Hoelang rijden jullie voor een date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1492

Vaste klant
Forumpionier
133
19/07/21
183
9
Hebben jullie het ervoor over om urenlang onderweg te zijn naar een specifieke dame of toch liever een date met iemand in de buurt van waar je jezelf op dat moment bevindt? Als ikzelf aan een wip toe ben vanuit mijn huis situatie zoek ik meestal niet verder dan een half uurtje rijden, aanrijtijden van twee uur ofzo heb ik er niet voor over om een dame te bezoeken. Eer je dan weer terug bent is de halve dag om. Hoe zit dat bij jullie?
 
Ik zit in z.o. Brabant rij meestal ruim een uur voor mijn favoriete plekje Made of Beekbergen soms wat verder, vindt het wel lekker om op de heenreis wat te fantaseren en bedenken wat ik wil en op de terugweg héérlijke nageilen van de dvp dus lekker een paar uurtjes ontspanning
 
Eigenlijk zo'n half uur max. Echter op een vrije dag en kan er in de regio andere dingen im heen plannen dan verder. Ben zo een paar keer naar den haag gegaan, wat bijna 1,5 uur rijden is van uit mij.
 
max half uurtje, kan binnen deze tijdslimiet een paar goede privéhuizen bereiken, en 2 raambuurten.

Ik ben regelmatig voor mijn werk onderweg en kom dan langs diverse raambuurten in binnen en buitenland, kan het dan meestal niet laten even wat tijd vrij te maken om te gaan kijken...
 
Afgelopen weekeinde twee keer anderhalf uur in de trein gezeten om een meid te bezoeken. Erg leuk als je onderweg aan het afstemmen bent en dan opeens geen reactie meer krijgt.
Uiteindelijk maar een andere bezocht en toen was het al ergens ver in de avond.
 
Ik heb goede dame in Scheveningen en 1 goede in Best , dat is uur 10 minuten allebei voor mij. Eigenlijk te ver. In de avond vind ik t minder erg. Verste wat ik ooit gereden , was naar LaPanne aan de Franse grens , maar toen ik dat deed was ik nog " jung und knackig" , 25 jaar terug of zo.
 
Hebben jullie het ervoor over om urenlang onderweg te zijn naar een specifieke dame of toch liever een date met iemand in de buurt van waar je jezelf op dat moment bevindt? Als ikzelf aan een wip toe ben vanuit mijn huis situatie zoek ik meestal niet verder dan een half uurtje rijden, aanrijtijden van twee uur ofzo heb ik er niet voor over om een dame te bezoeken. Eer je dan weer terug bent is de halve dag om. Hoe zit dat bij jullie?
Voor een date met Jennifer Lopez zou ik duizenden kilometers rijden 😉 ben helaas bang dat de mogelijkheid zich nooit voor zal doen 😞
 
Verste was twee uur. Onlangs naar Heerlen. Toen ik nog sexverslaafd was woonde ik in Diemen dus met der zug nach Amsterdam. Dat was kort bij en daar zat al het snoepgoed. Was het waar die 2 uur? Ja en nee. Date was erg goed maar terug duurde lang, regen, vrijdagmiddag, files. Niet iets wat ik vaker zal doen. Rond een uur rijden is wel max, weg uit mijn eigen omgeving discreet dus en nog te doen kwa reizen.
 
Meestal een klein half uurtje. De laatste paar maanden een paar keer naar Den Haag gegaan. Een goed uur rijden maar vond het erg tegenvallen.. zodra alles 's avonds weer open gaat probeer ik het nog eens in de hoop op een goede bezetting.
 
Als ik alleen voor een date op pad ga dan ongeveer een half uur tot drie kwartier. Privehuizen in Breda, Made, Eindhoven en met een beetje goede wil Rotterdam en Bergen op Zoom vallen er in, dus keuze zat. Misschien valt er nog wel meer onder maar deze geven me al genoeg keuzestress. 😉

Regelmatig kom ik ook in steden om andere dingen te doen en als er dan toevallig een privehuisje te vinden is, dan wil ik er ook weleens langs gaan en maakt de reistijd niet uit.
 
Meestal 45 minuten: naar Hausnr5 in Nordhorn.

Het verste weg was Luxemburg, een flink eind vanuit Drenthe. Mijn favoriete dame uit bovengenoemde club deed daar tijdens de lockdown privé ontvangst en ik ben toen een nacht bij haar geweest. Wat een prachtige belevenis was dat. Helaas lijkt ze nu gestopt.
 
De gemiddelde gangbang In het westen is een kleine 5 uur Retourtje met de trein voor mij 😅 en ramontiek ongeveer 3 uur met de auto, dus tja, wat is ver 🤣
 
Ik woon in een stad waar dichtbij wel verschillende privéhuizen te vinden zijn, maar die zijn bar slecht (naar mijn mening), qua aanbod dames maar ook qua dienstverlening. De dichtstbijzijnde die ik wel tof vind, is met het OV alsnog 50 minuutjes van deur tot deur. Regelmatig wijk ik uit naar Den Haag, dan ben ik -van deur tot deur- anderhalf uur onderweg. Vroeger ging ik vaak naar Unlimited Privé in Rotterdam, puur voor Leila. Dan was ik twee uur onderweg heen, en twee uur terug, voor een date van een uur. Leila was het dat wel waard. Voor anderen trek ik voor nu de grens bij anderhalf uur, anders wordt het te gortig. Maar dat is nu eenmaal hoe lang het duurt om in Den Haag te komen met OV, het is niet anders. Het is dat, of dates met dames in huizen die ik helemaal niet wil.
 
Ik reis in de regel niet verder dan een half uur. Als ik daar een uitzondering op maak, is dat omdat ik voor een andere reden al verder moet reizen en daar dan een dvp bezoekje aan vast plak.
 
in het begin van mijn carriere reed ik bijna wekelijks naar Antwerpen SKW ..
de heenreis per snelweg een klein half uurtje ..met de terugreis reed ik dan binnendoor terug..moe en voldaan zeg maar
heden ten dage is 20 minuten toch wel de max..
enkele jaren geleden speciaal voor een dame naar Utrecht gereden waar Hookers bol van stond van goed commentaar..
het meisje was qua uiterlijk precies wat ik zocht en was in voor een echte PSE..dus dat waag(de)ik wel..
maar ik ga dat niet meer doen tegenwoordig..
te veel fake foto's ,fake beloftes,fake profielen (dwz de dame heeft er meerdere ,met meerdere verschillende foto's)
en dan nog als alles klopt..en de dame blijft reageren als je in aantocht bent ,kan het zo maar zijn dat je een uur in je auto moet blijven zitten
omdat madam gewoon dubbel geboekt heeft en meneer voor of tegelijk met jou eerst de deur uitmoet voordat jij mag..
en daar heb ik een GRU-WE-LIJKE hekel aan..zeker als het buiten kouder is..dan zit je na een half uur te sterven van de kou..
ook 1x meegemaakt dat figuren van buurtpreventie kwamen vragen waar ik naar zat 'te posten'..
toen ben ik maar weggereden..schiet niet op..
en dan dikwijls het gezeik in een vreemde stad met parkeren ,voor vergunninghouders of betaald ,of gewoon NERGENS plek..
zou je zeggen pak dan een privehuis..
nja..ook 2x meegemaakt dat ze een dame 'reserveren'en bij aankomst ze er niet is..'maar die en die is er ook,is ook goed op de kamer'..
of de foto's kloppen niet..wat dat betreft geen haar anders soms..

nee ,max 20 minuten in de buurt..het moet wel leuk blijven ..niet een soort verkapte actie/spionage thriller..
 
Vroeger reed in wel van regio Gent naar Roeselare of de Zeedijk voor een date als ik echt wist dat het een goede date zou zijn, nooit echt beklaagd op 1x na. Vooral op hotel afgesproken in de Trianon in Gent of Rozenhof in Deinze allebei 15m rijden . Of een privé huis of dame in regio van Gent wat 10min rijden.
Maar zijn altijd die ene keren dat ik wel eens een andere regio deed 2 keer in Antwerpen en versye dat ik gereden ben was Limburg meer dan een uur rijden en dit viel wel tegen vooral omdat er niemand is komen ópdagen , dus nu enkel regio van Gent of als ik de dame al gezien heb dan verplaats ik me wel .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan