Hoe vertel je je partner dat je vreemdgaat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@G-cup Ik Lees in een ander topic dat jouw vrouw wel seks wil, maar jij wijst dit af. Maar je gaat wel naar sekswerkers. Dat valt me nogal op, want meestal is het de vrouw die niet meer wil.

Je lijkt je dus niet meer tot haar aangetrokken te voelen. Niet meer seksueel tenminste. Is dat niet veel meer een gesprek met haar waard? Dan kom je wel tot de echte kern van het probleem.

Maar even he vriend, hoe vaak neuk je je vriendin per maand? Als jullie amper sex hebben en je bezoekt dvps om enkel aan die behoefte te voldoen. Dan zie ik geen enkele reden om t te delen.

Als je wel regelmatig sex hebt met je vriendin en je gaat naar dvps, dan ben je een ongelofelijke ******* vind ik en dan moet je t zeggen en dakloos worden
Rare redenering, niet? Wie thuis geen eten heeft, mag op restaurant gaan. Wie wél eten heeft en toch eens uit gaat eten, is een 'ongelofelijke *******'.

Daarom weten vrouwen het vaak gewoon als je wandelt of daadwerkelijk vreemdgaat, ook al is er niet over gesproken.

Als de seks uit een relatie verdwijnt, is het zeer onwaarschijnlijk dat een man zich daarbij neerlegt en een seksloos leven leidt. Zo zitten mannen simpelweg niet in elkaar. En dat weten vrouwen.

Dus een vrouw zal niet denken: goh, we doen het al een paar jaar niet meer, dat vindt hij blijkbaar prima en hij heeft zeker geen seks nodig. Ze zal eerder denken: we doen het al een paar jaar niet meer en toch lijkt hij gelukkig. Dan moet hij wel elders aan zijn gerief komen.

Dat 'zesde zintuig' is eigenlijk gewoon logisch nadenken over hoe de man in elkaar zit.

Edit: Wat @gaan op die banaan zegt, klopt. Door te liegen ben je eigenlijk een eenrichtingsweg ingeslagen. Lastig om hier weer van terug te komen. En nogmaals: ik kan niks zeggen zonder informatie over hoe jouw vrouw eigenlijk in elkaar zit. Is ze een jaloers, controlerend type? Of juist niet. Valt er überhaupt te praten over seks tussen jullie?
Vreemde laatste alinea Koudvuur?
Je kunt niks zeggen omdat je niet weet hoe de vrouw in elkaar zit. Jaloers? Controlerend? Al dan niet praten over sex?
Zelfs met die (summiere) informatie kun je geen mening hebben want je hebt mevrouw nooit gezien, nooit gesproken, nooit enig contact gehad.
Dat lijkt me toch erg dun ijs!

Ik zou je adviseren om alvast tegen je vrouw te vertellen dat je soms dvp's neukt om zo duidelijk mogelijk het verschil te ervaren tussen slechte seks met mooie meisjes, en goede seks met een lelijk wijf haar. :giggle:

Nu is uit eten iets anders dan buiten de deur neuken
Ik zie dat allebei als een hobby.

Zelfs mensen die met diepe en oprechte gevoelens meer dan 1 partner neuken, zouden wel eens polyamoor kunnen zijn. Maar in een wereld waarin de omgebouwde dames met een prostaat en de bijgeschaafde heren zonder prostaat ons door de strot geduwd worden, is polyamorie blijkbaar nog een heel groot taboe. Je kan wel verschillende kinderen even graag zien, maar volgens sommigen kan dat absoluut niet met partners.

Regelmatig worden er op dit forum dingen weggeveegd die best wel interesant leken, maar waar een of andere selfmade moderator niet kon mee leven. Intussen zitten wij hier al meer dan 40 berichten lang te praten over een man die we niet kennen, en die zich afvraagt hoe hij aan zijn vrouw, die we ook niet kennen, zou kunnen uitleggen dat zijn fluit multivaginaal gebruikt wordt, en dan nog wel tegen betaling want de topicstarter vogelt dvp's.

Ik vraag me hierbij toch af hoe sommige mensen functioneren in hun hoofd.

stel je hebt een neurologische aandoening waardoor het zaakje er veel moeite mee heeft. De vriendin weet dit maar doet nog aan gewone sex. terwijl het zaakje niet meer kan doen en speciale aandacht vereist. je doet het nog wel eens in de drie weken om haar klaar te maken. maar zelf mis je allerlei dingen. stel je hebt het er over gehad maar het gebeurt niet. is dit een reden om eens in de zoveel tijd naar een sexclub te gaan en wel de aandacht te krijgen? puur voor de sex..

Terug
Bovenaan Onderaan