Recensie Valentina Ivanov, Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jerome

Wandelaar
31
17/03/22
16
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/nijmegen/572602-valentina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdagmiddag bij deze zuid-amerikaanse schoonheid op bezoek geweest. Contact verliep vrij soepel, al reageerde ze in eerste instantie niet. Na een tweede bericht wat later verliep het prima en hebben we de wensen besproken. Het werd een half uurtje, zonder bdsm/dominant. Ik hou meer van een date met neuken (soms wederzijds), pijpen (wederzijds) en intiem zijn. Ik had haar ook gevraagd om een leuk setje aan te doen voor me.

Aangekomen op de plek van bestemming deed ze direct open en stond voor me in het latex zuster-outfit, althans, het corsetje en de string. Ik vond haar al aantrekkelijk op de fotos, maar schijn bedriegt vaak. Hier was dat zeker niet het geval! Ze had nu zwart haar, wat ik sowieso mooi vind. Verder zag ze er erg vrouwelijk uit, een paar lekkere (cup C) tietjes en een ass waar je u tegen zegt! Helaas mocht deze niet gespankt worden, zei ze, alleen strelen...Ze sprak prima engels, af en toe zelfs wat nederlands dus dat was ook prettig. Het appartement zelf was niet erg schoon en opgeruimd, maar het bed zag er fris uit.

Na afhandeling van zaken eerst wat tijd voor intiem tegen elkaar aan rijden en strelen. Ik genoot van het uitzicht, wat een knapperd! Toen ging de latex uit en gingen we op bed verder. Ze ging me eerst pijpen (mc) en dat deed ze heerlijk! Ik werd nog harder als dat ik al was...na een tijdje kwam ze met haar kont boven me zitten en heb ik haar lekker gelikt. Hierna heb ik haar eerst liggend op bed heerlijk genomen, en ze kon het goed hebben. Daarna wilde ik nog meer van het uitzicht genieten en heb ik haar doggy genomen, heerlijk diep in haar geile kontje. Met zo'n geil uitzicht duurde het ook niet meer lang voor ik tot een hoogtepunt kwam.

Naderhand nog wat gelegen en gekletst, ze vertelde dat ze normaal in Antwerpen zit, maar af en toe reist. Ze houdt ook erg van dominant en bdsm, maar zoals we hadden afgesproken was ze dit keer bottom.
Ze kwam soms wel wat zakelijk over en wilde bijv ook niet zoenen maar dat vond ik verder niet storend. Ik was vooral benieuwd of ze zo aantrekkelijk was als in de advertentie, en ik ben positief verrast. Ik ga haar wellicht nog eens bezoeken met een ander voorstel...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan