Dating apps: Thaifriendly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
96
26/05/23
142
2
Thaifriendly is een Thaise datingapp waarop je (ook) veel dvp's kunt vinden in de bekende regio's als Bangkok, Pattaya, Phuket, Hua Hin etc. Alles zit doorelkaar heen. Dat is het sterke, maar ook het zwakke punt van Thaifriendly want je moet het kaf van het koren leren scheiden. De dvp's komen naar Pattaya, Phuket enz. om geld te verdienen. Een date op Thaifriendly (TF) is dus vaak (maar lang niet altijd!) een betaalde date inclusief seks.
Niemand zal dat openlijk toegeven. Als je schrijft dat je een betaalde sexdate zoekt word je meteen van TF af gegooid want dat is officieel verboden in Thailand. Iedereen gebruikt dus bedekte termen. Je moet alleen weten welke.

Ik heb eens gekeken wat er allemaal op TF zit en ingedeeld naar kans op sex op de eerste date. Naarmate die kans daalt, daalt overigens ook de kans dat je ervoor moet betalen. Zoals altijd zijn de grenzen tussen de categorieën niet absoluut en kunnen meiden eigenschappen uit meerdere categorieën hebben zoals een barmeid die zoekt naar ware liefde en een echtgenoot.

100%
De openlijke freelancer / sexwerker

Ze gebruikt in haar profieltekst signaalwoorden die betaalde seks inhouden zoals "freelance", "FL", "short time", "ST", "long time", "LT", "looking for customer", "holiday girlfriend". Foto's variëren van gewoon tot sexy. De tekst moet het hier in de eerste instantie doen. De foto's geven een indruk van wat je krijgt.

99%
De verborgen freelancer / sexwerker

Doet het wel maar komt daar niet openlijk voor uit.
Dubbelzinnige signaalwoorden als "independent", "I work in Pattaya", "can meet", "available", "customer service", "looking for fun","discreet arrangement", "not looking for serious". De foto's zijn duidelijk sexy maar wijzen niet direct op seks. Foto's van haar decolleté, lingerie, bikini, suggestieve poses, liggend/zittend op bed, of in het zwembad van een resort of hotel.
Haar foto's moeten spreken, samen met de tekst. Eén meid omschreef haar werk zelfs als "secret". Hoe (on)duidelijk kun je zijn?

95%
De gelegenheidssekswerker

Is vaak maar een beperkte periode beschikbaar, bijvoorbeeld een studente die even komt bijklussen. Foto's in een sexy pose op bed in bikini of lingerie. Vergelijkbaar met de verborgen freelancer / sexwerker maar foto's en tekst zijn nog wat ingetogener. Signaalwoorden zoals "looking for everything", "I'm open for it".

80%
Barmeiden en golddiggers

Meiden met foto's binnenin een bar in rozerood neonlicht, vaak in een sexy bar outfit zoals schooluniform, minibroekje + topje, verpleegster of stewardess. Vaak zonder begeleidende tekst.
Sommige barmeiden hebben al een salaris van de bar en verdienen ook aan de lady drinks. Ze kunnen meestal wel gebarfined worden maar niet altijd. De knapste golddiggers werken ook buiten de bar en hebben vaak meerdere sponsors/sugardaddies. Vaak hoge prijzen.

50%
Avonturiers

Meiden in een gewone outfit op zoek naar wat afwisseling en avontuur. Zijn primair geen sekswerker maar zetten seks soms in als tegenprestatie of betaling. Gaan alleen maar met je mee als ze je aardig vinden. Geen garantie op seks op de eerste date maar vaak wel daarna. Geven vaker een GFE (girlfriend experience). Typische foto's: in de sportschool gekleed in bootylift legging, armen achter haar hoofd en borst(en) vooruit, kont naar achteren, in een restaurant of foto's in een instagram/selfie-achtige opzet. Is vaak vergezeld van een H&M tasje. Signaalwoorden als "not freelance", "just bored", "open minded".
Een aparte categorie hierbinnen zijn de masseuses die klanten werven om naar hun winkel te komen. Een happy end zit er meestal wel in bij de eerste ontmoeting. Als ze klaar zijn met werken (meestal na 22:00) kun je vaak meer met ze beleven. Wel zijn meestal wat ouder en op zoek naar een vaste relatie.

5%
Gewone Thai

Gewone Thaise meiden die een buitenlander wel spannend vinden maar deels nog gevangen zitten in hun eigen traditionele en conservatieve normen en waarden. Hebben meestal een gewoon beroep variërend van werken bij een groot bedrijf tot een eigen zaak (wat ook een marktkraampje kan zijn), gids of kassier bij een 7/11. Teksten als "simple woman" of "quiet/simple life", "alone" en foto's waar je niets uit kunt opmaken. Of alles. Als je beet hebt kan het nog wel een paar dagen/weken duren voordat ze verleid kan worden. Kost wat meer moeite maar je krijgt er authentieke seks voor terug gebaseerd op wederzijdse sympathie in plaats van alleen maar geld. Een vergoeding wordt gewaardeerd maar geef het indirect: bv. wat extra's aan haar geven voor haar familie of kinderen, niet voor de verleende diensten. Is vanwege haar werk slechts een beperkt aantal uren per week beschikbaar. Vandaar de lange doorlooptijd voor de verleiding.

0%
Huwelijkskandidaten

Dragen verhullende kleding of lange traditionele Thaise gewaden. Posten foto's van haarzelf en haar kinderen/familie en gebruikt teksten als "true love", "marriage", "serious", "long term relationship", "honesty", "not holiday girlfriend", "not sex worker". Voorziet je van gratis seks voor een beperkte periode na je huwelijk, maar ook van (financiële) verplichtingen die veel langer duren. In Thailand trouw je niet alleen met je vrouw maar ook met haar familie.

??%
De buitencategorie

Het lastigst zijn de meiden die alleen foto's plaatsen waaruit je alles kunt opmaken zonder tekst. Zit vanalles bij van bijklussende studentes tot alleenstaande moeders. Van generatie Z tot veertigplussers die een stabiele relatie zoeken. Dan zul je op respectvolle en indirecte wijze moeten informeren. Toch valt daar vaak wat te halen, zo is mijn ervaring. Vaker dan je denkt.

Groente, fruit en andere diertjes
Hierbij wat emoticons die gebruikt worden in teksten om aan te geven waar het om draait zonder het te zeggen.
🍆🥒🥕🍌🍒🌶🔥👉👌💦🥳😈🥰🦋👅🍑🐷😜
De aubergine 🍆 staat in Azië al jaren gelijk aan het mannelijk geslachtsdeel. De courgette 🥒 en wortel 🥕zijn in opmars als vervanger van de aubergine. De banaan 🍌staat voor pijpen, de kersen 🍒 voor de borsten, het pepertje 🌶 en het vlammetje 🔥 voor (hete) seks. De handjes 👉👌 voor het bekende neukgebaar. De druppeltjes 💦 staan voor squirten of een nat poesje, het clowntje 🥳 voor feestbeest, het duiveltje 😈 voor ondeugend en het gezichtje met de hartjes 🥰 voor romantiek en intiem samen zijn. Het vlindertje (butterfly) 🦋 staat voor het hebben van meerdere relaties, al dan niet na elkaar. De tong 👅 staat voor... nou ja, alles wat je met een tong kunt doen. De perzik 🍑 staat voor de billen (en heel af en toe voor anale seks). Het varkentje 🐷 wordt gebruikt door meiden die zichelf te dik vinden en 😜 staat voor "je weet wel wat ik bedoel" of "ik doe een beetje gek".
Let op! Dit is sterk afhankelijk van de context. Voor een Thaise die zelf groente verbouwt heeft een aubergine uiteraard een letterlijke betekenis.
Ook kun je zelf "woorden" maken. Ik hoef je niet uit te leggen wat hiermee bedoeld wordt🍌💋. En in de tekst "Looking for everything 🥰🥰" krijgen de 🥰🥰 ineens een andere betekenis. Duidelijk?
En als je deze tekst nu zelf kunt lezen ben je helemaal geslaagd: 🍒90 ⌛️60 🍑90.

💰🤑💸💶 zijn overigens de meest gebruikte emojis om geld mee weer te geven. Een combinatie van geld-emojis met de bovenstaande emojis betekent dat er betaald moet worden voor de verleende diensten.

Filters
Wat (bijna) alle Thaise meiden met elkaar gemeen hebben is dat ze zwaar verslaafd zijn aan de beautyfilters. Wat je ziet op de foto is vrijwel nooit wat je krijgt. De meeste "bezondigen" zich aan een of meer van de volgende aspecten: lichtere huidskleur, wittere tanden, grotere ogen, langere benen, smaller gezicht, spitsere kin, vollere rode lippen, een kleinere neus, figuurcorrectie en een perfect gave huid. Sommigen kunnen daarin doorslaan en wordt de foto een karikatuur van henzelf. Ben dus voorbereid op teleurstellingen wanneer je elkaar in het echt ontmoet. Het hoort er allemaal bij 🙂.

Dan nog wat laatste tips
Leer en respecteer de Thaise cultuur, behandel de vrouwen met respect en probeer tenmiste een paar zinnen Thais te lezen/spreken. Je krijgt het 200% terug.

Probeer ook wat mee te bewegen met de houding van de Thai om in het hier en nu leven (van dag tot dag) . Morgen is voor morgen. Een week vooruit plannen zit er voor velen niet in.

Dat was het dan. Uiteraard valt er nog veel meer te vertellen maar dan wordt dit stuk te lang. Ik hoop dat ik zowel jullie als de dames hiermee een betere ervaring heb bezorgd.
 
Geweldige post!
Bijna hetzelfde kun je over Thaiflirting schrijven.

In beide gevallen opletten met de steeds groter wordende groep scammers.

En ik ga het liefst voor de 5-50%, die betaalde seks kun je op elke straathoek krijgen, juist dat avontuur van gaat het lukken en het spel om een conservatief lijkende Thaise vrouw uiteindelijk schreeuwend naar een orgasme te brengen, I love it (en zij vaak ook).
 
Ik ben groot fan van TF. Een goed middel om die persoon te zoeken die je wilt. Voor seks uiteraard. Ik zoek specifiek ladyboys en daaraan geen gebrek. Als ervaren Thailand-ganger weet ik meestal wel hoe de ladyboys te herkennen die "beschikbaar " zijn.

Zelf word ik ook vaak spontaan benaderd, maar daarvoor ben ik huiverig (al dan niet terecht). Met de tientallen dates die ik via TF heb gehad, heb ik nooit problemen gehad. Ik ben duidelijk in wat ik verwacht. Uiteraard is goede seks nooit een garantie, maar ik zou zeggen dat 90 a 95 procent dates waren die ik zo weer zou uit kiezen. Sommige ladyboys werken nog steeds en komen ook graag bij mij in het hotel voor een middag of avond elkaar lekker verwennen. TF en Line zijn must haves als je in Thailand op zoek gaat naar wat plezier
 
(...) een conservatief lijkende Thaise vrouw uiteindelijk schreeuwend naar een orgasme te brengen, I love it (en zij vaak ook).
Dat klopt.
Vooral als ze in een erg conservatieve (dorpse) omgeving zijn opgegroeid of wanneer ze al wat ouder zijn (50+) is er een kans dat ze nog nooit een orgasme gehad hebben. Aziatische mannen staan niet bekend om hun fijngevoelige aandacht voor een vrouw behalve dat je daarin kunt klaarkomen.

Voor sommige vrouwen gaat er ineens een hele wereld voor ze open. Een enkeling schrikt zich wezenloos als ze voor het eerst een orgasme beleeft.

Ik heb er één gehad die na haar eerste orgasme spontaan in huilen uitbarstte. Gelukkig trok ze snel bij en is ze daarna oprecht gaan genieten van wat haar lichaam haar te bieden had.
 
Dat klopt.
Vooral als ze in een erg conservatieve (dorpse) omgeving zijn opgegroeid of wanneer ze al wat ouder zijn (50+) is er een kans dat ze nog nooit een orgasme gehad hebben. Aziatische mannen staan niet bekend om hun fijngevoelige aandacht voor een vrouw behalve dat je daarin kunt klaarkomen.

Voor sommige vrouwen gaat er ineens een hele wereld voor ze open. Een enkeling schrikt zich wezenloos als ze voor het eerst een orgasme beleeft.

Ik heb er één gehad die na haar eerste orgasme spontaan in huilen uitbarstte. Gelukkig trok ze snel bij en is ze daarna oprecht gaan genieten van wat haar lichaam haar te bieden had.

Beffen vinden ze erg fijn heb ik gemerkt. Dat brengt ze makkelijk tot een orgasme en de Thaise man doet dat doorgaans niet. Een probleem; daarna wil ze elke keer weer klaargebeft worden. Om met wijlen Pim Fortuyn te spreken; at your service 😎
 
Mijn ervaringen met de non-pros is dat ze niet gewend zijn orale sex te ontvangen. Als je een beetje handig bent met je tong dan zijn ze als was in je handen.
Klopt, heb wel eens eens enkele keren een nog niet te ervaren LB haar aarsje oraal verwend, dat is nu eenmaal één van mijn guilty pleasures. Helemaal Fox-wild werden ze hiervan.
 
Een Aziatische man wordt bij de dvp's vaak een '333'tje genoemd: 3 inch penis (7,5 cm), komt in 3 minuten klaar, en betaalt daarvoor 3x de gangbare prijs.
Aangezien sowieso slechts een kwart van de vrouwen een orgasme krijgt van neuken alleen, komt het overgrote deel van de vrouwen bij een Aziatische man niet klaar omdat zij daarvoor te weinig tijd krijgen.

Vandaar dat er ineens een wereld voor ze open gaat wanneer iemand rustig 10 of 20 minuten de tijd neemt om haar langzaam naar haar (eerste) hoogtepunt te voeren.

Overigens hoeft dat niet meteen beffen te zijn. Dat kan ook met een hand in haar broekje. Voor sommige vrouwen is dat intiemer en minder bedreigend als meteen met de benen wijd te gaan liggen.
 
Ik vertrouw Thai friendly niet meer. Ik dacht echt leuk contact te hebben met een dame. Uiteindelijk begint ze te mekkeren over bitcoin investeringen. Kijk uit mannen. Ben echt pissed off want ik was bijna verliefd. Wilde mij voorbereiden op een reis naar Thailand en omdat ik alleen reis leek me een ontmoeting wel leuk. Misschien vind het gewoon een beetje eng alleen en dacht een leuke dame gevonden te hebben die me o.a. de stad zou laten zien. Wees gewaarschuwd.
https://www.globalantiscam.org/about
 
Ik vertrouw Thai friendly niet meer. Ik dacht echt leuk contact te hebben met een dame. Uiteindelijk begint ze te mekkeren over bitcoin investeringen. Kijk uit mannen. Ben echt pissed off want ik was bijna verliefd. Wilde mij voorbereiden op een reis naar Thailand en omdat ik alleen reis leek me een ontmoeting wel leuk. Misschien vind het gewoon een beetje eng alleen en dacht een leuke dame gevonden te hebben die me o.a. de stad zou laten zien. Wees gewaarschuwd.
https://www.globalantiscam.org/about
Wat het dan wel een dame, of iemand die zich voor deed als een dame?
 
Thaifriendly is geen slechte website, er zitten alleen wel slechte mensen op.

Je kunt via TF geweldige dates regelen. Je toekomstige echtgenote zou ik er niet zoeken. Het kan misschien wel hoor, maar het is meer een marktplaats voor prostitutie. Dames die op voorhand geld vragen of nog erger anonieme cryptomunten, die moet je mijden als de pest. Als je afspreekt met een DVP via TF dan is het cash on delivery!

Geef niet op bij TF. Er zijn genoeg leuke dames te vinden die tegen een schappelijk bedrag je helemaal suf neuken. Maar er zitten ook scammers tussen. Enne.. verliefd worden op een DVP is niet handig
 
Ik vertrouw Thai friendly niet meer. Ik dacht echt leuk contact te hebben met een dame. Uiteindelijk begint ze te mekkeren over bitcoin investeringen.
https://www.globalantiscam.org/about
Deze types kom je op alle datingsites tegen. Ze vragen bijvoorbeeld eerst wat voor werk jij doet, en introduceren daarna zichzelf als 'forex-trader' of 'finance professional'. Dit soort profielen meteen even melden bij de directie.
 
Daarnaast kan je deze website veel profielen checken

Ik kom daar niet veel wijs uit...
Als ik op reviews klik of op user guide (om er achter te komen wat al die #'s betekenen) kom ik op een of ander Pattaya forum waar alleen leden het kunnen lezen.
Ben dus maar lid geworden, maar kan nog steeds niks lezen. "You do not have permission to view this topic."
 
Ja, zo kan het ook! haha
Ga het toch niet riskeren. Volgens mij is TF de laatste tijd een stuk strenger geworden voor dit soort dingen. Er hoeft er misschien maar eentje jou te rapporteren en weg account.

Op ThaiFriendly had ik zo'n 10 tot 15 dames in mijn favorieten staan die het woord 'freelance' ergens in hun profiel hadden staan. Handig als ik of een andere wandelaar de dame aan wil spreken.
Bij al deze dames is dit woord plus de rest van de profieltekst sinds een week of 2 verdwenen. Verwijderd door TF zelf?
Ben de afgelopen 2 weken ook niemand meer tegengekomen met dit woord in hun profiel.
 
Zijn er hier mensen die Line gebruiken? Over bagger gesproken. Ik dacht die app te kunnen gebruiken maar nu zegt ie dat ik geblocked ben voor 150 dagen. WTF!! . Heb nog nooit wat gedaan met die app. Wat een rommel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan