Algemeen Hoe ben je terecht gekomen op transvrouwen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel gek gebeurt eigenlijk , ook via datingapp weg als tinder hier , zij leek voor mij en echte vrouw had ,ik had het niet door . ze heeft het wel na en tijd gezegd ,Schrok eerst wel en heb ik dan tog het en kans gegeven en in haar auto en korte date gehad maar was te zenuwachtig waardoor ik snel eigenlijk vriendelijk bedankt heb.. wel spijt van gehad uiteraad dat ik die kans heb laten liggen . na lange tijd en tijd van clubs bezoeken zoals gercelinos (nu qlimax) , was er vaak en ts, daardoor mij wel vaak laten gezogen worden , en zo is het beginnen ontstaan dan is de vollledige ervaring begonnen bij saray als ik het goed zeg (in het skw) en hier moet ik ook toegeven ts dames in skw pijpen vaak veel beter dan de gewone mooie dames daar.
Ja daar moet je dan eerst achterkomen en dat komt eigenlijk door de testosteron de shemales hebben nog steeds testosteron ligt eraan wat ze slikken als ze er een blokker op zetten dan werkt het steeds minder en zijn ze meestal minder fel wij mannen en vooral als je jong bent hebben een hoog testosteron gehalte waardoor wij bloedgeil zijn en de liefde bedrijven met veel passie en zo ervaren de shemales dat ook wij hebben ook een tik gay in ons heel veel mannen hebben dat anders zouden er niet zoveel shemales in Nederland zijn die uit het buitenland komen
 
Tja hoe kom je terecht bij een trans? Ik denk dat het ergens een spannende fantasie us, verlangen om het gewoon een keer mee te maken en voor mij ook fascinerend dat iemand dus op en top vrouw wordt inclusief borsten en wat betreft uiterlijk knapper dan de meeste vrouwen, maar toch die pik houden om zo "best of both worlds" te hebben.
Ik vond het fascinerend en heb de stoute schoenen destijds aangetrokken.
Dame in kwestie was super sexy en bereed me als een wilde amazone.
Ze is nog steeds actief.
Heb nog wel aantal andere geprobeerd maar die ervaringen waren meestal van heel slecht tot redelijk. Misschien is de eerste altijd speciaal 😄. Momenteel is mijn voorkeur weer op vrouwen 100% maar misschien toch weer eens afspreken met deze schone:

 
Enkele jaren geleden een date gehad, ook via Tinder, met een bloedmooie dame. Na een drankje en een babbel ons naar een lovehotel verplaatst voor het 2de deel van de date.
Toen we beiden in ons verjaardagspakje stonden dacht ik nog steeds bij mezelf "wat een knappe vrouw" en zette de aanval verder in.
Tijdens het voorspel dacht ik echter "nou, beetje vreemd" en gingen er steeds meer lampjes branden.
Mijn vermoeden dat dit een volledig omgebouwde vrouw was stak de kop op, maar de seks was lekker en ik ben niet zo onzeker dat ik mezelf continu moet overtuigen dat ik 110% hetero ben.
De proef op de som genomen door nog een tweetal keer af te spreken en hoewel ik het nooit heb gevraagd, een heer blijft een heer, kon ik mijn vermoedens bevestigen. Ongelooflijk wat er tegenwoordig mogelijk is.

Sindsdien speel ik wel eens met het idee om ooit seks te hebben met een net-niet volledig omgebouwde vrouw, maar mijn verwachtingen (eisen) en de realiteit van het betaalde aanbod stroken niet met elkaar.

Hoewel, vorig jaar was er een TS onder de naam van Bella Angel die schijnbaar voldeed aan al mijn wensen, maar wegens omstandigheden heb ik ze niet bezocht. Misschien als ze besluit terug te keren dat ik de stap toch waag.
 
Laatst bewerkt:
Ongelooflijk wat er tegenwoordig mogelijk is.

Sindsdien speel ik wel eens met het idee om ooit seks te hebben met een niet-niet volledig omgebouwde vrouw
Bofkont, een volledig omgebouwde staat ook zeker nog op mijn verlanglijstje.
Heb meerdere uitnodigingen gekregen van eentje maar wat gezicht betreft was het echt niet knap en heel mannelijk.
Dus ik snap je wel. Liever op en top vrouwelijk met iets extras dan een andersom.
Ook knap ik af als je al te veel littekens zou zien beneden van het knippen en plakken...
 
Enkele jaren geleden een date gehad, ook via Tinder, met een bloedmooie dame. Na een drankje en een babbel ons naar een lovehotel verplaatst voor het 2de deel van de date.
Toen we beiden in ons verjaardagspakje stonden dacht ik nog steeds bij mezelf "wat een knappe vrouw" en zette de aanval verder in.
Tijdens het voorspel dacht ik echter "nou, beetje vreemd" en gingen er steeds meer lampjes branden.
Mijn vermoeden dat dit een volledig omgebouwde vrouw was stak de kop op, maar de seks was lekker en ik ben niet zo onzeker dat ik mezelf continu moet overtuigen dat ik 110% hetero ben.
De proef op de som genomen door nog een tweetal keer af te spreken en hoewel ik het nooit heb gevraagd, een heer blijft een heer, kon ik mijn vermoedens bevestigen. Ongelooflijk wat er tegenwoordig mogelijk is.

Sindsdien speel ik wel eens met het idee om ooit seks te hebben met een niet-niet volledig omgebouwde vrouw, maar mijn verwachtingen (eisen en de realiteit van het betaalde aanbod stroken niet met elkaar.

Hoewel, vorig jaar was er een TS onder de naam van Bella Angel die schijnbaar voldeed aan al mijn wensen, maar wegens omstandigheden heb ik ze niet bezocht. Misschien als ze besluit terug te keren dat ik de stap toch waag.
Damn een volledig omgebouwde wil ik ook wel eens proberen maar ben toch meer voor een piemel onderaan.
 
Liever op en top vrouwelijk met iets extras dan een andersom.
Ook knap ik af als je al te veel littekens zou zien beneden van het knippen en plakken...
Of zelfs liever een knappe omgebouwde XY dan een lelijke XX 😅

Littekens ed heb ik bij haar nauwelijks gevonden, er was enorm goed werk geleverd. Het was vooral de combinatie van meerdere kleine dingen samen die opvielen. Beetje zoals dat het je niet zou opvallen als iemand je tv 2cm naar links zou verplaatsen, maar het wel vreemd zou aanvoelen mochten ze dat ook gedaan hebben met de sofa en koffietafel naar rechts 😜

Maar ik vermoed dat ze in haar vorig leven reeds een smalle bouw had icm een androgeen gezicht. Van een man die gebouwd is als een boomstam ga je geen tenger vrouwtje meer kunnen maken.

Om dan ook meteen te antwoorden op de vraag die (nog) niet gesteld is: haar poesje voelde behoorlijk natuurlijk aan en zag er ook niet vreemd uit. Seks was telkens met condoom dus gevoel was sowieso wat minder plus er werd gebruik gemaakt van glijmiddel (maar ik ken voldoende XX-vrouwen die dat ook nodig hebben).
Ik zeg behoorlijk omdat het tóch niet hetzelfde was. Met mijn pik viel het bv nauwelijks op, maar vingerend voelde het toch een pak minder bekend aan.
Laat me het zo stellen: mocht dit het enige zijn dat me opviel, had ik er verder weinig over nagedacht.
 
Wel.
Eerst hetero maar ontdekken dat ik mss. bi ben. Sex met mannen ( Als bottom en makkelijk te vinden; zo bleek)
Een trans leek me de next step.
Een mooie vrouw met een heerlijke penis.
In Spanje mijn eerste ervaring gehad. Binnenkort eens gaan voor een tweede...
 
Terug
Bovenaan Onderaan