Recensie Nicolle, Rotterdam (voorheen Arnhem) 3,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.507
02/07/21
4.154
47
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5887586-nicolle
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toch maar bij Zuid-Holland geplaatst omdat ik Nicolle vorige week in Rotterdam bezocht heb en de indruk heb dat ze nu slechts tijdelijk in Arnhem ontvangt.

Daarnaast: Ik en sommige van mijn mede-wandelaars lezen alles van Noord- en Zuid-Holland en nagenoeg nooit iets van Gelderland, dus dan raakt mijn recensie een beetje verloren.

Zodra ik de advertentie van Nicolle zag was ik direct overtuigd dat ik haar perse wilde bezoeken omdat ze qua fysiek alle hokjes aantikt waar ik in geïnteresseerd ben.
Op papier scoort ze echt een 10 uit 10 voor me.

Slank, knap, mooi gezicht, petite en toch een ruime, natuurlijke cup C of zelfs D, sensuele uitstraling, bijna te mooi om waar te zijn. Had ook al een 'wie heeft ervaring met' topic over haar gestart, maar op wat foto's proberen te herleiden na bleef het onzeker of ik inderdaad de dame van de foto's zou treffen als ik met haar zou afspreken of niet.

Er ontstonden zelfs allemaal theorieën over haar Only Fans met slechts een paar volgers, over te professionele video's die ze stuurt als je naar een simpele selfie vraagt (omdat de profiel foto's vrij glossy zijn), dus het merendeel van de mannen ging ervan uit dat het niet de prachtige dame van de foto's zou zijn.

Maar toen kreeg ik een privé berichtje van een mede-wandelaar die geen topic over Nicolle wilde openen, maar mij en @Omdatikhetlekkervind wel privé even wilde informeren. Hij was geweest, deed uitgebreid verslag en gaf plus- en min-punten aan.
Kort gezegd zei hij: Het is die erg mooie dame, maar ze is een beetje een zee-ster die niet echt into it lijkt.

Aangezien Sally die ooit in een hotel hier ontving ook supermooi was, maar wat stug in de omgang en ik daar prima mee uit de voeten kon, besloot ik toch naar Rotterdam te gaan.

En nu komt het grote dilemma:

- Looks een tien
- Contact onderling een zeventje
- Locatie op zich een zeven

Maarrrrrr

- Door de aanwezigheid van 2 andere dames in dezelfde ruimte toch een drie.

Maar dat was dus in Rotterdam zo, vermoedelijk op de tweede plek waar ze toen verbleef, of de man die mij een pb stuurde heeft haar in dezelfde ruimte als ik ontmoet, maar die andere twee dames waren er toen toevallig niet.
Maar heb dat met hem nog even besproken en we denken dat ze binnen Rotterdam van plek gewisseld is.
Hoe dat nu in Arnhem is, geen idee.

Het uur voor mijn afspraak met Nicolle verliep ook stroef, dat kan ook meegespeeld hebben. Daar kon zij overigens niets aan doen, maar de regen kwam met bakken uit de lucht, precies toen ik besloten had dat ik die 2 kilometertjes vanaf Rotterdam Centraal wel (zonder paraplu) kon lopen.

Dus ik kwam ietwat verregend en vermoeid aan, klopte op de deur en zowaar, het zeer knappe meisje van de profiel-foto's verscheen en deed de deur open.

Alleen wat ik direct ook zag: Twee andere dames liepen ietwat gehaast achter haar weg uit de woonkamer en verdwenen door een zijdeur. Tot zover geen problemen zou je denken, want ik bezoek wel vaker een huis waar 2 of 3 dames ontvangen. Dan zet de dame met wie je afspreekt in de slaapkamer een muziekje op, haar vriendinnen zie je bij voorkeur niet en als je ze al ziet verdwijnen ze in een woonkamer op minimaal 3-5 meter van de slaapkamer achter een gesloten deur.

In dit geval was dat anders en dat was de voornaamste reden dat mijn date mislukte. De ruimte was een soort grote, begane grond etage met een woonkamer aan de raamkant, dan een tussenschot en daar achter de slaapkamer en daar weer achter de badkamer.
Maar de ruimte waar het tweetal in verdwenen leek me geen andere kamer, maar een toilet, zo te horen een kleine ruimte waarin ze waarschijnlijk gewoon op de grond gingen zitten en de deur tussen die kleine ruimte en de woon/slaapkamer ging wel op een kier maar niet dicht.

Al bezig zijnde met Nicolle hoorde ik af en toe gedempte stemmen of een appje binnen komen en daardoor blokkeerde ik volledig. Ik wilde nog even bij mezelf denken: Dat zijn gewoon twee andere geile meiden die bij een trio of kwartet zelfs in hetzelfde bed hadden gelegen, dus waar maak ik me druk over, maar hun halve aanwezigheid in de ruimte tijdens de daad, mijn moeizame wandeling door de regen, het leek mede hierdoor alsof ik onmogelijk een stijve kon behouden. Hij kwam en ging zeg maar.

Ter plekke baalde ik daar echt enorm van, want nogmaals, Nicolle is voor mij een fysieke 10. Per direct binnen in mijn all time top 5 van beauties. Qua looks klopt ze helemaal.

Maar qua type....een zeven dus.

Vriendelijk, maar niet toeschietelijk. Ja en nee zeggend, maar niet echt naar je verhalen luisterend. Zodra ik de andere dames had gezien koos ik voor een half uur afspraak, dus misschien dat ze daarom ook me vrijwel direct richting het bed dirigeerde. Ze maakte zelfs een handgebaartje waarmee ze op het bed klopte toen ik naar haar zin niet snel genoeg naakt naast haar kwam liggen. Zelf had ze bij mijn binnenkomst een soort joggingpak aan, maar dat had ze in een snelle beweging uit getrokken.

Omdat ik zo'n heftige heenweg achter de rug had, wilde ik eigenlijk beginnen met wat knuffelen, haar schoonheid in me opnemen, haar lijf wat aanraken, waarna die stijve vanzelf wel zou komen en een en ander automatisch in een pijpbeurt kon over gaan.

Maar ze trok me kort af, deed op mijn verzoek het condoom om en begon me vakkundig maar toch een beetje oppervlakkig te pijpen. Nou vraag ik geen literaire diepgang of olympische vaardigheden bij een pijpbeurt, maar misschien voelde ik gewoon aan dat ze dacht: Weer een nieuwe klant, gemiddelde gast, half uurtje, daar gaan we weer....of iets van die strekking.

Mede daardoor had ik het persoonlijker willen maken, iets leuks over mezelf willen vertellen om het ijs te breken, naar haar achtergronden willen vragen, maar dat werd bemoeilijkt door de constante realisatie dat we niet echt alleen waren in die ruimte en dat ik het gevoel had dat ze daar helemaal geen interesse in had.

Dit kan er ook mee te maken hebben dat het zo'n vurrukkelijk mooi meisje is, dat ze gewend is dat mannen sowieso haar al helemaal te gek vinden, maar zelfs dat lijkt ze zich niet helemaal te realiseren.

Ik aanschouwde haar werkelijk als een museum-stuk, maar betreurde tegelijkertijd dat ik een half uurtje met haar had in een ruimte waar twee willekeurige andere meiden in een toilet met een half open deur zaten te wachten tot ik mijn ding gedaan had.

Dit alles schoot door me heen terwijl Nicolle me pijpte. Ik voelde dat ik dicht op klaar komen zat en vroeg haar vriendelijk of we konden gaan neuken.

Ze pakte er wat glijmiddel bij, maakte zich klaar om op me plaats te nemen....en toen verloor ik mijn erectie. Ze mompelde iets dat het zo niet ging lukken en schoof van me af.

Niet vaak in mijn leven heb ik inwendig zo getierd als op dat moment. Het gebeurt me ook nagenoeg nooit. Ik denk dat het kwam door de combi van anderen in de ruimte, haar onverschilligheid, mijn wandeling dor de regen en misschien was ik ook wel net iets te onder de indruk van haar schoonheid, wilde ik te graag presteren, waardoor het juist misliep.

'Are you tired?' vroeg ze.

De dooddoener zin van een prostituee.

Ik gaf aan dat de dames in de andere ruimte het voor me bemoeilijkten, ze leek dat wel te snappen, gaf zelfs aan dat het inderdaad niet ideaal was, maar zei ook iets in de geest van 'ik kan hier niet alleen in een ruimte ontvangen.' Misschien had ze in een vorige ruimte in Rotterdam buurt-mannetjes gehad die haar lastig vielen, bedacht ik ter plekke. Had ze daarom voor samen wonen met 2 andere meiden in 1 ruimte die daar eigenlijk niet geschikt voor is gekozen.

Maar goed, dit soort dingen moet je je natuurlijk helemaal niet af vragen tijdens de actie.

Ze begon me af te trekken en hoewel ze dat lekker en vakkundig deed waren de omgevingsgeluiden te nadrukkelijk aanwezig. Ik besloot het zelf te doen.

Zij had eigenlijk een lieve oplossing, ging op handen en knietjes naast me zitten met haar gezicht in de andere richting en haar kontje/kutje naar me toe gekeerd en zei: Zo, heb je iets lekkers om naar te kijken.

Geweldige opmerking.

Toegegeven: Behalve haar gezicht en peervormige flinke natuurlijk borsten (een grote C of een kleine D cup), heeft ze zelfs een van de mooiste onderhelften die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Mooi kutje, klein kontgaatje, perfect gevormde bilpartij, wederom 10 uit 10 en dat van een 22 jarige Oost Europese.

Maar zelfs mezelf aftrekkend werd ik wel stijver, maar niet zo op en top dat ik voelde dat ik opnieuw een condoom er om heen kon (laten) doen en gegarandeerd vol voor de penetratie kon gaan.

Ik voelde haar prima peervormige borsten, haar perfecte kontje en zei: Kan ik misschien toch verlengen naar een uur afspraak?

Maar ze gaf aan dat een half uur sneller om was dan je dacht en dat ze al een andere afspraak gepland had omdat ze dacht dat ik een half uur wilde blijven, dus dat dat niet meer kon.
Geen idee of zij iets gepland had of een van haar vriendinnen want er was sowieso maar 1 bed in die ruimte. Misschien dacht ze zelfs: Half uur extra is 200 ipv 150 euro, maar 50 euro extra, nieuwe afspraak is wederom 150-200 euro en die is al onderweg en dat wordt heel onduidelijk als die man me gaat appen terwijl ik nog met deze bezig ben.

Maar wederom, haar uitspraken droegen soms bij aan mijn opgewondenheid en soms aan mijn maar moeilijk kunnen presteren, meer dan ooit was deze afspraak precies alles (looks) en niets (omgeving).



(Deze recensie is te lang want telt meer dan 10.000 tekens zag ik toen ik hem wilde posten. Daarom deel 2 in de comment hier onder. En misschien wel deel 3 daaronder, geen idee hoewel tekens 2550 woorden zijn. Bij hoge uitzondering en excuus aan de mods, maar ik moest dit even kloppend verwoorden, voortaan hou ik het bondiger).
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5887586-nicolle#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deel 2 van een en dezelfde recensie, omdat het zo'n unieke ervaring was, waarbij een deel helemaal wel en een deel helemaal niet klopte:

Ik vroeg of ze me weer kon pijpen en, het moet gezegd, ze pakte een nieuw condoom en begon daar zonder morren aan. Ik besloot daar op te focussen. Het had me de eerste keer ook goed stijf gekregen en het ging mis toen ik te veel bewust werd van die andere meiden en toen de switch van pijpen naar neuken net te lang duurde. Als je eenmaal penetreert word je al snel weer stijver en is de kans om 'm nog te verliezen veel kleiner.

Ze pijpte lekker, ik keek nog eens naar dit prachtige schepsel, hoorde een app in de ruimte er naast binnen komen, ik voelde haar zachte boezem in mijn hand bouncen, ze versnelde haar orale handeling iets en ik schoot het condoom vol. Ze leek verrast en zei iets a la: Gelukkig maar voor jou, je bent toch klaar gekomen.

En dat was me door die andere wandelaar al een beetje verteld: Ze is zo knap dat ze, misschien wel daardoor, ook niet haar best doet om het te doen lijken alsof ze zich enigszins vermaakt. Moeilijk uit te leggen, want ze is vriendelijk en doet de handelingen en er was, als ik er toe in staat was, waarschijnlijk nog meer mogelijk geweest, maar er is zo geen opwinding van haar kant dat het misschien daardoor ook een beetje dood slaat.

Maar dat lijkt haar ook niet te deren, ze komt bv ook niet over als een slachtoffer, eerder als een bizar mooie meid voor wie dit vergelijkbaar is met garnalen pellen bij een visserij. Ze kan pellen als geen ander, maar is echt niet bereid uit te stralen dat zij dat pellen leuk vind.
Jij betaalt er voor dus gaat zij pellen, alleen een half uur is maar kort, dus wordt er niet zo lang gepeld.

Ik had ook geen moment later moeten klaar komen, want 2 minuten later, toen ik mezelf aan het aankleden was, werd er op de deur geklopt. Nicolle keek even moeilijk, geen van de andere dames ging naar de deur, ik ging rustig verder met me aankleden.

1 minuut later werd er nog een keer geklopt, nu wat harder. Nicolle haalde haar wenkbrauwen op, de andere 2 dames liepen vanuit de wc naar de deur, keken bewust een beetje langs me heen, openden de deur en een man stapte naar binnen.

Was het de nieuwe klant van Nicolle? Een klant van een van de andere dames waardoor het bed nodig was? De boeker die kwam aangeven dat mijn tijd er op zat en een nieuwe klant op het punt stond te arriveren of buiten al wachtte?
Geen idee eigenlijk. Ik zoende Nicolle op haar wang, ze bedankte me, ik knikte vriendelijk naar die andere man en liep naar buiten de koele avondlucht in.

En het raarste van alles is dat ik naar het station lopend vrijwel direct dacht: Ik moet toch nog eens naar haar terug gaan, maar dan moet ik zeker weten dat ze op zijn minst in een ruimte verblijft waar ze 1 kamer helemaal voor haarzelf heeft en dan moet ik minstens 1 uur boeken en aangeven dat ik rustig voorspel wil, zelf het tempo wil bepalen en kijken of ik haar persoonlijkheid iets meer kan bereiken, dat ze inziet dat zij geen nummer voor mij is en ik geen nummer voor haar en dan zou het potentieel een ideale dame kunnen worden.


Onverbeterlijk van mij natuurlijk, want net zo makkelijk zou je kunnen denken, de omgeving klopt gewoon niet ik ga hier niet meer terug. Maar goed, deels lag het misschien ook aan mijn zenuwen, want de handelingen zelf waren wel ok, alleen de beleving niet. Voor mijn gevoel lag dat meer aan die twee dames in de andere ruimte waar ik me te bewust van was dan aan Nicolle, dus als ik de omgeving positief zou kunnen beïnvloeden, zou ik nog wel eens een herkansing willen.


Maar ergens zegt het al genoeg dat niemand van de wandelaars hier al een verhaal over haar had, terwijl het er toch storm liep. Iedereen dacht te goed om waar te zijn terwijl het dus wel 100% de dame van de foto's is.
Niet voor iedereen een 10, maar voor mij wel. Maar ik kon haar niet ontdooien. En toen ik dacht: Ik heb gewoon meer tijd nodig, kon ik dat ook niet bijboeken. En had ik dat überhaupt wel gewild, wetende dat ik 2 andere dames nog een extra half uur in het toilet opgesloten liet blijven?

Meestal weet ik precies wat ik er van vind, nu twijfel ik. Enerzijds een 10, anderzijds een 3. Haal die man weg, haal die dames weg, weet Nicolle te bereiken en je kunt een geweldige ervaring hebben. Maar dit was het niet. Nu zit ze notabene in Arnhem en is de vraagprijs gedaald van 150 voor een half uur naar 150 voor een vol uur. En ik heb geloof ik mijn langste recensie ooit geschreven (2500+ woorden) en ben er nog steeds niet achter hoe ik mijn bezoekje wél geheel succesvol had kunnen maken.


Maar goed, wat Nicolle al zei, ik ben klaar gekomen en ik heb die mooie dame gezien en ze heeft me gepijpt en ik heb haar aangeraakt. Maar nog even los van die penetratie, als je iemand met zulke looks bezoekt, had het zoveel meer kunnen zijn dan het nu was.

Geen idee of dat er in zit. Misschien heeft ze geweldige looks, maar kun je haar nooit echt bereiken. Misschien is de omgeving altijd een beetje een stoorzender. Misschien ben ik een volgende keer onverstoorbaar en weet ik er puur op basis van haar looks een geweldige date van te maken. Dus ja, misschien probeer ik daar ooit nog eens achter te komen.

En daarna heb ik wellicht de code gekraakt en kom ik er veel vaker of geef ik het op. Dat ik dat nu niet kan inschatten is me nog nooit overkomen

Geen idee dus ook hoeveel sterren ik moet geven.
 
Laatst bewerkt:
"Nu zit ze notabene in Arnhem en is de vraagprijs gedaald van 150 voor een half uur naar 150 voor een vol uur."

Heeft ze het dan wel zo druk als dat je denkt, vraag ik mij af...
 
Gevoelsmatig hebben ze zich verkeken op Arnhem als drukke locatie.

En dan zullen er ook nog wat mensen afhaken die denken: Die foto's?! In Arnhem….dat klopt vast niet….maar goed: wel dus.

Alleen waren er in Rotterdam weer andere belemmeringen voor een optimaal bezoek.

In Arnhem is 150 vaak nog een gangbaardere prijs lijkt het.

En dank mods voor het terugplaatsen van deel 2!
 
Ik zou denken, als de omgeving op allerlei manieren tegenwerkte om dit bezoek min of meer te verpesten, ga dan in Arnhem nog een keer langs 😁 misschien is het daar beter.
 
Die gedachte heb ik ook om dat te doen wanneer ik tijd heb en als ze er nog is, hoewel ik wel een beetje vrees dat het een vast groepje dames is, vanuit 1 boeker geregeld, dus als ze je in Rotterdam weinig privacy gaven is dat in Arnhem misschien niet anders.

Maar als het daar bv een eengezinswoning met twee verdiepingen is en de andere dames beneden blijven is er lig al wat meer speling.

Prijzen nu trouwens toch weer verhoogd naar 150 voor een half uur en 200 voor een uur, de Rotterdamse standaard. Wellicht zit er iemand mee te lezen.... ;)
 
deel 2 van een en dezelfde recensie, omdat het zo'n unieke ervaring was, waarbij een deel helemaal wel en een deel helemaal niet klopte:

Ik vroeg of ze me weer kon pijpen en, het moet gezegd, ze pakte een nieuw condoom en begon daar zonder morren aan. Ik besloot daar op te focussen. Het had me de eerste keer ook goed stijf gekregen en het ging mis toen ik te veel bewust werd van die andere meiden en toen de switch van pijpen naar neuken net te lang duurde. Als je eenmaal penetreert word je al snel weer stijver en is de kans om 'm nog te verliezen veel kleiner.

Ze pijpte lekker, ik keek nog eens naar dit prachtige schepsel, hoorde een app in de ruimte er naast binnen komen, ik voelde haar zachte boezem in mijn hand bouncen, ze versnelde haar orale handeling iets en ik schoot het condoom vol. Ze leek verrast en zei iets a la: Gelukkig maar voor jou, je bent toch klaar gekomen.

En dat was me door die andere wandelaar al een beetje verteld: Ze is zo knap dat ze, misschien wel daardoor, ook niet haar best doet om het te doen lijken alsof ze zich enigszins vermaakt. Moeilijk uit te leggen, want ze is vriendelijk en doet de handelingen en er was, als ik er toe in staat was, waarschijnlijk nog meer mogelijk geweest, maar er is zo geen opwinding van haar kant dat het misschien daardoor ook een beetje dood slaat.

Maar dat lijkt haar ook niet te deren, ze komt bv ook niet over als een slachtoffer, eerder als een bizar mooie meid voor wie dit vergelijkbaar is met garnalen pellen bij een visserij. Ze kan pellen als geen ander, maar is echt niet bereid uit te stralen dat zij dat pellen leuk vind.
Jij betaalt er voor dus gaat zij pellen, alleen een half uur is maar kort, dus wordt er niet zo lang gepeld.

Ik had ook geen moment later moeten klaar komen, want 2 minuten later, toen ik mezelf aan het aankleden was, werd er op de deur geklopt. Nicolle keek even moeilijk, geen van de andere dames ging naar de deur, ik ging rustig verder met me aankleden.

1 minuut later werd er nog een keer geklopt, nu wat harder. Nicolle haalde haar wenkbrauwen op, de andere 2 dames liepen vanuit de wc naar de deur, keken bewust een beetje langs me heen, openden de deur en een man stapte naar binnen.

Was het de nieuwe klant van Nicolle? Een klant van een van de andere dames waardoor het bed nodig was? De boeker die kwam aangeven dat mijn tijd er op zat en een nieuwe klant op het punt stond te arriveren of buiten al wachtte?
Geen idee eigenlijk. Ik zoende Nicolle op haar wang, ze bedankte me, ik knikte vriendelijk naar die andere man en liep naar buiten de koele avondlucht in.

En het raarste van alles is dat ik naar het station lopend vrijwel direct dacht: Ik moet toch nog eens naar haar terug gaan, maar dan moet ik zeker weten dat ze op zijn minst in een ruimte verblijft waar ze 1 kamer helemaal voor haarzelf heeft en dan moet ik minstens 1 uur boeken en aangeven dat ik rustig voorspel wil, zelf het tempo wil bepalen en kijken of ik haar persoonlijkheid iets meer kan bereiken, dat ze inziet dat zij geen nummer voor mij is en ik geen nummer voor haar en dan zou het potentieel een ideale dame kunnen worden.


Onverbeterlijk van mij natuurlijk, want net zo makkelijk zou je kunnen denken, de omgeving klopt gewoon niet ik ga hier niet meer terug. Maar goed, deels lag het misschien ook aan mijn zenuwen, want de handelingen zelf waren wel ok, alleen de beleving niet. Voor mijn gevoel lag dat meer aan die twee dames in de andere ruimte waar ik me te bewust van was dan aan Nicolle, dus als ik de omgeving positief zou kunnen beïnvloeden, zou ik nog wel eens een herkansing willen.


Maar ergens zegt het al genoeg dat niemand van de wandelaars hier al een verhaal over haar had, terwijl het er toch storm liep. Iedereen dacht te goed om waar te zijn terwijl het dus wel 100% de dame van de foto's is.
Niet voor iedereen een 10, maar voor mij wel. Maar ik kon haar niet ontdooien. En toen ik dacht: Ik heb gewoon meer tijd nodig, kon ik dat ook niet bijboeken. En had ik dat überhaupt wel gewild, wetende dat ik 2 andere dames nog een extra half uur in het toilet opgesloten liet blijven?

Meestal weet ik precies wat ik er van vind, nu twijfel ik. Enerzijds een 10, anderzijds een 3. Haal die man weg, haal die dames weg, weet Nicolle te bereiken en je kunt een geweldige ervaring hebben. Maar dit was het niet. Nu zit ze notabene in Arnhem en is de vraagprijs gedaald van 150 voor een half uur naar 150 voor een vol uur. En ik heb geloof ik mijn langste recensie ooit geschreven (2500+ woorden) en ben er nog steeds niet achter hoe ik mijn bezoekje wél geheel succesvol had kunnen maken.


Maar goed, wat Nicolle al zei, ik ben klaar gekomen en ik heb die mooie dame gezien en ze heeft me gepijpt en ik heb haar aangeraakt. Maar nog even los van die penetratie, als je iemand met zulke looks bezoekt, had het zoveel meer kunnen zijn dan het nu was.

Geen idee of dat er in zit. Misschien heeft ze geweldige looks, maar kun je haar nooit echt bereiken. Misschien is de omgeving altijd een beetje een stoorzender. Misschien ben ik een volgende keer onverstoorbaar en weet ik er puur op basis van haar looks een geweldige date van te maken. Dus ja, misschien probeer ik daar ooit nog eens achter te komen.

En daarna heb ik wellicht de code gekraakt en kom ik er veel vaker of geef ik het op. Dat ik dat nu niet kan inschatten is me nog nooit overkomen

Geen idee dus ook hoeveel sterren ik moet geven.

Bedankt voor je uitgebreide bijdrage! Ik herken mijzelf ook heel erg in je verhaal, als ik merk dat de dame het niet naar haar zin heeft dan knap ik ook af. Ik denk dat ik in jou positie in die omstandigenden eveneens teveel tussen de oren zou gaan zitten wat mijn prestatie sterk zal beinvoelden.

Voor mij vinkt deze dame qua looks ook vrijwel alle hokjes af, wat een kanjer zeg. Ik was net te laat met afspreken, had haar dus net de dag benadered toen ze naar Arnhem verhuisde. Als ze ooit nog een keer in de Randstad te vinden is zal ik wel een gokje wagen en hopelijk deze dame in betere huivestings omstandigheden kunnen treffen 🤞
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de bovengenoemde reactie ben ik deze week bij Nicolle geweest. Via whatsapp kreeg ik een prijsoverzicht waarin stond dat een half uur €150,- kost. Toen ik haar zei dat er een hele andere prijs op Kinky stond stuurde zij mij een nieuwe overzicht met daarin €100,- voor een half uur.

Het maken van een afspraak ging snel en de ontvangst locatie is prima. De woning was wel een beetje lastig te vinden omdat er nergens bordjes waren. De temperatuur in de kamer was wel erg hoog!

Ze ziet er precies uit zoals op de fotos maar ik vond haar wel heel erg slank. Haar borsten geef ik een 10/10 die zijn niet normaal op zon slanke vrouw. Pijpen stelde niet veel voor met condoom want dan ben ik minder gevoelig maar dat was gelukkig van korte duur. Het intieme deel was een beetje plichtmatig maar wel voldoende. Het uitzicht daarintegen weer een 10/10! Engiste echte minpunt was het krakende bed en de temperatuur van de verwarming.

Ze verblijft nog kort in Arnhem en gaat naarna weer terug naar Rotterdam of haar thuisland. Vanwege de ramadan is ze naar Arnhem gegaan. Het was namelijk te rustig in het westen. Ze ontvangt samen met een andere vrouw waar ik geen last van heb gehad.
 
Boeiend! Dank voor de recensie!

Dat is wel heel opvallend dat de ramadan zo'n invloed op haar clientèle kan hebben. Ik heb altijd de indruk dat dvp's hooguit 20% klanten hebben die daar aan doen.
Maar goed, in Rotterdam zal het meer meespelen dan in Arnhem.

Enig idee waar die andere vrouw was op het moment dat je met Nicolle was? Het is niet 1 kamer met een toilet, maar een hele woning in Arnhem als ik het goed begrijp?

De combi erg knap en toch wat plichtmatig is zeer herkenbaar. ik ga het eens overdenken of ik de 2e locatie wil uitproberen. Dank voor de info!!
 
Enig idee waar die andere vrouw was op het moment dat je met Nicolle was? Het is niet 1 kamer met een toilet, maar een hele woning in Arnhem als ik het goed begrijp?
Ik heb geen idee waar die andere vrouw was maar ik hoorde haar tijdens mijn bezoek niet. Het was een appartement met meerdere kamers. Volgens mij was het een 2/3 kamer appartement. Dus niet zoals de locatie die jij in Rotterdam had. Parkeren kon bijna voor deur en het was gratis. Zit ongeveer 5 min van de snelweg.
 
Alles gezegd (gelezen) hebbende...Geweldige geile meid om te zien, met poor services.
Wat ik persoonlijk vooral mis in de verhalen, dat is die "Perfect Blowjob", dat zou mij over de streep trekken. Want lekker...dat is ze wel zeg, damn.

1681380464935.png
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5887586-nicolle#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook in Arnhem geweest. Het is 100% de dame van de foto's. Die combinatie zie je niet heel veel: redelijk lang, een petite/skinny postuur en dan zulke jetsers :p In het echt is ze nog slanker dan op de foto's en ze is ongeveer 1.70m lang met zoals gezegd lekkere, natuurlijke borsten. Donkerblond lang haar en ze deed de deur open in een roze pyjama-achtig broekje en topje.

Ze ontvangt in een flat aan de rand van de stad, er was verder niemand aanwezig. Bij binnenkomst even het ijs breken, maar ze was redelijk opgewekt en we maakten wat grapjes. Eenmaal naakt was ik echt onder de indruk van haar lekkere lichaam. Gekozen voor normale service, 30 voor 100: pmc en 3 standjes. Niet slecht, ook niet extreem goed, maar ik gok dat er wel verbetering in zit als je wat vaker komt.

Eindoordeel 7,5/10 en ik ga binnenkort nog een keer denk ik.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5887586-nicolle
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs deze Roemeense dame bezocht. Ontvangstlocatie was prima met een badkamer aansluitend aan de slaapkamer. Afspraak was snel gemaakt en de locatie was goed te vinden. Ik sluit mij volledig aan bij de bovenstaande recensies. Petit/skinny dame met echt mooie natuurlijke grote jetser. Valt in de noemer slank
/skinny met grote borsten. De date opzich was oke… PMC matig. 3 standjes voldoende/goed. Verwacht geen GFE dat miste ik wel. Het was allemaal wat standaard maar haar lichaam met die jetsers maakte een hoop goed. Als ik in de buurt ben zal ik haar nog wel een keer willen bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5887586-nicolle#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben inmiddels afgelopen week ook eens langs geweest en kan alleen maar de voorgaande berichten omschrijven. Nicolle ontvangt samen met een vriendin Erika vlakbij een winkelcentrum net buiten het centrum. Ze boden mij voor de volgende keer ook een trio aan voor de volgende keer.


Wat Nicolle betreft, zoals eerder gemeld is ze inderdaad heel slank net ietsje te mager naar mijn smaak, echter haar 100% naturel voorgevel maakte veel goed haha. Op zich wel goeie klik gehad met haar. Verschillende strandjes gedaan en twee keer tot een hoogtepunt en daarmee was het wel gelijk klaar. Voor uur geboekt en was in driekwartier al weer buiten.

Ik zal haar wellicht nog maals bezoeken wanneer ze volgens haar rond de 26 april weer in Rotterdam is. Zie nu net dat haar tarief weer terug is naar 200 per uur hmm dan is het wel 50/50 voor een herhaal bezoek.
 
Tegen mij noemde ze overigens een ander naburig land.

Dus of ze was gewoon specifieker tegen mij of ze wisselt wat locaties af als ze er naar gevraagd wordt. Denk het eerste.
 
Heeft nog een tijdje in Antwerpen achter de ramen gestaan, inderdaad een zeer mooie dame maar weinig spraakzaam.

Maar goed de prijzen in Antwerpen waren natuurlijk wel een stuk aantrekkelijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan