Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Los daarvan komt natuurlijk het ding dat het sowieso lastig is iemand vinden die mijn werk ok vindt.
Dat is nog het moeilijkste, want je gaat ook niet bij de eerste afspraak met een potentiële partner roepen dat je dvp bent.

Dat gezegd hebbende: ik ben een hele rare, maar ik zou die eerlijkheid en openheid juist enorm waarderen en vind oprecht niks mis met je werk.

Ik zal de epistels die ik vol kan schrijven over het hoe en waarom ik dat vind achterwege laten, maar ik vind het echt zo.
 
Dat is nog het moeilijkste, want je gaat ook niet bij de eerste afspraak met een potentiële partner roepen dat je dvp bent.

Dat gezegd hebbende: ik ben een hele rare, maar ik zou die eerlijkheid en openheid juist enorm waarderen en vind oprecht niks mis met je werk.

Ik zal de epistels die ik er over vol kan schrijven over het hoe en waarom ik dat vind achterwege laten, maar ik vind het echt zo.
Ik zeg het altijd al op de twee date haha😅 ik heb geen zin om iemand zijn tijd te verspillen dus zeg het liever meteen zodat hij zelf de keus kan maken wegrennen of blijven.
 
Dat is nog het moeilijkste, want je gaat ook niet bij de eerste afspraak met een potentiële partner roepen dat je dvp bent.

Dat gezegd hebbende: ik ben een hele rare, maar ik zou die eerlijkheid en openheid juist enorm waarderen en vind oprecht niks mis met je werk.

Ik zal de epistels die ik vol kan schrijven over het hoe en waarom ik dat vind achterwege laten, maar ik vind het echt zo.
De meeste mannen vinden het niet leuk, maar hebben volgens mij vaak de hoop dat je er uiteindelijk mee stopt.

Maar goed waarom zou ik een fijne klant gaan daten als ik meestal na een paar weken op iemand uitgekeken ben. Ik geef het ook altijd van te voren aan bij mijn dates, maar niemand heeft het echt lang volgehouden.

Om mijn heen zie ik ook veel relaties die stranden of alleen staande blijven door gezamenlijke verplichtingen. Ik zou daar niet in gevangen willen zitten.
 
denk dat menig man al snel verliefd wordt op een DVP, terwijl je voor een handeling betaald die we verwarren met verliefdheid. dat de dame speciaal voor jou zo innig en liefdevol is maar eigenlijk een rol aanneemt zodat je weer bij haar terug komt.

In mijn wandel loopbaan heb ik een stuk of 10 dames vaker dan 1x bezocht en had als regel, dat als er verliefdheid om de hoek zou komen, ik zou stoppen met haar te bezoeken.

om eerlijk te bekennen ben ik 2x echt verliefd geworden. De dates verliepen zo soepel de seks was fantastisch, hadden een klik, en de gesprekken verliepen soepel, echter het leeftijdsverschil en dat de dame niet open stond voor een relatie, heb ik geen actie ondernomen.
 
De meeste mannen vinden het niet leuk, maar hebben volgens mij vaak de hoop dat je er uiteindelijk mee stopt.

Maar goed waarom zou ik een fijne klant gaan daten als ik meestal na een paar weken op iemand uitgekeken ben. Ik geef het ook altijd van te voren aan bij mijn dates, maar niemand heeft het echt lang volgehouden.
Het moeilijkste lijkt me nog om te wennen aan het gegeven dat je inkomstenbron stopt of verandert.
Als je je uitgavenpatroon daar niet op kunt aanpassen...
 
Dat lijkt mij vrij normaal als je 23 jaar bent, nog veel te jong om je te binden,
Ja maar laten we het er dan is over hebben hoe moeilijk het is om te daten als je geld hebt

Jongens van mijn leeftijd hebben meestal geen geld, en die kunnen niet mee naar bali, bonaire. Amerika dat soort landen. Ik vind het niet erg om een beetje te betalen, maar wil geen sugar-mommy zijn😂

Echt vaak zat gehad dat ze op de eerste date vroegen waar ik het geld vandaan haalden, maar dat komt pas op de tweede date na heel veel flessen wijn😬
 
Het moeilijkste lijkt me nog om te wennen aan het gegeven dat je inkomstenbron stopt of verandert.
Als je je uitgavenpatroon daar niet op kunt aanpassen...
Mijn vaste lasten zijn 1500,- en ik spaar nu heel veel. Waarschijnlijk worden de vakanties wat minder, maar nu werk ik ook veel te veel dus soms een weekje weg is echt nodig.

Dat gebeurd wel vaker,een dvp die stopt maar nog af en toe met haar favoriete klant(en) afspreekt voor een klein bedragje.
Ja daarom als je iemand al lang kent is een avondje voor een boodschappenbedrag best leuk voor hem en dan pak je alleen de mensen waar je zelf ook plezier van hebt😊 Win win toch?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan