Dating apps: Thaifriendly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt. Hoewel de kosten voor beugels redelijk laag zijn in Thailand, zijn ze pas betaalbaar voor veel van deze meiden uit de armere gebieden als ze beginnen te werken als dvp.
Hier zal je sneller beugels zien in de jeugd omdat we het kunnen veroorloven. Aangezien tanden in het land van de glimlach toch belangrijk zijn, zie je inderdaad best veel beugelbekkies.

Wellicht dat je bij het overzicht al kan zien of er over een meid geschreven wordt en hoe populair ze is. Sommige van die tags zijn ook wel handig als je dat niet allemaal wil uitzoeken via je eigen gesprek.
Helemaal duidelijk, dank je wel.
Ik zie op zich geen echte meerwaarde om te weten dat iemand een wereld sessie heeft gehad met een dame of juist niet. De chemie die er soms met iemand wel of niet is, zegt niets over de chemie tussen andere personen.
Voorbeeld: ik heb ooit een top 3 blowjob ontvangen van een Baccara dame heel lang geleden, mijn maat @JohnnyWalker vond diezelfde blowjob van haar maar zo zo.
In het Engels zeggen ze dat zo mooi: Your miles may vary :)

Vervolgens dit geschreven te hebben, moet ik bekennen dat ik al heel lang TF niet gebruik. Niet helemaal mijn ding (meer) Ik zoek actie/interactie in een gogo of bar :)

Helemaal duidelijk, dank je wel.
Ik zie op zich geen echte meerwaarde om te weten dat iemand een wereld sessie heeft gehad met een dame of juist niet. De chemie die er soms met iemand wel of niet is, zegt niets over de chemie tussen andere personen.
Voorbeeld: ik heb ooit een top 3 blowjob ontvangen van een Baccara dame heel lang geleden, mijn maat @JohnnyWalker vond diezelfde blowjob van haar maar zo zo.
In het Engels zeggen ze dat zo mooi: Your miles may vary :)

Vervolgens dit geschreven te hebben, moet ik bekennen dat ik al heel lang TF niet gebruik. Niet helemaal mijn ding (meer) Ik zoek actie/interactie in een gogo of bar :)

Je hebt groot gelijk. Afgaande op je (zeer fijne) rapportages, is dat waarschijnlijk ook helemaal niet je ding. Het verwijdert de opbouw van de (gogo) bars volledig, en daar lijk jij het wel goed op te doen.

De waarde van de reviews is denk ik meer zodat je bij voorbaat al weet dat iemand pay for play is, hoewel dat in Pattaya toch al gauw 95% is..

Je hebt groot gelijk. Afgaande op je (zeer fijne) rapportages, is dat waarschijnlijk ook helemaal niet je ding. Het verwijdert de opbouw van de (gogo) bars volledig, en daar lijk jij het wel goed op te doen.

De waarde van de reviews is denk ik meer zodat je bij voorbaat al weet dat iemand pay for play is, hoewel dat in Pattaya toch al gauw 95% is..
Dank voor je mooie compliment aangaande mijn rapportages, leuk om te horen! Het klopt inderdaad dat ik goed gedij in gogo's, toch ben ik wel bekend met TF en andersoortige datingsites. In 2016 was het een goudmijn voor mij. Later heel veel minder en daarom nu al tijden niets meer mee gedaan. Maar..... ik heb met mezelf afgesproken om medio november een betaald abootje te nemen. Inmiddels al wel een aantal 'favorieten' benoemd op TF. IK ben weinig verlegen, dus de P4P vraag is snel gesteld hehe. maar je hebt gelijk dat TFMI daar wel in een service voorziet.

Wie weet lukt het me weer als vanouds haha. Je leest het hier als het zover is :)

Terug
Bovenaan Onderaan