Dating apps: Thaifriendly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt. Hoewel de kosten voor beugels redelijk laag zijn in Thailand, zijn ze pas betaalbaar voor veel van deze meiden uit de armere gebieden als ze beginnen te werken als dvp.
Hier zal je sneller beugels zien in de jeugd omdat we het kunnen veroorloven. Aangezien tanden in het land van de glimlach toch belangrijk zijn, zie je inderdaad best veel beugelbekkies.

Wellicht dat je bij het overzicht al kan zien of er over een meid geschreven wordt en hoe populair ze is. Sommige van die tags zijn ook wel handig als je dat niet allemaal wil uitzoeken via je eigen gesprek.
Helemaal duidelijk, dank je wel.
Ik zie op zich geen echte meerwaarde om te weten dat iemand een wereld sessie heeft gehad met een dame of juist niet. De chemie die er soms met iemand wel of niet is, zegt niets over de chemie tussen andere personen.
Voorbeeld: ik heb ooit een top 3 blowjob ontvangen van een Baccara dame heel lang geleden, mijn maat @JohnnyWalker vond diezelfde blowjob van haar maar zo zo.
In het Engels zeggen ze dat zo mooi: Your miles may vary :)

Vervolgens dit geschreven te hebben, moet ik bekennen dat ik al heel lang TF niet gebruik. Niet helemaal mijn ding (meer) Ik zoek actie/interactie in een gogo of bar :)

Helemaal duidelijk, dank je wel.
Ik zie op zich geen echte meerwaarde om te weten dat iemand een wereld sessie heeft gehad met een dame of juist niet. De chemie die er soms met iemand wel of niet is, zegt niets over de chemie tussen andere personen.
Voorbeeld: ik heb ooit een top 3 blowjob ontvangen van een Baccara dame heel lang geleden, mijn maat @JohnnyWalker vond diezelfde blowjob van haar maar zo zo.
In het Engels zeggen ze dat zo mooi: Your miles may vary :)

Vervolgens dit geschreven te hebben, moet ik bekennen dat ik al heel lang TF niet gebruik. Niet helemaal mijn ding (meer) Ik zoek actie/interactie in een gogo of bar :)

Je hebt groot gelijk. Afgaande op je (zeer fijne) rapportages, is dat waarschijnlijk ook helemaal niet je ding. Het verwijdert de opbouw van de (gogo) bars volledig, en daar lijk jij het wel goed op te doen.

De waarde van de reviews is denk ik meer zodat je bij voorbaat al weet dat iemand pay for play is, hoewel dat in Pattaya toch al gauw 95% is..

Je hebt groot gelijk. Afgaande op je (zeer fijne) rapportages, is dat waarschijnlijk ook helemaal niet je ding. Het verwijdert de opbouw van de (gogo) bars volledig, en daar lijk jij het wel goed op te doen.

De waarde van de reviews is denk ik meer zodat je bij voorbaat al weet dat iemand pay for play is, hoewel dat in Pattaya toch al gauw 95% is..
Dank voor je mooie compliment aangaande mijn rapportages, leuk om te horen! Het klopt inderdaad dat ik goed gedij in gogo's, toch ben ik wel bekend met TF en andersoortige datingsites. In 2016 was het een goudmijn voor mij. Later heel veel minder en daarom nu al tijden niets meer mee gedaan. Maar..... ik heb met mezelf afgesproken om medio november een betaald abootje te nemen. Inmiddels al wel een aantal 'favorieten' benoemd op TF. IK ben weinig verlegen, dus de P4P vraag is snel gesteld hehe. maar je hebt gelijk dat TFMI daar wel in een service voorziet.

Wie weet lukt het me weer als vanouds haha. Je leest het hier als het zover is :)

Actie/Interactie in een bar vind ik persoonlijk ook veel leuker. Het kan een aangenaam voorspel zijn. Maar wat het soms kan bemoeilijken zijn de decibels van de muziekinstallaties en een gebrekkige kennis van het Engels bij veel meiden.

Thaifriendly gebruik ik om 1 bericht te sturen en dat is: are you freelancer? Got line? Add me (met mijn line)
En dat zo veel mogelijk gratis. Je kunt volgens mij 2 zinnen onbetaald sturen als ik mij niet vergis. Tenminste dat was vorig jaar zo en over 3 weken ga ik weer.

Binnen korte tijd staan ze op de stoep na de info met line gedeeld te hebben en de prijs en mogelijkheden.
Thats it

Wippie maken, ff wat eten en drinken in het appartement en dan kunnen ze weer vertrekken.
Helemaal prima. Heb nog nooit gehad dat er eentje op thaifriendly geen betaalde sex wilde. Zonder uitzondering. Het is dan ook best een directe aanpak

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ik mij aan het voorbereiden ben voor mijn eerst trip naar Pattaya
Heb ik natuurlijk Thaifriendly op mijn laptop gezet om zo met de dames en ladyboy's in kontakt mee te komen.
Maar er zijn er veel (waar ik dan interesse ik heb) die dan een premium member zijn.
en zonder lid te worden, niet mee in kontakt kan komen.
NU heb ik op gemerkt, dat als je thaifriendly ook op je telefoon zet, de vele die premium zijn op mijn laptop
dat niet zijn op mijn telefoon, dus kan ik hun een berichtje sturen
(het blijft wel, als geen member, dat je per 10 min. maar een bericht kan sturen).
Dus ik dat ene bericht, gelijk de info vragen die je graag wil hebben. (line id of whatsapp nummer).
en voorlopig gaat dat mij goed af.

Zelf ben ik er ook zo een die niet voor een dating site ga betalen. Toch maak ik er soms wel gebruik van. Nu ga ik naar plaatsen als Pattaya en Angeles City en daar zijn dating sites niet echt nodig. Aanbod genoeg.
Vorig jaar in Barrio baretto wel gebruik gemaakt van DIA. Bij DIA moet je wel op je woorden passen want je krijgt snel een ban. Dus wanneer je wat specifieker je wensen aan de dame kenbaar wilt maken moet je haar WhatsApp wel vragen. Dat werd dus Medang, die wel interesse had en natuurlijk in een bar werkte in Barrio baretto. Geen spijt van gehad want het was een knappe , leuke meid. De 4.000 peso zeker waard voor LT.

Ik snap jullie niet,gaan voor duizenden euro's op reis en dan op 24,95 dollar voor een maand abo besparen....
Het is zoveel makkelijker en prettiger met premium. Maar goed, ieder zijn meug.
Je hebt niets aan Premium als de dame geen abo heeft en slechts 1x per 10 minuten kan reageren. Dan zit je alsnog te wachten op een reactie.

Wij merken, zijn nu op Phuket, dat de dames direct hun whatsapp geven en dat kun je onbeperkt reageren (zoals met Premium). TF probeert je zo op hun site te houden. Best mogelijk dat dames die dit doen op den duur geblokkeerd worden, maar een nieuw account is natuurlijk zo gemaakt

Je hebt niets aan Premium als de dame geen abo heeft en slechts 1x per 10 minuten kan reageren. Dan zit je alsnog te wachten op een reactie.

Jawel. Sommige dames zitten achter een premium 'popular' muur (weet niet precies waar dat op gebaseerd is), die kan je alleen berichten als je zelf Premium hebt. Verder kan je meer filters toepassen en je profiel verbergen. Ook kan je zelf onbeperkt je berichten uitsturen met premium zonder te wachten, dus je kan een groot net uitwerpen en verder gaan met je leven in plaats van elke 10 minuten een bericht uit te sturen.
Voor de meesten is het niet de wens om op de website zelf eindeloze gesprekken te voeren, maar is het enkel zoals je in het 2e deel van je bericht aangeeft: Jij stuurt je vraag/voorwaarden met eventueel je Whatsapp en/of zij doet hetzelfde.

Of het het geld waard is, zal voor ieder verschillen, maar het heeft echt wel voordelen voor 2 tientjes.

Jawel. Sommige dames zitten achter een premium 'popular' muur (weet niet precies waar dat op gebaseerd is)
.

Dat was inderdaad in het verleden wel zo, maar wij zijn nu een week op Phuket (en morgen naar Bangkok), maar die labels zijn we niet meer tegengekomen.

Maar het is aan een ieder om een abonnement te nemen. Die € 25 geeft je toegang tot een enorme goudmijn van dames (en heren indien gewenst).

Tot nu toe 2 dames via TF geregeld en dat was zeker succesvol. Wel ff videobellen vooraf om te kijken of de fotos nog actueel zijn en er niet teveel een photoshop filter overheen gegaan is.

Dat was inderdaad in het verleden wel zo, maar wij zijn nu een week op Phuket (en morgen naar Bangkok), maar die labels zijn we niet meer tegengekomen.

Nee, dat is nu nog zo. Dat je het niet tegenkomt betekent niet dat anderen dat niet doen :) Nu nog gechecked:

1754243216315.png

En inderdaad, je hoeft het niet te doen. Als je wat meer moeite wil doen en niet perse alle dames tot je beschikking wil hebben is dat prima. Voor mij is het niet echt een probleem aangezien de site zelf al toegevoegde waarde heeft. Dan heeft het ook wel iets om bij te blijven dragen aan het bestaan.

Terug
Bovenaan Onderaan