Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja maar laten we het er dan is over hebben hoe moeilijk het is om te daten als je geld hebt

Jongens van mijn leeftijd hebben meestal geen geld, en die kunnen niet mee naar bali, bonaire. Amerika dat soort landen. Ik vind het niet erg om een beetje te betalen, maar wil geen sugar-mommy zijn😂

Echt vaak zat gehad dat ze op de eerste date vroegen waar ik het geld vandaan haalden, maar dat komt pas op de tweede date na heel veel flessen wijn😬
Kijk jij snapt nu gelijk waarom wij ook geen sugardaddy willen zijn. Geld zoekt geld.
Daar hebben we hier op het forum een heel topic over, dus dat is soms best een dingetje ja.
Vaak is het kalverliefde joh
 
Een sekswerker bezoeken als man is eigenlijk al daten alleen betaal je gewoon vooraf en heb je geen ellende na de seks ;).

Ik vind het fijn om zelf te kunnen bepalen wanneer ik contact en seks wil met het andere geslacht. Een vrouw is daarintegen vrij om daarmee wel of niet akkoord te gaan. Lang leve de emancipatie zou ik zeggen.
 
Mijn vaste lasten zijn 1500,- en ik spaar nu heel veel. Waarschijnlijk worden de vakanties wat minder, maar nu werk ik ook veel te veel dus soms een weekje weg is echt nodig.
het is inderdaad belangrijk om te genieten van het geld dat je verdient hebt.
sparen is verstandig maar je moet er ook nu plezier van hebben.

ik lig liever met een gelukzalige glimlach in een kartonnen kist op het kerkhof dan met een blik vol spijt in een gouden kist....
 
Denk jij dan dat open relaties in het algemeen ongezond zijn?
Ja klopt. Je partner delen is ongezond. Ze heeft sex met Jan en alleman (met zogenaamde afspraken), die ook weer sex hebben met van alles. Open relatie is gewoon legaal willen vreemdgaan maar om bepaalde redenen elkaar niet willen laten gaan (huis, kinderen of een andere drogreden).
 
Dat vind ik altijd wat te makkelijk gezegd. "Vragen staat vrij", maar je kan veel stukmaken met vragen.
Neen heb je, ik hoef je nooit meer te zien, kan je ook krijgen.
Dus alleen vragen als je bereid bent die uitkomst ook te aanvaarden...
je voelt toch zelf wel aan of die persoon voor zo'n vraag openstaat?
ik kan me niet inbeelden dat je zelf maar zou overwegen om eens te gaan eten met iemand waarvan je denkt dat ze je nooit meer zou willen zien gewoon omdat je een dinerdate voorstelt?
 
Ja klopt. Je partner delen is ongezond. Ze heeft sex met Jan en alleman (met zogenaamde afspraken), die ook weer sex hebben met van alles. Open relatie is gewoon legaal willen vreemdgaan maar om bepaalde redenen elkaar niet willen laten gaan (huis, kinderen of een andere drogreden).
dit is hoe jij het zou ervaren, hoe het voor jou aanvoelt.
maar voor veel anderen is dit anders en kan je perfect een gezonde en liefdevolle en sterke relatie hebben en ook de vrijheid laten aan de ander om seks te hebben met andere mensen.

kan misschien heel verkeerd en raar klinken voor jouw (en daar is niets verkeerd mee) maar het bestaat wel degelijk.

elk moet een partner kiezen die bij hem past in een relatie die werkt voor beiden.
monogamie of niet-monogaam is geen kwestie van dat de ene manier de goede manier is om een relatie te hebben en de ander niet.
het hangt gewoon af van hoe je er als koppel tegenaan kijkt en hoe je er samen voor kiest.
 
Jou partner heeft er geen problemen mee dat je regelmatig wordt volgespoten door onbekende? Dat hij je moet delen? Het zou mij misselijk maken als ik weet dat mijn partner weer genomen wordt door 1 of andere viezerd.
wat wil dat dan zeggen over hoe je jezelf ziet als je zelf dvps vol gaat gaan spuiten?
als het toch allemaal zo vies is?

moet je als je thuiskomt na dvpbezoek even in een badje detol en daarna vol spijt boete gaan doen en een rozenkrans bidden?

ben je boos op jezelf als je dvps bezoekt? zit je vol schuldgevoel en walg je van jezelf?

of zeg je dit gewoon omdat je stiekem verliefd bent op een dvp en boos bent omdat je geen kans maakt en er dan maar daarom zo'n verhaal van maakt in je hoofd dat je nooit met een dvp zou kunnen samenzijn omdat het vies is?
 
