enkele keer dat het per ongeluk gebeurde kan ik me dan ook goed herinneren.

Laatst bewerkt:
Oké dan. Dan zal je wel van goeie huizen komen als je t voor me elkaar krijgt dat vrouwen betalen voor seks. Elke vrouw (ongeacht uiterlijk) kan elke man in bed krijgen volgens mij als het om seks gaat, maar het is gewoon jouw baan, man wat een droombaan!!
Het is helemaal geen baan.
Ik heb een gewone job.
Ik doe dit als hobby, een aantal keren per maand een date.

Erectie -garantie aanbieden.
Helaas kan ik dat niet , anders probeerde ik het ook, werken als gigolo.
Door het vele wandelen kan ik het niet meer bij elk persoon.
Ze noemen het vrouwen , maar het valt soms niet mee dat te zien

Terug
Bovenaan Onderaan