Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

in het begin van mijn carriere reed ik bijna wekelijks naar Antwerpen SKW ..

de heenreis per snelweg een klein half uurtje ..met de terugreis reed ik dan binnendoor terug..moe en voldaan zeg maar

heden ten dage is 20 minuten toch wel de max..

enkele jaren geleden speciaal voor een dame naar Utrecht gereden waar Hookers bol van stond van goed commentaar..

het meisje was qua uiterlijk precies wat ik zocht en was in voor een echte PSE..dus dat waag(de)ik wel..

maar ik ga dat niet meer doen tegenwoordig..

te veel fake foto's ,fake beloftes,fake profielen (dwz de dame heeft er meerdere ,met meerdere verschillende foto's)

en dan nog als alles klopt..en de dame blijft reageren als je in aantocht bent ,kan het zo maar zijn dat je een uur in je auto moet blijven zitten

omdat madam gewoon dubbel geboekt heeft en meneer voor of tegelijk met jou eerst de deur uitmoet voordat jij mag..

en daar heb ik een GRU-WE-LIJKE hekel aan..zeker als het buiten kouder is..dan zit je na een half uur te sterven van de kou..

ook 1x meegemaakt dat figuren van buurtpreventie kwamen vragen waar ik naar zat 'te posten'..

toen ben ik maar weggereden..schiet niet op..

en dan dikwijls het gezeik in een vreemde stad met parkeren ,voor vergunninghouders of betaald ,of gewoon NERGENS plek..

zou je zeggen pak dan een privehuis..

nja..ook 2x meegemaakt dat ze een dame 'reserveren'en bij aankomst ze er niet is..'maar die en die is er ook,is ook goed op de kamer'..

of de foto's kloppen niet..wat dat betreft geen haar anders soms..

nee ,max 20 minuten in de buurt..het moet wel leuk blijven ..niet een soort verkapte actie/spionage thriller..

297 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan