Een verslagje van mijn 1e tripje naar Thailand (2 weken)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Altijd een beetje lastig als je werkt met Europa... tenzij je natuurlijk graag laat in de avond werkt...
voordeel is, ik hoef niet perse op NL tijden te werken... ik begin gewoon rond 10 uur thaise tijd en tegen de tijd dat de standup in NL begint, heb ik al een halve dag gehad... dan kan er gereageerd worden op mijn werk, kan ik lekker wat anders doen en 's avonds kan ik evt. feedback verwerken...
 
voordeel is, ik hoef niet perse op NL tijden te werken... ik begin gewoon rond 10 uur thaise tijd en tegen de tijd dat de standup in NL begint, heb ik al een halve dag gehad... dan kan er gereageerd worden op mijn werk, kan ik lekker wat anders doen en 's avonds kan ik evt. feedback verwerken...
Je kan het tijdsverschil dus ook gebruiken in jou voordeel!
(zolang je bijv. niet moet werken met 'real time' data als beurskoersen)
 
wat zou de prijs zijn voor 2 weken in april of mei? Of welke periode is het best om te gaan? Goedkoopste periode?
In essentie heb je drie kosten:
  1. De reis: afhankelijk van de periode en de klasse dat je vliegt, gaat dat van een 600 euro tot een 5000 euro.
  2. Het verblijf: voor 20 euro per dag kan je al een kamer vinden; maar voor 200 euro per dag zijn er ook kamers.
  3. De dames: als je jong en mooi en sociaal goed bent aangelegd, vind je misschien een gratis vriendinnetje voor de hele periode, of je betaalt 150 tot 200 euro voor een wip wanneer je als een naieve beginneling door de gehaaide bargirls wordt "uitgekleed".
Lees de verschillende rubrieken hier maar en doe er je voordeel mee!
 
Vliegtickets zoekmachine - Matrix ITA

De beste zoekmachine voor vliegreizen is Matrix ITA. Dat is de zoekmachine welke "onder" Google Flights zit. Je kunt vanuit Matrix niet doorklikken om te boeken. Dat moet je dan rechtstreeks bij de vliegmaatschappij doen.
wat is daar beter aan dan Google Flights zelf? Daar ben ik altijd heel tevreden over. Als ik naar het scherm kijk is het iets overzichtelijker, maar zie ik geen extra functionaliteit, toch?
 
wat is daar beter aan dan Google Flights zelf? Daar ben ik altijd heel tevreden over. Als ik naar het scherm kijk is het iets overzichtelijker, maar zie ik geen extra functionaliteit, toch?
Welnu, Google is eigenlijk geen echte zoekmachine, maar laat resultaten zien waar Google aan verdient. Test het maar eens uit; als jij en een vriend op verschillende computers bij Google dezelfde zoektermen intiken, dan komen daar verschillende zoekresultaten uit.

Matrix ITA is niet commercieel, je kunt dus vanuit Matrix ook niet doorklikken naar de site van een luchtvaartmaatschappij.
 
@Mari1256 Skyscanner is goed maar je kan daar lastig met flexi dates zoeken. Vandaar dat eerst kiwi/google flights handig is.
ik gebruik ook altijd skyscanner. Bij ingeven datum vertrek krijg je ook optie "flexibel"en zie je gelijk welke maanden het goedkoopste zijn.

Als je eenmaal een lijst met prijzen/vluchten ziet, linksboven staat een button "stel prijsalarm in" daarboven staat een klein linkje naar "de hele maand weergeven" daar zie je gelijk op welke dagen de tickets duurder of goedkoper zijn.
 
Hey @vrijgezellig, leuke review. Ik ben ook van plan om binnenkort naar Thailand af te reizen voor een een langere periode.

Ik ben benieuwd: waren alle dates via Tinder/Thaifriendly die je in je review omschrijft pay dates? En zo ja, hoeveel was je kwijt voor dames zoals diegene op de foto?
 
Ik ben benieuwd: waren alle dates via Tinder/Thaifriendly die je in je review omschrijft pay dates? En zo ja, hoeveel was je kwijt voor dames zoals diegene op de foto?
Geen enkele date is echt gratis. Ook een Tinder/TF date, verwacht dat jij de taxi, drankjes, eten, etc. betaald. Dat is weliswaar een stuk minder, dan bij paydates met freelancers en bargirls. Maar hou er in dat geval ook rekening mee, dat ze (TF/Tinder), meer van je wil en zelfs verwacht; shoppen, vliegticket, d'r zieke buffel etc. Het lijkt mooi en makkelijk, maar het kan ook een hoop heisa opleveren.
 
Geen enkele date is echt gratis. Ook een Tinder/TF date, verwacht dat jij de taxi, drankjes, eten, etc. betaald. Dat is weliswaar een stuk minder, dan bij paydates met freelancers en bargirls. Maar hou er in dat geval ook rekening mee, dat ze (TF/Tinder), meer van je wil en zelfs verwacht; shoppen, vliegticket, d'r zieke buffel etc. Het lijkt mooi en makkelijk, maar het kan ook een hoop heisa opleveren.

Dat geen enkele date volledig gratis was ging ik eigenlijk al vanuit. Ik was zelf meer benieuwd naar het hele proces met een dame van Tinder/TF in Thailand, maar jouw omschrijving geeft al een redelijk goed beeld van wat je kan verwachten.

Zelf ben ik in de eind 20 en lijkt een vakantievriendin daar wel interessant. Niet zo zeer alleen voor de seks, maar ook om daar de omgeving te leren kennen. Ik zit minder te wachten op verwachtingen van commitment als ik daar weer weg ben. Enig idee of dit realistisch is zonder daarover te hoeven liegen tegen de dame?
 
Onzin. Sommige dames hebben er juist respect voor als je vooraf duidelijk bent
Hier moet ik hotnurse gelijk in geven ,hij is op zoek naar een vriendin voor de vakantie dan moet je niet zeggen butterfly (dit is elke dag of meerdere keren per dag wisselen 😉),ik zou zeggen vakantie lief en meschien meer (beetje liegen mag ,zij zullen meer liegen tegen jou dan je denkt).
Twijfel er wel aan als je girlfriend experience wilt dat je butterfly moet vermelden😉, ik gebruik dit woord juist om aanhankelijke vrouwen weg te jagen😁.
 
beetje liegen mag ,zij zullen meer liegen tegen jou dan je denkt
Ik frons mijn wenkbrauwen, Ik weet niet wat jouw referentiekader is qua Thaise vrouwen?
Ik kom al jaren in Thailand en ontmoet al jaren een mix van bargirls en dames via datingsites die duidelijk geen professionals zijn.

De bardames (met name Pattaya en Bkk) kunnen inderdaad een mooie act opvoeren, dat hoort ook bij hun vak, maar verder weg in Thailand (CM, CR,HH, UT) vind ik dat ook al erg meevallen.

Van de holiday gf in al die jaren maar 1 dame meegemaakt die eigenlijk alleen buffalosick materiaal was, de rest prima vrouwen, niet op meer leugens kunnen betrappen dan de gemiddelde West-Europese dame .
Sommige meerdere keren gezien. Komende maand bijvoorbeeld weer een dame voor 3 dagen die ik al sinds 2018 ken, die ook weet dat ik overal holiday gf heeft.

En de bargirls accepteren de butterfly term meestal prima, de andere dames zeker niet.
Maar eerlijk zijn lijkt me altijd het best, waarom zou je zo'n dame voorliegen dat je meer wilt? Als je gewoon een normale vent bent en niet meteen je vol focussed op sex dan kun je gewoon hartstikke leuke ervaringen hebben en vrienden voor het leven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan