Hoe vragen om HE?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagereceived

Wandelaar
30
16/09/22
32
2
Ik heb inmiddels een aantal positieve ervaringen met Thaise massage salons waar officieel geen extra's mogelijk zijn. Maar hoe vraag je dat nu eigenlijk ?

Ik zorg altijd voor een goede sfeer door aan het begin een praatje te maken en een paar keer een compliment te geven over de massage als ik nog op mijn buik lig. Ook vertel ik iets over mijn werk zodat er minder achterdocht is dat ik een controleur ben. Als bij het omdraaien een handdoek op mijn edele delen wordt gelegd, dan zeg ik dat dat niet nodig is en let daarbij goed op de reactie van de masseuse. Als je geen weerstand ervaart, weet je dat een volgende stap gezet kan worden en vraag ik of "extra service" mogelijk is. Vaak wordt dan de prijs genoemd (€50 extra). Als je daarmee instemt kan het feest beginnen. Zorg ervoor dat je na afloop uit jezelf het geld geeft,dan krijg je nog een heel vriendelijk bedankje in de vorm van 🙏

Overigens varieert de kwaliteit enorm tussen wat onhandig geruk tot een heerlijke sensuele penismassage.

Ben benieuwd hoe anderen dat hier aanpakken.


Ps. Hier geen namen van salons noemen want dan is het feest snel over. Een PB kan, maar alleen als je zelf ook hier op het forum een bijdrage levert.
 
M'n taktiek lijkt wel redelijk op de jouwe, gewoon casual beginnen. Meestal doe ik m'n benen wat verder uit elkaar als ze richting m'n liezen gaan, of m'n billen wat meer de lucht in. Sommige dames gaan dan bewust al wat meer richting je ballen masseren. Dat is vaak wel mijn moment om te vragen naar meer, mijn ervaring is dat geen oogcontact op dat moment wel wil helpen.
 
Ik vraag er niet naar, geef als de prijs voor een uur €50 is, gewoon meteen €100 voor een half uur. De boodschap komt dan wel min of meer over. Volgt er geen extra's dan weet ik dat het in die salon bij uitzondering niet mag van het management. Hoe dan ook was het dan toch een fijne massage.
 
Mijn ervaring is dat ze het je wel vragen (desnoods gebaren) als je eenmaal op de rug ligt.
Overigens ervaar ik met een praatje maken wel vaak een communicatieprobleem. Ook slecht in Engels de masseuses. Ik spreek geen Thais.
 
Ik vraag er niet naar, geef als de prijs voor een uur €50 is, gewoon meteen €100 voor een half uur. De boodschap komt dan wel min of meer over. Volgt er geen extra's dan weet ik dat het in die salon bij uitzondering niet mag van het management. Hoe dan ook was het dan toch een fijne massage.
Vijftig euro voor een half uur massage ? Dan hoef je toch niet eens meer te vragen om een HE, maar is dat inbegrepen toch?
Ik betaal voor een uur maximaal 50/55 euro en krijg daarvoor een hele goede massage.
 
Mijn ervaring is dat ze het je wel vragen (desnoods gebaren) als je eenmaal op de rug ligt.
Overigens ervaar ik met een praatje maken wel vaak een communicatieprobleem. Ook slecht in Engels de masseuses. Ik spreek geen Thais.
Dan kom jij in massagesalons waar (nog) geen controle heeft plaatsgevonden vermoed ik. Zelf merk ik zelden dat het initiatief vanuit de masseuse komt en als ze je niet kennen, zijn ze erg achterdochtig.
 
Laatst bewerkt:
Ervaren jullie dit ook in de salons waar expliciet bordjes hangen met "onderbroek aanhouden en geen seksuele diensten"?

Ben laatst in een "normale" salon geweest waar deze bordjes hingen, maar ik wel erg gecharmeerd was van de dame en dacht, nou...

Niks gevraagd vanwege de nadrukkelijke bordjes, maar als het daar OOK kan, dan wil ik de volgende keer wellicht een subtiele hint laten vallen ;-)
 
Ervaren jullie dit ook in de salons waar expliciet bordjes hangen met "onderbroek aanhouden en geen seksuele diensten"?

Ben laatst in een "normale" salon geweest waar deze bordjes hingen, maar ik wel erg gecharmeerd was van de dame en dacht, nou...

Niks gevraagd vanwege de nadrukkelijke bordjes, maar als het daar OOK kan, dan wil ik de volgende keer wellicht een subtiele hint laten vallen ;-)
Gewoon je onderbroek over het bordje hangen, en haar een knipoog geven. Niks expliciets en dan gaan liggen.

Haar keuze of ze er een handdoek over doet of niet.

Vaak willen ze toch wel een beetje spelen en iig zien hoe groot ie kan worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan