Ik denk dat alles wat ik doe al wel benoemd is maar hier mijn tips.
1. Bezoek DVP's ipv vreemdgaan. Vreemdgaan levert veel meer kans op dat er iets misgaat.
2. Geld. Ik doe de boodschappen dus dan bij de supermarkt extra geld pinnen. Niet te veel maar wel regelmatig.
3. Aparte extra gsm en email account. Sommige bellen uren later opeens terug.
4. Denk om locatiegeschiedenis op eigen telefoon. (mijn vrouw kijkt wel eens in mijn telefoon)
5. Rijd geen boetes tijdens de rit naar dvp.
6. Zorg dat de auto in goede conditie is. Bandjes, oliepeil, getankt etc. Je wilt niet met pech langs de weg staan.
7. Liefst afdouchen na bezoek aan dvp. Geen geurtjes of massageolie aan je lijf.
8. Safe sex. Een soa meenemen is wel het allerlaatste wat je wilt.
9. Bij twijfel niet doen. De kust moet thuis wel veilig zijn.
10. Op normale gsm en laptop surf ik in incognito modus.
11. Op het werk zet ik wifi uit als ik sexgerateerd surf.
Misschien komen er reacties in de trant van " wat een gedoe". Maar het is ook een beetje de sport om geen sporen achter te laten.
Wel denk ik dat de vrouwelijke intuïtie eigenlijk wel meevalt. Beide relaties die ik had/heb gingen er prat op dat ze het feilloos zouden merken als ik vreemd zou gaan. Nou mooi niet dus.
Het toeval spreekt een grotere rol. Een keer liet ik per ongeluk een chat open staan op de laptop en prompt keek vrouwlief toen toevallig op de laptop. Gesnapt.
Gelukkig was het net een onschuldig stukje tekst, de ontplofbare andere 99% was al gewist.
Afgelopen zaterdag nog iemand bezocht, prima gelopen. Paar dagen later rijd ik met mijn vrouw in de auto krijgen we ineens een olie probleem. Pfff, gelukkig niet een paar dagen eerder...
Ik bedoel maar, het zijn de toevallige pechgevalletjes die je nekken als je verder alles goed voorbereidt.