Hoe vragen jullie om plasseks en wat doen jullie dan ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn "strategie" als je het zo kan noemen is anders. Het is niet iets waar ik speciaal naar op zoek ga, het is voor mij hooguit een 7/10 iets, maar ik hou van dames waar ik een band mee kan opbouwen en zodra ze na een tijd hun eigen wensen/verlangens beginnen te vertellen, zit plasseks daar soms bij (gevend dan wel ontvangend). Op dat punt hoef je iemand niet meer te vertellen te drinken voordat je komt, dan doen ze dat vanzelf (of andersom, sturen ze jou berichten dat je eraan moet denken). Plassex is voor mij bij uitstek een van die dingen die je niet lekker kan doen als je het niet zelf geil vindt, het is toch of vies of geil, en iemand die iets doet wat ze vies vindt kan dat maar heel zelden verbergen.

Maar ja daarvoor moet je wel "investeren" in een relatie met iemand, en die "relatie" dan niet verwarren met een romantische relatie, da's ervaring en een paar keer je neus stoten... Ik zou nooit af gaan op een advertentie en dat dan bij een eerste bezoek doen.

Mijn "strategie" als je het zo kan noemen is anders. Het is niet iets waar ik speciaal naar op zoek ga, het is voor mij hooguit een 7/10 iets, maar ik hou van dames waar ik een band mee kan opbouwen en zodra ze na een tijd hun eigen wensen/verlangens beginnen te vertellen, zit plasseks daar soms bij (gevend dan wel ontvangend). Op dat punt hoef je iemand niet meer te vertellen te drinken voordat je komt, dan doen ze dat vanzelf (of andersom, sturen ze jou berichten dat je eraan moet denken). Plassex is voor mij bij uitstek een van die dingen die je niet lekker kan doen als je het niet zelf geil vindt, het is toch of vies of geil, en iemand die iets doet wat ze vies vindt kan dat maar heel zelden verbergen.

Maar ja daarvoor moet je wel "investeren" in een relatie met iemand, en die "relatie" dan niet verwarren met een romantische relatie, da's ervaring en een paar keer je neus stoten... Ik zou nooit af gaan op een advertentie en dat dan bij een eerste bezoek doen.
Dank je. Heb je advies ter harte genomen. Investeren in bezoekjes om een band op te bouwen. Het is makkelijker geadverteerd dan gedaan…..

Soms heb je de meest smerige fantasien in je hoofd. Maar eenmaal bij de dame blijkt een goede knuffel juist net het gene wat je nodig hebt.. Althans mijn ervaring.
Plassex lijkt me ook best geil om eens te ondervinden, maar niet persé noodzakelijk.

Wat dat aan gaat begrijp ik de vraag van de TS ook wel. Hoe kaart je zoiets aan? Het moet dan wel een date van meerdere uren zijn.

IIg niet voor mij weggelegd. Dus tot zover. 🤗

Investeren is natuurlijk mooi en nobel. Mijn ervaring is dat vrij veel dames toch plasseks willen geven, zelfs wanneer het niet in hun profiel staat. Echt gewoon vragen. Ik vraag er dan ook steeds vriendelijk bij of ze ajb veel willen drinken in aanloop van onze date en zeg dat plasseks voor mij een erg belangrijk onderdeel is van onze date. Op die manier loopt het haast nooit mis. Succes.

Plasseks... niks voor mij! Vraag er ook niet naar... maar heb al wel meerdere keren de vraag gehad van haar! Blijkt dus echt wel meer voor te komen dan je denkt hoor!

Als je (echt) graag wat wil... geen schroom! Gewoon vragen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan