Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Je moet de impact op je leven nou ook weer niet overdrijven "als iedereen het zou weten" (als je vrijgezel bent tenminste ), de mensen om je heen snappen dan heus wel dat je af en toe een verzetje nodig hebt , je vrienden en familie zullen er achter je rug om eens goed om lachen en als het nieuwtje ervan af is houd het op

Ik reed altijd gewoon met een bedrijfswagen compleet met logo naar een club hier in de buurt op zaterdagavond , die moet iemand die me kent daar wel eens gezien hebben maar ik heb er nooit iemand over gehoord

99% van de mensen kan het geen bal schelen hoor , het wordt pas interessant als die 1% je vrouw is

In dat geval heb ik misschien een bruikbare tip ; Gebruik je telefoon niet en al helemaal geen sociale media als je naar de dames gaat!

In plaats van als een halve James Bond allerlei gadgets en technologische foefjes te gebruiken kan je gewoon naar een club , RLD of privé huis rijden , aanbellen en naar binnen gaan en je gewoon laten verassen wie er zit zoals we dat voor het internettijdperk al een paar honderd jaar deden

Je auto parkeer je een paar straten verderop in een zijstraat met een naam die niemand wat zegt en waar alleen mensen komen die er wat te zoeken hebben en als je bang bent voor luchtjes steek je gewoon een sigaar op als je naar huis rijdt

Terug
Bovenaan Onderaan