Jou partner heeft er geen problemen mee dat je regelmatig wordt volgespoten door onbekende? Dat hij je moet delen? Het zou mij misselijk maken als ik weet dat mijn partner weer genomen wordt door 1 of andere viezerd.

Wat een mazzel voor hem dat jij niet 1 van die personen bent.

Al er eens bij stilgestaan dat jij ook zo'n volspuiter bent? Maar dan bij andere vrouwen MET partners?
 
Jongens van mijn leeftijd hebben meestal geen geld, en die kunnen niet mee naar bali, bonaire. Amerika dat soort landen. Ik vind het niet erg om een beetje te betalen, maar wil geen sugar-mommy zijn😂
Vaak gaan jongens van jou leeftijd pas geld krijgen als ze gaan werken, de meeste jonge mensen van jou leeftijd studeren nog, en werken hooguit een paar uurtjes in de week. Maar zoek er gewoon een met rijke ouders, die kunnen dan voor zoonlief betalen.
Goed idee! Heb zelfs nog slagroom in de koelkast staan. 😍

Maar we gaan wel offtopic zo 🤦‍♀️
neem je dan de appeltaart mee Jimmy?
 
wat wil dat dan zeggen over hoe je jezelf ziet als je zelf dvps vol gaat gaan spuiten?
als het toch allemaal zo vies is?

moet je als je thuiskomt na dvpbezoek even in een badje detol en daarna vol spijt boete gaan doen en een rozenkrans bidden?

ben je boos op jezelf als je dvps bezoekt? zit je vol schuldgevoel en walg je van jezelf?

of zeg je dit gewoon omdat je stiekem verliefd bent op een dvp en boos bent omdat je geen kans maakt en er dan maar daarom zo'n verhaal van maakt in je hoofd dat je nooit met een dvp zou kunnen samenzijn omdat het vies is?
Ik zal nooit verliefd worden op een dvp. Is een zakelijk transactie. Niet meer, niet minder.
En ik maak gebruik van dvp's voor makkelijke en snelle sex wanneer ik er zin in heb en ik vind het heerlijk. Als ik er savonds maar niet naast op de bank hoef te hangen wetende dat jij er hebt boven gehangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal nooit verliefd worden op een dvp. Is een zakelijk transactie. Niet meer, niet minder.
En ik maak gebruik van dvp's voor makkelijke en snelle sex wanneer ik er zin in heb en ik vind het heerlijk. Als ik er savonds maar niet naast op de bank hoef te hangen wetende dat jij er hebt boven gehangen.
Dit geld denk wel voor het merendeel van de wandelaars.
 
Maar het niet willen en het spontaan wel gebeuren zit niet ver van elkaar af. Denk dat geen enkele dvp verwacht dat een cliënt v haar relatiemateriaal wordt. En andersom natuurlijk ook niet.

Iig had ik het niet verwacht en Lisa waarschijnlijk ook niet, maar het gebeurde wel.

Enne... na een goede douche ben je ook niet meer vies! Een relatie gaat verder dan enkel het lichamelijke. Want iedere client zal juist de partner benijden dat zij een relatie hebben met degene die je net figuurlijk volgespoten hebt.

Hoevaak ik niet te horen krijg na een grandioze bj dat men jaloers op Cor is, is niet meer te tellen.
 
Ik vraag me wel af in hoeverre de partner werkverhalen kan/wil/mag horen. Of hij heeft er geen trek in, of zij niet, of misschien toch wel. Kan me zo voorstellen dat je als dvp bijzondere gevallen toch wilt delen. Hoe werkt zoiets?
 
Ik vraag me wel af in hoeverre de partner werkverhalen kan/wil/mag horen. Of hij heeft er geen trek in, of zij niet, of misschien toch wel. Kan me zo voorstellen dat je als dvp bijzondere gevallen toch wilt delen. Hoe werkt zoiets?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat als ik een dvp als partner had, ik die verhalen graag zou horen.
 
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat als ik een dvp als partner had, ik die verhalen graag zou horen.
Ik zou er geen probleem mee hebben als ze haar verhaal kwijt wil, vooral als het om wat minder leuke dingen gaat, want dan weet ik tenminste hoe ik er het beste voor haar kan zijn, maar ik zou nooit naar iets hengelen. Dat is echt helemaal aan haar dan. Alhoewel, als er nooit iets verteld wordt, dan zou ik me daar ook weer niet super prettig bij voelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan