Hoe ontstaat een klik?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste dvp's die 1 klant per dag doen, doen dat omdat ze die dag geen tweede konden strikken, of, zoals je ook zegt, omdat het over een hele lange date gaat. Of een dvp zelf ook "genot" wil halen uit een date met een klant, laat ik wijselijkheidshalve zonder commentaar, om de droomwereld van de klanten niet te verstoren. :ROFLMAO:
Als jij daar echt in meegaat en gelooft, vind ik dat enorm fijn en tof, want dat is een bewijs dat jij al afgesproken hebt met echt goede dvp's die de perfecte sfeer konden acteren. En die zijn er wel degelijk, inderdaad. Gelukkig.
Heel goed van jou dat je exact weet dat alle dvps exact hetzelfde zijn en dus onmogelijk zelf kunnen genieten van seks met een klant. Je cynisme is inspirerend.

Misschien moet je ook eens zo'n type dvp bezoeken, ik ken er wel enkele die je zullen doen twijfelen aan je stoïcijnse zienswijze.

Echt een heel andere beleving hoor.
 
Heel goed van jou dat je exact weet dat alle dvps exact hetzelfde zijn en dus onmogelijk zelf kunnen genieten van seks met een klant. Je cynisme is inspirerend.

Misschien moet je ook eens zo'n type dvp bezoeken, ik ken er wel enkele die je zullen doen twijfelen aan je stoïcijnse zienswijze.

Echt een heel andere beleving hoor.
Hoe meer je er persoonlijk kent, hoe meer je oordeel statistisch ondersteund is he Bernardus. Maar ik schreef het eerder al: ik wil absoluut niemand zijn goed gevoel verstoren. Ik gun iedereen die heel andere beleving. :LOL: Dat is namelijk de crème van deze hobby en tevreden klanten houden de sector in leven.
 
tja, die 5 zijn nogal representatief voor de sector ...
Dat klopt, dat aantal is veel te laag om representatief te zijn. Het zijn dan wel waarschijnlijk 5 snuggere dvp's die de kans grijpen om hier (gratis) aan hun image building te werken en op die manier de klik voorbereiden die lezers zullen denken te ondervinden als ze misschien eens daadwerkelijk op bezoek komen.
 
O ja ? Wat lijkt je betrouwbaarder...20 verschillende roddelkranten of 1 encyclopedie ?
Tientallen dvp's die je kent. Die staan noch in een roddelkrant, noch in een encyclopedie.
Er is ook een groot verschil tussen de "informatie" die je in een bordeel te horen krijgt van een dvp die je betaalde om er bij te mogen zijn, en de gesprekken met een dame uit het vak, totaal buiten de werksfeer en zonder dat je haar betaalde voor iets.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoef geen " klik " met een hoer, daarvoor ga ik er niet heen.
Ik wil gewoon een half uurtje geile sex en dat is alles. Ik wil correct behandeld worden en ik behandel haar ook correct, en wil ze zeker en vast niet "kapot neuken".
Clickx zijn voor websites, die moeten er veel halen ...

Ik denk dat het een individuele kwestie is in hoeverre er een klik moet ontstaan tussen twee mensen en of er een klik überhaupt nodig is..

Wat mij betreft, ook als ik een afspraak maak bij een kapper, verwacht ik de juiste klik.

Maar misschien moet jij hier een nieuw topic beginnen.. 😉

'Heb je behoefte aan een klik met een dvp of alleen lekker neuken en snel vertrekken..'❓😅❓
 
Een op de duizend mensen kan scherp genoeg zien om de manen van jupiter met het blote oog te kunnen opmerken (kwaliteit). Dat 999 mensen ze niet kunnen zien, betekent niet dat de manen van jupiter niet bestaan...
En heel toevallig ben jij die ene uit de duizend die de manen van een dvp correct weet in te schatten bij een date. Ben je getrouwd met eentje of woon je er mee samen of zo? Of is het van horen zeggen van iemand die er betalend bij geweest is?
 
Een ander voorbeeld is dat ik en een vriend dezelfde dame bezoeken, dame is er niet op de hoogte van. En later kwamen we erachter dat ze totaal verschillende verhalen aan ons beide heeft verteld over haar historie, gezinssituatie, motief om het vak in te stappen etc. Gewoon, op basis van een inschatting van hetgeen wij belangrijk vinden. Totaal bij elkaar gelogen dus (of 1 van de versies klopt misschien met de waarheid, weet ik niet).
Ik citeer effe een voorbeeld uit hagenees zijn bericht. Daaruit blijkt duidelijk dat gelijk welke "informatie" die je van een dvp krijgt, terwijl je betalende klant bent, onbetrouwbaar is om er een redenering mee op te bouwen zoals het hier over die 'klik' gebeurt. Zolang het over betaalde seksdates gaat, is de waarheid voor een dvp ondergeschikt aan haar strategie.
 
Dat klopt, dat aantal is veel te laag om representatief te zijn. Het zijn dan wel waarschijnlijk 5 snuggere dvp's die de kans grijpen om hier (gratis) aan hun image building te werken en op die manier de klik voorbereiden die lezers zullen denken te ondervinden als ze misschien eens daadwerkelijk op bezoek komen.
Ik moet het wel even opnemen voor de dames hier. Bij Lisa, Belle en Joke heb ik het idee niet dat ze hier voor marketing zijn, hebben ze volgens mij ook totaal niet nodig. Bij een ander wel (nick hoef ik niet te noemen, iedereen heeft wel een idee wie), maar dat terzijde.
 
Ik denk dat het een individuele kwestie is in hoeverre er een klik moet ontstaan tussen twee mensen en of er een klik überhaupt nodig is..

Wat mij betreft, ook als ik een afspraak maak bij een kapper, verwacht ik de juiste klik.

Maar misschien moet jij hier een nieuw topic beginnen.. 😉

'Heb je behoefte aan een klik met een dvp of alleen lekker neuken en snel vertrekken..'❓😅❓
Het is ook maar net wat je onder klik verstaat.
Mijn levensopvatting, hobbies etc. hoeven niet overeen te stemmen met een dame. Vaak blijf ik niet eens lang genoeg om het over dit soort zaken te hebben en blijft het bij simpel smalltalk.
Wel vind ik het relevant dat ze duidelijk communiceert, zich aan afspraken houdt en dat ze wel in is voor wat geouwehoer en wat grapjes voor en na de date.
 
Het heeft ook (erg) veel te doen met je eigen ingesteldheid... Waar ga je voor? Snelle wip van 50 EUR? . Of ga je echt wel voor het totaalplaatje, een fijne beleving met een mooie, boeiende vrouw?
Hoe meer tijd en interactie je investeert in je beleving, hoe meer kans...

Lees; hoe meer geld je investeert, hoe beter.😁
 
O ja ? Wat lijkt je betrouwbaarder...20 verschillende roddelkranten of 1 encyclopedie ?
Ik ben echt wel content met de inbreng van de dvp's hier, maar ik weet niet of je ze een encyclopedie op het gebied van alle sekswerkers kan noemen. Ik denk niet dat de dames hier volledig weten wat in het hoofd omgaat van de Venezuelaanse dame achter de ramen op de Wallen, of de Roemeense die door Europa trekt.
 
Het grote geheim (niet verder vertellen en ook niet op Google zoeken :sneaky:) = OOGCONTACT.
Door elkaar 4 minuten onafgebroken aan te kijken kan al verliefdheid ontstaan. Voor verliefdheid is het stofje fenylethylamine nodig...... en als verliefdheid geen klik is, dan weet ik het niet meer. :love::love::love:
 
Heel goed van jou dat je exact weet dat alle dvps exact hetzelfde zijn en dus onmogelijk zelf kunnen genieten van seks met een klant. Je cynisme is inspirerend.

Misschien moet je ook eens zo'n type dvp bezoeken, ik ken er wel enkele die je zullen doen twijfelen aan je stoïcijnse zienswijze.

Echt een heel andere beleving hoor.

Die beleving krijg je alleen als je er zelf ook enige moeite in stopt .
Als je er botweg ingaat om je zak leeg te spuiten, en met het cynisme "rot maar op met je smalltalk want het is toch geacteerd en ik heb dat helemaal door" dan krijg je precies waar je om vraagt .
En is het ego "zie je wel ik doorzie ze allemaal en weet precies hoe het werkt" tenminste weer bevestigd .

Vrij normaal dat dingen zo werken. Ook al begint iemand met de bereidheid om er wat leuks van te maken - als je ontvangen wordt met cynisme,wantrouwen, micromanagement - dan gaat de lol er heel snel af en krijgt de klant op z'n best een professioneel zakelijke service ; In iedere branche.
(In een heel andere branch - de snelste manier om een project stroef te laten lopen is inderdaad een lead/manager die bij de start gaat zitten micromanagen en centenneuken op nuttige en noodzakelijke kosten en doet zelf wel de funtripjes. Wie vraagt om een 9-5 mentaliteit kan die krijgen ).

Het wil niet zeggen dat ik als een idioot met geld ga wapperen, of het verschil niet merk tussen geacteerd afwerken en gewoon lekkere seks - maar als je begint met 'het kan niks zijn' dan is dat precies wat het wordt.
 
Het grote geheim (niet verder vertellen en ook niet op Google zoeken :sneaky:) = OOGCONTACT.
Door elkaar 4 minuten onafgebroken aan te kijken kan al verliefdheid ontstaan. Voor verliefdheid is het stofje fenylethylamine nodig...... en als verliefdheid geen klik is, dan weet ik het niet meer. :love::love::love:
Verliefdheid noem ik geen klik, de kans dat het niet wederzijds is is groot, ik zou het eerder tijdelijke waanzin noemen, je bent dan eventjes niet goed bij je hoofd
 
Mijn levensopvatting, hobbies etc. hoeven niet overeen te stemmen met een dame. Vaak blijf ik niet eens lang genoeg om het over dit soort zaken te hebben en blijft het bij simpel smalltalk.
Principieel gaat de klant voor seks naar een dvp, en niet voor al de rest. Toch kan je soms door iets getriggerd worden dat je niet verwacht had. Ik heb zeer onlangs, en heel toevallig, bij twee verschillende dvp's tijdens het aftersales gesprek ontdekt dat zij bepaalde belangstellingen met mij delen. De ene haar studies, de andere haar hobby. Ik ga nu niet beweren dat dit dan die 'klik' zal geweest zijn, maar sindsdien praten we wel na de seks bij elk bezoekje nog (buiten de betaalde tijd) een flink poosje na over die dingen. Op zich is dat best prettig.
 
Je kan dus overal opstappen met een klik, aan het begin, halverwege, en.aan het eind van de cirkel.
Dat is het mooie van een klik.
Dichterbij kom ik niet
Een klik laat zich niet wegsteken, al kan je hem een handje helpen met extraatjes, zowel de man als de vrouw, en in onze tak van sport de wandelaar en de dvp.
Uiteindelijk willen beide een prettige tijd .
Er zijn dus ook DVP ( die goed draaien ) , die selecteren op KLIK , en niet op leeftijd ofzo.
 
Met een persoon heb je wel een klik en de andere niet. Je merkt het verschil. Beide personen zijn gewoon aardig. Toch is het op de een of andere manier met een persoon veel makkelijker, relaxter dan met de andere. Zowel communiceren als sex.

Ik heb het dan gewoon over de klik van het moment. Niet dat de dame of ik verliefd op elkaar zouden zijn. Maar gewoon een heel leuk uurtje. Met een ander gaat het stroever. Wel prima sex maar die klik is er dan niet. Moeilijk uit te leggen.
 
Principieel gaat de klant voor seks naar een dvp, en niet voor al de rest. Toch kan je soms door iets getriggerd worden dat je niet verwacht had. Ik heb zeer onlangs, en heel toevallig, bij twee verschillende dvp's tijdens het aftersales gesprek ontdekt dat zij bepaalde belangstellingen met mij delen. De ene haar studies, de andere haar hobby. Ik ga nu niet beweren dat dit dan die 'klik' zal geweest zijn, maar sindsdien praten we wel na de seks bij elk bezoekje nog (buiten de betaalde tijd) een flink poosje na over die dingen. Op zich is dat best prettig.
" Ik heb zeer onlangs, bij 2 verschillende dvps ... sindsdien praten we wel na de seks bij elk bezoekje ... "
Ik heb altijd al geweten dat de clerus veel poepers waren, ze laten er geen gras over groeien ...
 
Met de clerus heb ik niets te maken hoor. Maar dat je er geen gras mag over laten groeien, is een feit. Op het ogenblik dat er gras op je buik groeit, is het te laat om nog van het leven te genieten. :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan