Hoe lang duurt het voordat een Kinky advertentie verdwenen is?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.199
47
Dringend vraagje voor een dame die ik ken:

Ze werkte met een boeker, is inmiddels gestopt, sinds de nacht van vrijdag op zaterdag, en wil erg graag dat haar profiel zsm van Kinky verdwijnt.

Haar (voormalige) boeker zegt dat het verzoek om het profiel te verwijderen zaterdag ochtend al is ingediend.

Maar haar profiel staat nu nog online en wordt zelfs 4x daags ververst?! 1 uur geleden nog bv.

Daarnaast is ze nu ook in een andere stad dan waar het profiel actief is, dus het is echt zinloos dat dat profiel nog zichtbaar is.

Duurt het bv 24 uur na aanvraag voordat een profiel uit de lucht is? Of met Pasen nog langer omdat er dan niemand werkt? Of gaat verwijderen automatisch na x uur na aanvraag en stond er ook automatische verversing na x aantal uur gepland oid?

Hoe werkt dat?

Ze heeft geen al te best contact meer met haar boeker dus kan niet alles navragen en had een politie controle gehad en is daar dermate van geschrokken dat ze dus ook echt wil stoppen, maar nu krijgt ze het Kinky profiel niet weg, met alle risico's vandien.

Ze vroeg dit aan me en het leek me echt een vraag die wellicht iemand hier kan beantwoorden.

Dank alvast heren en dames!
 
Laatst bewerkt:
Gebeurt vaak dat dvp's die al lange tijd gestopt zijn maar dat hun advertentie actief blijft omdat de booker die beheert. Vaak wordt zo'n advertentie door de booker gebruikt om een andere dvp te promoten zodat die dvp meer klanten krijgt. Er wordt door de rondreizende dames vaak dubbele advertentie gebruikt een echte advertentie en een neppe en tussen die neppe advertenties dus ook advertenties van gestopte collega dvp's.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt vast de advertentie rapporteren als fake. Wanneer de dame dit ook doet zijn er direct meerdere meldingen binnen. Bij meerdere meldingen neemt kinky het sneller serieus.
 
Gebeurt vaak dat dvp's die al lange tijd gestopt zijn maar dat hun advertentie actief blijft omdat de booker die beheert. Vaak wordt zo'n advertentie door de booker gebruikt om een andere dvp te promoten zodat die dvp meer klanten krijgt. Er wordt door de rondreizende dames vaak dubbele advertentie gebruikt een echte advertentie en een neppe en tussen die neppe advertenties dus ook advertenties van gestopte collega dvp's.
Klopt, advertenties worden inderdaad vaak beheerd door de booker. Tegenwoordig is het wel zo dat als je bij Kinky aangeeft dat de foto's niet van de betreffende dame zijn ze er meestal wel gelijk werk van maken.
De adverteerder wordt dan gevraagd de foto's opnieuw te verifiëren. Als ze dit niet binnen een dag of 3 doen zet Kinky de advertentie offline.
 
hoe lang blijft een advertentie eigenlijk staan ,als een dame die zelf geplaatst heeft ..
en alsnog ermee gekapt is..
dwz kan het zijn dat ze een jaar vooruit betaald heeft ,en nu blijft staan terwijl ze er niks meer mee doet?.
want ik weet bij mij in de regio wat adds van dames die allang verdwenen zijn..maar de ad staat nog op Kinky
 
hoe lang blijft een advertentie eigenlijk staan ,als een dame die zelf geplaatst heeft ..
en alsnog ermee gekapt is..
dwz kan het zijn dat ze een jaar vooruit betaald heeft ,en nu blijft staan terwijl ze er niks meer mee doet?.
want ik weet bij mij in de regio wat adds van dames die allang verdwenen zijn..maar de ad staat nog op Kinky
Geen idee waarom iemand een paar jaar vooruit zou betalen. Maar zo lang er geld op het account staat lijkt mij dat ze het niet mogen verwijderen zonder dat de account eigenaar dat zelf heeft gevraagd.
 
hoe lang blijft een advertentie eigenlijk staan ,als een dame die zelf geplaatst heeft ..
en alsnog ermee gekapt is..
dwz kan het zijn dat ze een jaar vooruit betaald heeft ,en nu blijft staan terwijl ze er niks meer mee doet?.
want ik weet bij mij in de regio wat adds van dames die allang verdwenen zijn..maar de ad staat nog op Kinky

Add is gratis. Je kan t upgraden maar meestal doen mensen dat niet vooruit hoor.

Als het account actief is, betekend het dat het account of doorverkocht is/wordt (dames die anoniem willen blijven), of dat de booker het account voor steeds nieuwe dames gebruikt.

Ik heb
Dringend vraagje voor een dame die ik ken:

Ze werkte met een boeker, is inmiddels gestopt, sinds de nacht van vrijdag op zaterdag, en wil erg graag dat haar profiel zsm van Kinky verdwijnt.

Haar (voormalige) boeker zegt dat het verzoek om het profiel te verwijderen zaterdag ochtend al is ingediend.

Maar haar profiel staat nu nog online en wordt zelfs 4x daags ververst?! 1 uur geleden nog bv.

Daarnaast is ze nu ook in een andere stad dan waar het profiel actief is, dus het is echt zinloos dat dat profiel nog zichtbaar is.

Duurt het bv 24 uur na aanvraag voordat een profiel uit de lucht is? Of met Pasen nog langer omdat er dan niemand werkt? Of gaat verwijderen automatisch na x uur na aanvraag en stond er ook automatische verversing na x aantal uur gepland oid?

Hoe werkt dat?

Alles wat na vrijdag 16 uur wordt verwijderd of aangepast gaat in de wachtrij totdat admin weer begint na het weekend en feetdagen.
Het is een 9-17 baan daar.

Maar die boeker liegt. Als de verificatie goedgekeurd is gaat hij het niet verwijderen. Ze is nu gewoon een kattenvanger..
Ze zal morgen Kinky zelf moeten bellen en met haar Id verificatie en add nummer het profiel laten verwijderen door Kinky zelf.
Ze zijn aardig als je ze belt. Wel gewoon rustig en netjes je verhaal doen.
Gebeurt vaak dat dvp's die al lange tijd gestopt zijn maar dat hun advertentie actief blijft omdat de booker die beheert. Vaak wordt zo'n advertentie door de booker gebruikt om een andere dvp te promoten zodat die dvp meer klanten krijgt. Er wordt door de rondreizende dames vaak dubbele advertentie gebruikt een echte advertentie en een neppe en tussen die neppe advertenties dus ook advertenties van gestopte collega dvp's.

Dit is zelfs een business 😵‍💫😵‍💫😵‍💫 geverifieerde accounts worden doorverkocht voor tussen de 100 en 500 euro..
Vooral als er al recensies onder staan..pure oplichting.
 
Laatst bewerkt:
Ook dit klopt helaas allemaal.
Er is een levendige handel in geverifieerde Kinky advertenties sinds Kinky strenger is geworden met foto's.
Ik heb dit ook zelf gezien bij een dame die terug naar huis was. Haar advertentie bleef gewoon online en werd iedere dag omhoog geplaatst. Ik vroeg haar hoe dit kon en ze gaf aan dat iemand anders haar advertentie beheerde.

Lekker dus als je daar voor de deur staat en dus een hele andere dame aantreft dan in de advertentie 😣
Ook dit heb ik een aantal keer meegemaakt dus.
 
Ook dit klopt helaas allemaal.
Er is een levendige handel in geverifieerde Kinky advertenties sinds Kinky strenger is geworden met foto's.
Ik heb dit ook zelf gezien bij een dame die terug naar huis was. Haar advertentie bleef gewoon online en werd iedere dag omhoog geplaatst. Ik vroeg haar hoe dit kon en ze gaf aan dat iemand anders haar advertentie beheerde.

Lekker dus als je daar voor de deur staat en dus een hele andere dame aantreft dan in de advertentie 😣
Ook dit heb ik een aantal keer meegemaakt dus.
laatst nog een mede forumlid die bij een dame was geweest de deur ging open en het was een andere dame hij zei gelijk jij bent de dame helemaal niet waarop zij antwoordde klopt mijn collega is in het buitenland hij bedankte en ging er vandoor. De advertentie van haar collega is nog steeds actief terwijl ze in het buitenland verblijft en misschien zelfs helemaal gestopt is. En hier ging het om een dvp met goede recensies die populair was bij de wandelaars dus wat @Miss Tiffany zegt klopt.
 
Add is gratis. Je kan t upgraden maar meestal doen mensen dat niet vooruit hoor.

Als het account actief is, betekend het dat het account of doorverkocht is/wordt (dames die anoniem willen blijven), of dat de booker het account voor steeds nieuwe dames gebruikt.

Ik heb


Alles wat na vrijdag 16 uur wordt verwijderd of aangepast gaat in de wachtrij totdat admin weer begint na het weekend en feetdagen.
Het is een 9-17 baan daar.

Maar die boeker liegt. Als de verificatie goedgekeurd is gaat hij het niet verwijderen. Ze is nu gewoon een kattenvanger..
Ze zal morgen Kinky zelf moeten bellen en met haar Id verificatie en add nummer het profiel laten verwijderen door Kinky zelf.
Ze zijn aardig als je ze belt. Wel gewoon rustig en netjes je verhaal doen.


Dit is zelfs een business 😵‍💫😵‍💫😵‍💫 geverifieerde accounts worden doorverkocht voor tussen de 100 en 500 euro..
Vooral als er al recensies onder staan..pure oplichting.
Vrijdag na 16 uur kan zeker kloppen, het was zaterdag ochtend pas. Even morgen afwachten.

Boeker is een zij en op het eerste oog eerder rommelig dan georganiseerd hoewel sluw.

Meisje zelf kan er niet over bellen want weet haar id nummer niet (of zeg ik nu iets doms?) en als haar verhaal klopt is haar paspoort ingenomen door de politie (niet door een trafficking booker gelukkig).

Ben er 48 uur zeer betrokken mee bezig geweest, was ook een rare/spannende/sexy/lieve/behulpzame tijd, maar toen ik echt eea wilde gaan regelen voor haar werd ze boos om iets kleins en is vertrokken.

We hebben nog wel contact.

Maar heb 1x eerder iemand gehad die een mes trok, dus ben helder: hulp nodig? Prima. Fun samen? Graag, leuk. Wil je weg? Voel je vrij.

Daarnaast heb ik ook een eigen leven natuurlijk.

Hoop voor haar iig dat het profiel met foto's níet doorverkocht wordt.

En dat de politie niet denkt dat ze doorwerkt, want dat doet ze dus al 3 dagen niet.

2 dagen hier, nu eerste dag los.

Twijfelde even of ik het kon opschrijven, god weet wie meeleest, maar op zich wilde ik louter iemand helpen om op het rechte pad te komen.

Ok, ik heb onderdak geboden, maar puzzelde gaandeweg pas het hele (halve?) verhaal bij elkaar.

Dank voor het meedenken iedereen! Wordt wellicht nog vervolgd!
 
Vind heel netjes van je @knightrider dat je haar hebt geholpen/helpt. Bij jou heb ik ook zeker het idee dat je intenties om dit te doen zuiver zijn (lees zonder bijbedoelingen) (y)
Exact!

Hoewel ik eerlijk toegeef dat ik een bloedmooie chick in problemen wel sneller help dan een willekeurige dakloze (potentieel gevaarlijke dief) op straat.

En je moet wel goed opletten of iemands motieven ok zijn en dat het niet een erg mooie vrouwelijke sexy dief is.

Dus ik deed 3 sloten op 2 deuren, borg de MacBook op en deed alle messen in een afgesloten vakje.

Safety first! 😉
 
Vrijdag na 16 uur kan zeker kloppen, het was zaterdag ochtend pas. Even morgen afwachten.

Boeker is een zij en op het eerste oog eerder rommelig dan georganiseerd hoewel sluw.

Meisje zelf kan er niet over bellen want weet haar id nummer niet (of zeg ik nu iets doms?) en als haar verhaal klopt is haar paspoort ingenomen door de politie (niet door een trafficking booker gelukkig).

Ben er 48 uur zeer betrokken mee bezig geweest, was ook een rare/spannende/sexy/lieve/behulpzame tijd, maar toen ik echt eea wilde gaan regelen voor haar werd ze boos om iets kleins en is vertrokken.

We hebben nog wel contact.

Maar heb 1x eerder iemand gehad die een mes trok, dus ben helder: hulp nodig? Prima. Fun samen? Graag, leuk. Wil je weg? Voel je vrij.

Daarnaast heb ik ook een eigen leven natuurlijk.

Hoop voor haar iig dat het profiel met foto's níet doorverkocht wordt.

En dat de politie niet denkt dat ze doorwerkt, want dat doet ze dus al 3 dagen niet.

2 dagen hier, nu eerste dag los.

Twijfelde even of ik het kon opschrijven, god weet wie meeleest, maar op zich wilde ik louter iemand helpen om op het rechte pad te komen.

Ok, ik heb onderdak geboden, maar puzzelde gaandeweg pas het hele (halve?) verhaal bij elkaar.

Dank voor het meedenken iedereen! Wordt wellicht nog vervolgd!

Klinkt als een situatie waar je je beter niet in kunt mengen. Halve waarheden worden jou verteld en er wordt (mis)bruik gemaakt van jouw medeleven.
 
De adverteerder krijgt een mailtje van kinky dat er bepaalde tijd geen activiteiten op het account zijn waargenomen en dat deze dan bij geen verandering daarin, de adverfentie offline zal worden gezet.
 
Wordt wellicht nog vervolgd!
Zou ik interessant vinden @knightrider .
Ik vind het fascinerend hoe jij in dit wereldje staat. Aan de ene kant: redelijk afstandelijke sex (alles mc, geen zoenen, geen beffen), aan de andere kant: naar België willen reizen voor alleen een "koffiedate" met een dame, en nu blijkbaar ook een dame die in de problemen zat in huis nemen.
 
Zou ik interessant vinden @knightrider .
Ik vind het fascinerend hoe jij in dit wereldje staat. Aan de ene kant: redelijk afstandelijke sex (alles mc, geen zoenen, geen beffen), aan de andere kant: naar België willen reizen voor alleen een "koffiedate" met een dame, en nu blijkbaar ook een dame die in de problemen zat in huis nemen.
Knightrider is een aardig persoon met hun goed hart maar vergis je niet als hij een kans krijgt op een gratis beurt pakt hij die kans gewoon uiteraard met een condoom.😅
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een situatie waar je je beter niet in kunt mengen. Halve waarheden worden jou verteld en er wordt (mis)bruik gemaakt van jouw medeleven.
Het verbaast me vaak hoeveel ze zinloos liegen.

Hoe boekers doen alsof ze het meisje zijn.

Het is vaak gewoon niet nodig.

En idd halve verhalen en halve waarheden, grotendeels onnodig.

Zou ik interessant vinden @knightrider .
Ik vind het fascinerend hoe jij in dit wereldje staat. Aan de ene kant: redelijk afstandelijke sex (alles mc, geen zoenen, geen beffen), aan de andere kant: naar België willen reizen voor alleen een "koffiedate" met een dame, en nu blijkbaar ook een dame die in de problemen zat in huis nemen.
Ja, ik snap het soms ook allemaal niet.

Hoewel ik wel rechtlijnig ben.

Ik kan echt niet tongzoenen met dvp's. God weet wat ze allemaal bij anderen met hun tong doen?!

Maar als iemand aantrekkelijk en interessant is wil ik best een middag gratis drinken en praten of een dame die ik bezocht heb uit de brand helpen als ze aangeeft problemen te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het profiel is weg.

Er was wel de nodige daadkracht voor nodig, maar het is gelukt.

Niet dankzij de boeker overigens.

Ik overweeg nog verdere stappen, maar misschien laat ik het rusten als de boeker zijn verlies neemt en de dame verder met rust laat.

Als niet, dan geef ik hem aan.

Dank allen voor het meedenken!
 
Is het profiel echt verwijderd of slechts offline?
Indien het laatste gooit de boeker het vrijdagmiddag misschien gewoon weer online; kinky onderneemt toch geen actie in het weekend.
 
Is het profiel echt verwijderd of slechts offline?
Indien het laatste gooit de boeker het vrijdagmiddag misschien gewoon weer online; kinky onderneemt toch geen actie in het weekend.
Verwijderd.

Althans, volgens mijn observatie en die van de dame.

Zoek aktie levert niets meer op en ik heb haar in contact gebracht met Kinky.

Er was geen recensie over dit profiel en ik heb geen url kopie gemaakt, dus kan ik het niet meer vinden om te checken of ik een offline of bestaat niet meer mededeling krijg, maar als ik de naam google staat zij er niet meer tussen en na verificatie met haar heeft kinky het naar haar zeggen verwijderd.

Als het weer opduikt, doe ik navraag bij haar en als zij loog, beeindig ik dat contact ook.

Maar ik denk dat het klopt.
Overigens doe ik dit bij hoge uitzondering.

Ben geen white knight of hoe dat heet, maar als iemand in problemen is en ik iemand mag, help ik graag.
 
Wanneer het profiel weer opduikt kan het dus ook gewoon de boeker zijn. Hoeft niet direct een liegende dame te zijn.

Geen oordeel over het helpen hoor. Zelf heb ik ook wel eens een dame geholpen. In huis nemen zou ik dan weer niet doen.
 
Wanneer het profiel weer opduikt kan het dus ook gewoon de boeker zijn. Hoeft niet direct een liegende dame te zijn.

Geen oordeel over het helpen hoor. Zelf heb ik ook wel eens een dame geholpen. In huis nemen zou ik dan weer niet doen.
Klopt.

Mocht het opduiken doe ik hierover ook eerst navraag bij haar.

En als ik met enige zekerheid weet dat zij in haar thuisland is als het profiel beweert dat ze hier is, weet ik bij wie de schuld ligt.

Maar als zij het heeft laten verwijderen en dat is gelukt, kan de boeker het denk ik niet meer activeren.

Hooguit nieuw profiel maken met haar foto's.
Maar als ik zeker weet dat dat gebeurt zonder haar goedkeuring als zij er niet eens is, bel ik Kinky en de politie wel even.

Heb vrijwel zeker ook de echte naam van de boeker, dus dat helpt. 😉

In huis nemen was wel een twijfelmomentje.

Laten we het er op houden dat het een achtbaan rit vol emoties is.

Voordelen, nadelen, oprechte waardering, soms onzinnige verwijten.
Iemand heeft ook iets te verwerken en, eerlijk is eerlijk, ik ken haar als client, niet als heilige.
 
Laatst bewerkt:
Die wereld draait gewoon door hoor, hoe goed bedoeld je intenties misschien ook zijn.
Tuurlijk, die wereld wel.

En als dames er voor kiezen is dat ook prima.
Maar als iemand er niet meer voor kiest, moet ze er wel a la minute uit kunnen stappen.

En dat leek nu dus niet zo te zijn om meerdere redenen, dus er was een beetje hulp nodig.

Dus die wereld draait door, maar hopelijk haar deel daar binnen niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan