Dating apps: Thaifriendly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
waar wil je Line activeren? In Nederland kan dat alleen met bijv. een Google account. In elk geval niet via een telefoonnummer. Als je geblokkeerd bent gewoon nieuw Google account aanmaken en opnieuw aanmelden.

Als je in Thailand bent, dan kan het via een telefoonnummer. In dat geval ook gewoon een nieuw nummer kopen voor weinig en de dame van Ais of Dtac vragen om Line te installeren.
 
Zijn er hier mensen die Line gebruiken? Over bagger gesproken. Ik dacht die app te kunnen gebruiken maar nu zegt ie dat ik geblocked ben voor 150 dagen. WTF!! . Heb nog nooit wat gedaan met die app. Wat een rommel..
Probeer eens of er op Reddit een topic over is. Gebruikers zitten voornamelijk in Azië, dus wellicht is jouw account om een bizarre reden verdacht.
 
Als je hier in België op TF inlogt krijg je meer aandacht van fake account die crypto proberen te verkopen. Andere zeggen vlug hen te contacteren als je ter plaatse ben .
 
Als ik op reviews klik of op user guide (om er achter te komen wat al die #'s betekenen) kom ik op een of ander Pattaya forum waar alleen leden het kunnen lezen.
Ben dus maar lid geworden, maar kan nog steeds niks lezen. "You do not have permission to view this topic."
Ik ben een paar dagen geleden lid geworden van dat forum. Je moet Advanced Member zijn om het allemaal te kunnen lezen.
Dacht gister laat ik eens kijken hoe je zo'n member kunt worden...

  • To apply for Advanced Membership you need to have been an active member on the Forum for at least a Month.
  • You will also need to have made a minimum of 50 Posts of reasonable quality.
  • One word/one line Posts will be disregarded within the qualification process.
  • If you try to bump your Post count by making lots of little comments of no worth, you'll find your application will fail and we will drop your Post count down to zero.

Nou, laat dan maar! Voordat ik advanced member kan worden ben ik toch al weer bijna terug in Nederland!
 
Terug
Bovenaan Onderaan