Een verslagje van mijn 1e tripje naar Thailand (2 weken)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik frons mijn wenkbrauwen, Ik weet niet wat jouw referentiekader is qua Thaise vrouwen?
Mijn vrouwen zijn meestal bar meisjes, soms massage meisjes waar ik nog mee afspreek en freelancers 😉.
Maar het ging eigenlijk over de vraag van mysterie, een vriendin voor een vakantie trip dan is butterfly niet het juiste dat je moet vermelden😉verder vermeld ik altijd wel misschien meer dit is ook niet echt liegen want je weet nooit(maar de kans is klein😁),dit kan de service enkel ten goede komen als de dame misschien ook op meer hoopt, en heb ook wel vaste dames die redelijk eerlijk zijn in hun gesprekken.
 
Schep geen verwachtingen! Dat is uiteindelijk niet eerlijk, maar ook niet nodig. Als je aangeeft haar voor de duur van je vakantie te willen inhuren, dan weet ze dat het ophoudt, ook al hoopt ze misschien op meer (sponseren).

De echte profs hebben alle smoesjes wel gehoord. Die maak je niets wijs. Zeggen dat je een butterfly bent, is allereerst een diskwalificatie van jezelf. Alsof het alleen om seks gaat.

Wat zeker een onbedoelde rol speelt, is het cultuurverschil. Voor de Thaise dames is elke westerling rijk. In zekere zin logisch, want wie geeft er nu meerdere Thaise maandsalarissen uit alleen al aan een vliegticket? Daarnaast hebben Thais de overtuiging dat Thailand heeft middelpunt van ons zonnestelsel is. Iets wat je ook wel elders in grote landen tegenkomt, alleen hebben ze daar vaak nog enige kennis van de geschiedenis. Thais weten in beginsel niks over andere landen, tenzij ze het ervaren hebben. Dat leidt er ook toe dat Thais dingen dus anders opvatten.

Al met al: Wees eerlijk en jezelf. Accepteer dat je in een andere cultuur bent, met andere opvattingen over zaken. Wees beleefd, schoon en aardig. Dan ontmoet je vanzelf een dame die in je geïnteresseerd is en kun je een leuke tijd met haar beleven. Wees ook duidelijk als je iemand niet ziet zitten. Sommige dames zijn opdringerig en alleen op het geld uit. Er zijn ook genoeg dames die iets willen (bij)verdienen en ook gewoon een leuke tijd willen hebben
 
Dat geen enkele date volledig gratis was ging ik eigenlijk al vanuit. Ik was zelf meer benieuwd naar het hele proces met een dame van Tinder/TF in Thailand, maar jouw omschrijving geeft al een redelijk goed beeld van wat je kan verwachten.

Zelf ben ik in de eind 20 en lijkt een vakantievriendin daar wel interessant. Niet zo zeer alleen voor de seks, maar ook om daar de omgeving te leren kennen. Ik zit minder te wachten op verwachtingen van commitment als ik daar weer weg ben. Enig idee of dit realistisch is zonder daarover te hoeven liegen tegen de dame?
Liegen tegenover een dame om gratis seks te hebben, vind ik gewoonweg "laag".

De dames waarmee je contact zal hebben zijn full of part time freelancers/bargirls die een vergoeding verwachten voor de tijd die ze met jou doorbrengen. Sommige kunnen nog naïef zijn en hopen op een echte relatie, maar wil je dan de naïviteit van zo iemand misbruiken ?

Een "good Lady" met een degelijke opleiding en een mooie functie zal geen verlof nemen om een weekje de sekspartner te zijn van een westerse toerist. Integendeel. Aan hen moet je heel wat tijd en moeite spenderen om aan te tonen dat je geen westerse sekstoerist bent. Een (voor)oordeel waarmee je als single man sowieso te maken krijgt.

Dus wees eerlijk en geef hen een vergoeding voor "het loonverlies dat ze lijden omdat ze verlof opnemen voor jou". ;)

De bewering van Jack Celiers vind ik deels onterecht. Isaan dames zijn meestal matig opgeleid, zelfs als ze een universitaire opleiding (via staatsonderwijs) gevolgd hebben. Maar er zijn veel Thaise dames die beter opgeleid zijn dan onze lokale "Kelly of Marina van op het hoekje". Scheer ze dus niet allemaal over dezelfde kam. Het cultuurverschil is er wel, en daar moet je rekening mee houden.
 
Zuid oost Azie staat ook nog op mijn Bucktlist. Gewoon voor de eh ....Cultuur, zeg maar. 😁😁Moet nog even doorsparen en kijken waarneer ik ga. Niet al te heet, wel droge periode.
 
Ik zit te denken aan Davao of Cebu. Denk dat Manilla weer zo typisch stads gaat zijn. Zou dan ook 3 weken remote gaan werken en misschien een weekje vakantie erachteraan nemen. Vorige keer was <2 weken net iets te kort t.o.v. de reistijd incl. verloren dagen. Economy vlucht was ook hels. 11-12 uur in een ongemakkelijke stoel met 2 kerels met overgewicht aan beide kanten. Kon wel janken =) Toch maar de business class nemen de volgende keer
 
Zuid oost Azie staat ook nog op mijn Bucktlist. Gewoon voor de eh ....Cultuur, zeg maar. 😁😁Moet nog even doorsparen en kijken waarneer ik ga. Niet al te heet, wel droge periode.
Ook al gaat je tijdens de big wet, en regenbui duurt nooit lang. Het kan wel zo zijn, dat de straten daarna voor langere tijd onder water staan. Maar laat een lekkere plensbui je er vooral niet van weerhouden, om niet tijdens het tegendeel te reizen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan