Opeens afscheid nemen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik denk wat ik al eerder zei, dat het vaak een gevoelskwestie is. Als die klant al tig keer is langs geweest, en je hebt gevoel bij hem, zal hij misschien een keer op de pof kunnen. Maar als ik nou merk als ik in een wandelstraat ben, waar er best veel dames zijn waarvan ik weet, dat ik naderhand kan betalen, zou ik dat zelf niet eens willen. Het schept ook een verplichting om de dame nogmaals te bezoeken, Ik zou dan in zo'n geval naar huis gaan, zonder een wip te maken en op een ander tijdstip terug komen.

Nou zijn er inderdaad, een hoop dames in de wandelstraten die een ruk service geven, ik vermijd zelf altijd, de jonge Roemeense of Bulgaarse dames die er goed uit zien, maar die ik niet ken, vaak hebben ze ook een soort misplaatste arrogante uitstraling, Meestal klopt mijn gevoel wel, als ik achteraf hier op GR recensies lees over de desbetreffende dame.
Tjah, en wat jij gevoelskwestie noemt noem ik dus de inschatting van een dame. Maar daar heb je ook al wat data hoor. Hoe vaak hij is langsgeweest, hoe zijn gedrag is, wat hij aan diensten wil etc.
Een wandelaar die 100x bij jou is geweest is wat anders dan iemand die voor de tweede keer komt.
Iemand die ieder keer 20 minuten langskomt en ineens 2 uur wil en zijn geld is 'vergeten' is wat anders opeens.
 
En mannen, jullie moeten echt de oogkleppen opendoen hoor. Dit is bijvoorbeeld ook een mooi voorbeeld om weer met beide benen op de grond te staan. Blijkbaar is een klant die 50x heeft betaald en de 51ste keer zijn portemonnee vergeet een enorm risico. Onbetrouwbaar, zakelijkheid, alles wordt genoemd. Als maar de dvp haar geld ontvangt.

Maar jij als wandelaar moet een dame van kinky.nl wel de volle 150 euro pats boem in 1x vooruit betalen. En je hebt geen idee over haar service. En tjah, als vervolgens er maar 5 seconden oraal wordt bevredigd, de dame de hele sessie lang op haar mobieltje zit te appen, je (met moeite) na 1x klaarkomen weg moet omdat 1x de afspraak is (blijkbaar) en niet de volle uur heb je dikke pech. Weg is je geld. Jij bent dan niet bedonderd en hebt geen poot om op te staan. Maar o wee als een klant die 50 keer is langskomen een goede tijd heeft gehad en netjes heeft betaald zijn portemonnee vergeet. Dan is hij in 1x de onbetrouwbare hufter. Zo zit de wereld in elkaar voor ons.
 
En mannen, jullie moeten echt de oogkleppen opendoen hoor. Dit is bijvoorbeeld ook een mooi voorbeeld om weer met beide benen op de grond te staan. Blijkbaar is een klant die 50x heeft betaald en de 51ste keer zijn portemonnee vergeet een enorm risico. Onbetrouwbaar, zakelijkheid, alles wordt genoemd. Als maar de dvp haar geld ontvangt.

Maar jij als wandelaar moet een dame van kinky.nl wel de volle 150 euro pats boem in 1x vooruit betalen. En je hebt geen idee over haar service. En tjah, als vervolgens er maar 5 seconden oraal wordt bevredigd, de dame de hele sessie lang op haar mobieltje zit te appen, je (met moeite) na 1x klaarkomen weg moet omdat 1x de afspraak is (blijkbaar) en niet de volle uur heb je dikke pech. Weg is je geld. Jij bent dan niet bedonderd en hebt geen poot om op te staan. Maar o wee als een klant die 50 keer is langskomen een goede tijd heeft gehad en netjes heeft betaald zijn portemonnee vergeet. Dan is hij in 1x de onbetrouwbare hufter. Zo zit de wereld in elkaar voor ons.
Even voor de duidelijkheid. Dit gaat NIET over mij 😅
 
Dat het allemaal zoveel tegenvalt zou dat ook niet een beetje aan je houding liggen?
Nou , het percentage misperen dat je bij de gemiddelde DVP hebt is best wel aanzienlijk hoger als bij laten we zeggen oliebollenkramen hoor Jason , in elke prijsklasse zeker als je voor jong strak en knap gaat
Het is een vak waar je behalve goed in seks moet zijn ook nog wel over wat acteertalent moet beschikken
Dat jij een klik met de dame denkt te hebben is geen garantie dat dat andersom ook zo is , Ervaring is een goede leermeester maar sommigen leren het nooit
Ik doe dit nu met tussenpozen als ik een relatie had een jaar of 35 en tot een jaar of 10 geleden intensief maar pak hem beet 20% was weggegooid geld ,in de beginjaren waren denk ik zelfs de helft van alle dates waardeloos
Met iedere andere hobby was je direct gestopt ,maar ja je bent geil en je hebt toch die aandrang
Goede service is echt geen vanzelfsprekendheid
 
@knightrider is het vergeten dus blijkbaar kan het.
We zijn ook maar mensen he.

Ja, maar Knightrider is dit topic gestart met het idee dat het zomaar opeens over kan zijn. Plotseling heb je geen behoefte meer de dame te bezoeken. Daarmee onderschrijft hij dat ondanks de voorgeschiedenis de klant dus zeker niet een terugkerende klant hoeft te zijn na 50 bezoekjes. Op basis van de premisse van dit topic zou ik iedere dvp dus absoluut adviseren trouwe klanten ook zeker niets op de pof te geven.
 
Deze dame bepaalt dat ze er überhaupt neits mee doet. Ongeacht wat haar inschatting is over de betrouwbaarheid van de wandelaar.
Je denkt dat ze als jij niet meer komt niemand anders in jouw plaats heeft? Zij mist hierdoor heus geen omzet hoor
Bij 1x zo'n situatie niet, maar je zei eerder dat het geregeld voorkomt. Als deze klanten allemaal niet terugkomen gaat het wel degelijk omzet kosten.
 
Laatst bewerkt:
Dat betekent dus in mijn geval dat de meesten zich erbij neerleggen dan wel begrip hebben wanneer ik uitleg dat niet te doen.
Ja uiteraard de manier waarop je het zegt is ook belangrijk voor mensen om begrip te kunnen op te brengen voor jouw standpunt. Het is de toon die de muziek maakt.
 
Bestaat Mabuhay in Helchteren nog wel?
Er wordt nog over geschreven en 3 weken geleden nog een frietje gaan eten in Helchteren en daarna om de friet wat te laten zakken een wandeling gemaakt voorbij Mabuhay, de poort was nog open en er brande nog licht. Omdat ik pas had gegeten, geen cash geld bij had en wat ongschoren enz was, gewoon er voorbij gelopen en dan met de bus naar huis. Maar lijkt me dat het daar nog actief is.
 
Als ik het zo lees dan is een vaste dvp niet zo'n goed idee. En dat is ook mijn ervaring. Bezopen overigens dat ze nog boos worden als je een keer naar een ander gaat. Lees ik hier ook. Te gek voor woorden. Gelijk afscheid van nemen.
Conclusie voor mij: naar een dvp gaan voor sex en je verder nergens mee bemoeien. Als ze over zichzelf gaan praten gelijk zeggen dat dat van je tijd afgaat want vergis je niet. Dat is ook een truuk om het uur te rekken. Vragen wat je doet voor werk ofzo. Voordat je het weet ben je 15 minuten verder.
 
Als ik het zo lees dan is een vaste dvp niet zo'n goed idee. En dat is ook mijn ervaring. Bezopen overigens dat ze nog boos worden als je een keer naar een ander gaat. Lees ik hier ook. Te gek voor woorden. Gelijk afscheid van nemen.
Conclusie voor mij: naar een dvp gaan voor sex en je verder nergens mee bemoeien. Als ze over zichzelf gaan praten gelijk zeggen dat dat van je tijd afgaat want vergis je niet. Dat is ook een truuk om het uur te rekken. Vragen wat je doet voor werk ofzo. Voordat je het weet ben je 15 minuten verder.
Misschien moet je er gewoon heen gaan om alleen je zak te kloppen, en niet voor dat kleffe gedoe, dan kan je net zo goed een vriendin opzoeken.
 
Een minderheid van de wandelaars zoekt juist dat kleffe gedoe bij een DVP, goed dat dat ook geleverd wordt. Romantische sessie.
Mijn insteek is puur geilheid.
Ik heb de indruk dat er hier op het forum toch heel wat zijn die meer zoeken dan een geile beurt met een sloerie.
En toch nog even on topic ook: ik heb geen enkel probleem met afscheid nemen.
 
Ik heb 1 vaste dame van wie ik geen afscheid kan nemen, de rest is allemaal vervangbaar
Vaak is het een kwestie van tijd, een hoop dames die ik 10 jaar geleden bezocht, vind ik nu te oud en niet meer aantrekkelijk, je kent het wel, je ziet in dat de dame ineens van de sinaasappel billetjes heeft of dat ze een oude kop krijgt. vaak is afscheid nemen gewoon een natuurlijk proces en gaat het het ongemerkt.
 
Vaak is het een kwestie van tijd, een hoop dames die ik 10 jaar geleden bezocht, vind ik nu te oud en niet meer aantrekkelijk, je kent het wel, je ziet in dat de dame ineens van de sinaasappel billetjes heeft of dat ze een oude kop krijgt. vaak is afscheid nemen gewoon een natuurlijk proces en gaat het het ongemerkt.
Dat zijn voor mij de vervangbare dames
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan