Hoe komt het dat er zoveel nep foto’s gebruikt worden op Kinky.nl?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Ik heb gemerkt dat er zeer veel advertenties op Kinky staan met nep foto's.
Hoe kan het toch dat ondanks de fotoverificatie het wemelt van de Instagram modellen op Kinky?

De fotoverificatie zou toch best streng moeten zijn volgens de klantenservice:

 
Ik heb gemerkt dat er zeer veel advertenties op Kinky staan met nep foto's.
Hoe kan het toch dat ondanks de fotoverificatie het wemelt van de Instagram modellen op Kinky?

De fotoverificatie zou toch best streng moeten zijn volgens de klantenservice:

Ach, dit valt toch makkelijk te manipuleren.
Bovendien worden deze foto's niet openbaar dus Kinky komt er gemakkelijk mee weg.
 
is niet alleen op Kinky hoor..
bestaat al zolang mensen kunnen fotograferen en kunnen aanpassen..
simpel voorbeeld..een reclame van McDonalds ..een Big Mac op de foto ziet eruit alsof het iets is wat je met een heftruck moet pakken..
in het echt is het een slap broodje met sla en iets wat op plakken rundvlees moet lijken..
de Kia Picanto die je nieuw geleverd krijgt ,is toch iets anders dan het ding in de reclame van tv..
de jouwe heeft ineens geen zwart geblindeerde ramen ,is niet net een tikkeltje verlaagd..de lak blinkt veel minder hard dan op de film ..de banden zijn irl een maatje smaller..
zo is het met dames op Kinky ook..ze verkopen ,althans dat proberen ze..een illusie..eerst zwaar in de make up..dan photo editor erover of een filtertje..
sommige dames laten een professionele shoot doen waarbij foto's al gelijk aangepast worden..
of ze gebruiken foto's van jaren geleden en 10 kilo minder..
al bij al doet Kinky er niks mee..het staat er vol mee..
daarom zijn recensies zo belangrijk...ik schrijf het er altijd bij ..ofdat het enigszins klopt wie/wat er de deur opendoet
 
Er zit inderdaad wel een verschil in een advertentie met verouderde en bijgewerkte foto's van de dame zelf, en advertenties waarbij verschillende dames in verschillende steden dezelfde fotos gebruiken, de watermerken van een Instagram model niet eens netjes weggepoetst zijn enz...
 
altijd goed opletten dan..
hier in de regio zitten afwisselend meerdere latina's in een eengezinswoning met 2 slaapkamers..
toch als je die 4 of 5 dames appt..word je daar heen gelokt..
kun je bijna zeker zijn dat het er hooguit 3 zijn ,die vervolgens van elkaar of van een totaal ander iemand foto's of advertentie gebruiken..
ben er zelf nu 2x keer geweest en was nooit de dame uit de ad..
1 keer totaal anders ,1x iemand die zeker 10/10 was ..10 jaar ouder..10 kilo zwaarder..
is trouwens op die manier geen controleren aan ,ook niet door Midhold..
 
Ik reageer vooral op het lenen van foto's van anderen:
Waarom dat de adverteerders het doen? Vanwege hun privacy of omdat een aantrekkelijke foto maken best moeilijk is.
Waarom Kinky het niet actief tegenwerkt? Het kost ze tijd/moeite en klanten.

Om eerlijk te zijn, heb ik overigens nog geen enkele valse-foto-dame getroffen. Maar ik heb er ook wel oog voor, vind ik zelf. :)
 
Ik heb Kinky even een lijstje gemaild met advertenties waarvan ik zelf gezien heb dat de foto's. niet van de dame zijn.. Eerlijk is eerlijk, ik kreeg een keurige mail terug, en 95% van mijn lijstje staat nu offline.
Ze doen er dus wel wat mee.
Ja maar jij doet hun werk.
Waarvan ze zeggen dat ze het wel doen (maar niet heus).
Heb je daarvoor betaald gekregen?? :)
 
Laatst bewerkt:
Ik reageer vooral op het lenen van foto's van anderen:
Waarom dat de adverteerders het doen? Vanwege hun privacy of omdat een aantrekkelijke foto maken best moeilijk is.
Waarom Kinky het niet actief tegenwerkt? Het kost ze tijd/moeite en klanten.

Om eerlijk te zijn, heb ik overigens nog geen enkele valse-foto-dame getroffen. Maar ik heb er ook wel oog voor, vind ik zelf. :)
Als je een keertje niet brak bent, kun je meteen zien dat er enorm veel nep is op kinky.

" Waarom dat de adverteerders het doen? Vanwege hun privacy of omdat een aantrekkelijke foto maken best moeilijk is." Wat een onzin, je wordt gelokt met mooiere foto's omdat ze lelijker/ouder/dikker zijn.
 
" Waarom dat de adverteerders het doen? Vanwege hun privacy of omdat een aantrekkelijke foto maken best moeilijk is." Wat een onzin, je wordt gelokt met mooiere foto's omdat ze lelijker/ouder/dikker zijn.
Inderdaad, wat een uit de lucht gegrepen onzin van BenBrak.
Vanwege "privacy" slaat al als kut op dirk, je kunt immers foto's vervagen, voor de eigen privacy heeft iemand dan geen foto's van anderen nodig.

V.w.b. het maken van aantrekkelijk foto's geldt in wezen hetzelfde, net als voor eenieder zelf. De dames kunnen immers tig foto's laten schieten, of tig selfies maken, en daarna dat handjevol foto's eruit pikken die het meest aantrekkelijk overkomen. Het niet willen updaten van foto's getuigt gewoonweg van laksheid en misleiding.
 
Tsja, je kan wel tegen mij gaan uitvallen maar ik geef alleen aan wat de overweging van de adverteerder en van Kinky/Midhold is. En dat reclame misleidend is, tsja, vertel eens iets nieuws? :)
De adverteerders die zich er schuldig aan maken, lezen hier vast niet mee, dus die ga je hier niet bereiken.

Midhold zal vast wel lezen maar wat kun je nu realistisch gezien van ze verwachten? Dat ze alle adverteerders op kantoor uitnodigen om een verificatiefoto te maken? Videobellen met allemaal? Totaal niet haalbaar. Vlot reageren op meldingen is wat ze al doen.
 
Ik begreep dat ze enorm veel foto's per dag checken, en ook heel veel afkeuren.. Blijkbaar denken veel adverteerders met nep foto's weg te kunnen komen.
Ik heb gister en eergisteren een lijstje door gemaild met advertenties waarvan ik 100% zeker weet dat de foto's niet kloppen.. Op 2 na zijn alle advertenties offline gezet door Kinky, dit betreft er totaal een stuk of 8. Als iedereen dit nu doorgeeft hebben we misschien ooit geen verassingen meer als de deur open gaat.
 
Ik zie wel eens foto's van bepaalde onlyfans accounts op Kinky, de vrouw op die foto is op dat moment 100% niet in Nederland, 1x heb ik dit gemeld bij Kinky.. paar minuten later was de advertentie weg...
de volgende stond er weer een nieuwe advertentie met dezelfde foto's
 
Ik begreep dat ze enorm veel foto's per dag checken, en ook heel veel afkeuren.. Blijkbaar denken veel adverteerders met nep foto's weg te kunnen komen.
Ik heb gister en eergisteren een lijstje door gemaild met advertenties waarvan ik 100% zeker weet dat de foto's niet kloppen.. Op 2 na zijn alle advertenties offline gezet door Kinky, dit betreft er totaal een stuk of 8. Als iedereen dit nu doorgeeft hebben we misschien ooit geen verassingen meer als de deur open gaat.
Is goed, maar dan voeg ik wel een factuurtje bij.
 
Als ik ervoor kan zorgen dat er een paar fake advertenties uit de licht gaan dan doe ik het gratis 😉
Ik weet hoe het voelt als je veel moeite heb gedaan om ergens te komen, je uren hebt lopen verheugen op de dame van de foto's.. en een kleine dikkerd doet open 😣
Dat is toch niet waar je voor ging, dus het is gewoon misleiding.
 
Ja uiteraard ben ik het met je eens zoals altijd.
Heb ook talloze keren rechtsomkeer moeten maken.
Zowaar 1x een andere dame dan de foto's aangetroffen die knapper was en daarmee heb ik een heerlijk potje stomende seks gehad.
Alle andere keren vertrokken zonder te neuken of gebleven en teleurgesteld.
Maar het is vechten tegen de bierkaai.
Ik ben ook al lang gestopt met het checken van advertenties via GR.
Heb daarmee vele honderden wandelbroeders behoed voor teleurstelling/oplichting.
Elke dag hetzelfde, bijna alles fake en zo overduidelijk...het houdt niet op.
Kinky is de enige partij die dit kan en moet stoppen maar dat doen ze niet of niet voldoende.
Jammer want hierdoor bezoek ik veel minder dames dan ik zou willen.
 
zoiets ook..
wat moet je hier nou mee?..ik zeg niet dat het fake is..maar die foto's slaan toch gewoon negens op?
daar heb je toch niks aan lijken wel uit een lingerie catalogus of iets geknipt..
zoiets sla je toch meteen over..
zou eigenlijk ook een soort vereiste moeten zijn..duidelijke recente foto's met een moderne camera gemaakt..
iedereen heeft tegenwoordig een smartphone met een ziljoen megapixel camera ..zo moeilijk is dat toch niet?
 
Ja precies.
Zo'n beetje ieder mens op deze planeet heeft een telefoon met een camera.
Een leuke selfie is in een paar seconden gemaakt en geupload.
Dus al die advertenties met onscherpe foto's, geknipt, geplakt, witte randen, ingezoomd...allemaal prut.
 
Ik weet hoe het voelt als je veel moeite heb gedaan om ergens te komen, je uren hebt lopen verheugen op de dame van de foto's.. en een kleine dikkerd doet open
heb je dat wel eens gehad Ted, dat je dacht dat je langs zou gaan bij een lekker wijf, maar een klein dik propje doet de deur open.
Ik kijk eigenlijk nooit op Kinky en SJ en dat ik er bij voorbaat al van uit gaat dat je gaat worden opgelicht. En dat profielen in de meeste gevallen niet kloppen en omdat er vaak een booker bij betrokken is. Voor mij allemaal redenen voor een NO GO
 
Bij de onderstaande Kinky advertenties eigenhandig geconstateerd dat ze niet van de betreffende dame zijn.
Vervolgens doorgegeven aan Kinky klantenservice die ze vervolgens offline zet en de dame een nieuwe fotoverificatie laat sturen..
Tot op heden is er niet 1 meer online gekomen.. dat zegt genoeg.










 
Bij de onderstaande Kinky advertenties eigenhandig geconstateerd dat ze niet van de betreffende dame zijn.
Vervolgens doorgegeven aan Kinky klantenservice die ze vervolgens offline zet en de dame een nieuwe fotoverificatie laat sturen..
Tot op heden is er niet 1 meer online gekomen.. dat zegt genoeg.










Je bent goed bezig @Ted (y)
 
Het is niet slim om fake foto's te gebruiken, krijg je toch altijd gezeur van lijkt me.
Wat voor sommige dames lastig kan zijn, tattoos, dan kan ik begrijpen dat iemand eventueel een bewerkte foto of een "fake" afbeelding wat wel een echt beeld weergeeft gebruikt, & dit dan ook verteld, máár dit alleen om de privacy te waarborgen & niet een afbeelding van een strak lijf van 57 kg wat er bijvoorbeeld jong uit ziet & dat de dame dan 80 kg is & een heel ander lichaam heeft, dat vind ik echt niet kunnen. Dat is echt pure misleiding & belachelijk.

Mijn omgeving (naasten, die belangrijk voor mij zijn) weten wat ik doe, dus ik hoef mijn tattoos niet te verbergen, máár ik ken ook meiden met tattoos die heel anoniem hun ding doen & wel steeds een "probleem" hebben met foto's, de meiden waar ik over praat staan dan ook niet op kinky, van 1 weet ik dat ze het wel heeft geprobeerd met een afbeelding van wat ze ook echt had kunnen zijn, maar dan zonder tattoos & dat is niet gelukt bij kinky, kinky is wat dat aangaat strenger dan bijvoorbeeld Sexjobs.

Het eerlijkste blijft zeer zeker een echte & een recente foto. Daar ben ik het helemaal mee eens & als het echt, echt niet anders kan om privacy redenen, dan vind ik wel dat men een eerlijk beeld moet geven & dit ook vertellen & het niet mooier maken dan het is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan