Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een relatie tussen een dvp en klant is bijzonder en ongezond. De klant weet dat zijn '' vriendin'' regelmatig door onbekende wordt geneukt en als lustobject wordt gebruikt voor wat centjes. De vriendin weet dat haar nieuwe vriend een hoerenloper is/was. Beide gedachtes voor beide partijen lijkt mij niet echt gezond. Haha. En er zijn uitzonderingen. Bij deze alvast: heel knap dat je met een voormalige klant nu een relatie hebt.
 
Een relatie tussen een dvp en klant is bijzonder en ongezond. De klant weet dat zijn '' vriendin'' regelmatig door onbekende wordt geneukt en als lustobject wordt gebruikt voor wat centjes. De vriendin weet dat haar nieuwe vriend een hoerenloper is/was. Beide gedachtes voor beide partijen lijkt mij niet echt gezond. Haha. En er zijn uitzonderingen. Bij deze alvast: heel knap dat je met een voormalige klant nu een relatie hebt.

Werk is misschien net iets anders als prive.

En dan geen prive ontvangst wel te verstaan .


🤔
 
Een relatie tussen een dvp en klant is bijzonder en ongezond. De klant weet dat zijn '' vriendin'' regelmatig door onbekende wordt geneukt en als lustobject wordt gebruikt voor wat centjes. De vriendin weet dat haar nieuwe vriend een hoerenloper is/was. Beide gedachtes voor beide partijen lijkt mij niet echt gezond. Haha. En er zijn uitzonderingen. Bij deze alvast: heel knap dat je met een voormalige klant nu een relatie hebt.
Denk jij dan dat open relaties in het algemeen ongezond zijn?
 
Lees al een tijdje met interesse mee. Ik zou zelf geen relatie kunnen beginnen met een klant, puur omdat ik heb gezien in dit werk dat drie kwart van de mannen die mij vragen gewoon al getrouwd is of een relatie heeft. Maar is ook de reden dat ik überhaupt niet date met wie dan ook momenteel, omdat ik hierdoor mega trust issues heb.
Plus ik kan me wel voorstellen dat iemand het niet heel fijn vindt om te daten met een dvp. Je moet toch het lichaam van je vrouwtje delen, ook al is het alleen maar werk.
Uitzondering daar gelaten want zag dat joke en lisa wel partners hebben die het goed vinden wat ik echt bewonder en super fijn voor ze vindt dat ze zo'n partner gevonden hebben!
Ergens hoop ik dat ik het ook ooit zal vinden, maar vrees dat mijn trust issues daar te groot voor zijn😅
En dat er gewoon weinig mannen zijn die helemaal ok zouden zijn met dvp werk.
 
vrees dat mijn trust issues daar te groot voor zijn
Trust issues in de zin van dat de man in kwestie vreemd zal gaan als het even een keer minder is in de relatie, of dat ie sowieso uiteindelijk wel vreemd zal gaan?

Ik snap dat wel, maar aan de andere kant ken ik ook best wat (ex)stelletjes waarbij de één of de ander uiteindelijk ook vreemd ging met een collega, goede vriend etc. Die onzekerheid zal er altijd zijn.

Maar goed, dat is puur rationeel geredeneerd.
 
Trust issues in de zin van dat de man in kwestie vreemd zal gaan als het even een keer minder is in de relatie, of dat ie sowieso uiteindelijk wel vreemd zal gaan?

Ik snap dat wel, maar aan de andere kant ken ik ook best wat (ex)stelletjes waarbij de één of de ander uiteindelijk ook vreemd ging met een collega, goede vriend etc. Die onzekerheid zal er altijd zijn.

Maar goed, dat is puur rationeel geredeneerd.
Trust issues als in dat hij of naar een andere dvp zal gaan, net als dat ze naar mij komen terwijl ze al een relatie hebben, of überhaupt vreemdgaan idd, bij gewoon een random iemand. Samen op boevenpad vind ik helemaal leuk en prima trouwens, maar niet zonder mij erbij haha en dat is nogal hypocriet van mij vind ik, aangezien ik voor werk ook alleen op pad moet.
Ik weet ook dat je het nooit zeker zal weten, maar denk dat ik liever alleen blijf dan steeds die onzekerheid, plus de man in kwestie opzadelen met mijn trust issues is ook niet eerlijk.
Los daarvan komt natuurlijk het ding dat het sowieso lastig is iemand vinden die mijn werk ok vindt.
 
Trust issues als in dat hij of naar een andere dvp zal gaan, net als dat ze naar mij komen terwijl ze al een relatie hebben, of überhaupt vreemdgaan idd, bij gewoon een random iemand. Samen op boevenpad vind ik helemaal leuk en prima trouwens, maar niet zonder mij erbij haha en dat is nogal hypocriet van mij vind ik, aangezien ik voor werk ook alleen op pad moet.
Ik weet ook dat je het nooit zeker zal weten, maar denk dat ik liever alleen blijf dan steeds die onzekerheid, plus de man in kwestie opzadelen met mijn trust issues is ook niet eerlijk.
Los daarvan komt natuurlijk het ding dat het sowieso lastig is iemand vinden die mijn werk ok vindt.
Een open relatie met duidelijke afspraken wat er kan en op welke manier lijkt mij het beste.
Monogamie is onnatuurlijk en geforceerd en is voor de meesten niet houdbaar (voor sommigen werkt het uiteraard wel prima)

Maar je doet idd niets achter de rug van de ander om: vertrouwen en respect zijn nummer 1 in een relatie.
Dus grenzen moeten gerespecteerd worden indien deze afgesproken werden.

Maar we moeten van het sprookje v monogamie afstappen en seks loskoppelen van liefde.
Bij liefde hoort seks maar bij seks hoort niet altijd liefde…

Enfin, dit is hoe ik het zie
 
Ik vermoed (wat niet altijd een goede raadgever is) dat dit een stuk moeilijker is bij privehuis dames dan bij de overige soorten dvps, en ik kom vrijwel uitsluitend in privéhuizen.

Ook die dames hebben meer uren vrij dan dat ze werken.

Dus die stelling gaat niet op.


Wel hebben prive huizen dat niet graag , maar dat is weer een heel andere kwestie .
 
de meeste open relaties houden nooit lang stand.
De meeste relaties houden nooit lang stand bedoel je…

En bij elkaar blijven maar naast elkaar leven tel ik niet als relatie 🙂

In veel van die zogeheten monogame relaties wordt er lustig scheefgepoept (om het op zijn Vlaams te zeggen)
Ik zie en hoor niets anders…

Dan is een open relatie veel eerlijker naar mijn inziens
 
Een open relatie met duidelijke afspraken wat er kan en op welke manier lijkt mij het beste.
Monogamie is onnatuurlijk en geforceerd en is voor de meesten niet houdbaar (voor sommigen werkt het uiteraard wel prima)

Maar je doet idd niets achter de rug van de ander om: vertrouwen en respect zijn nummer 1 in een relatie.
Dus grenzen moeten gerespecteerd worden indien deze afgesproken werden.

Maar we moeten van het sprookje v monogamie afstappen en seks loskoppelen van liefde.
Bij liefde hoort seks maar bij seks hoort niet altijd liefde…

Enfin, dit is hoe ik het zie
Er zijn wel mensen die monogamie prima vinden en kunnen al heb ik die zelf nog niet meegemaakt. Ik vind dat ik als dvp zijnde ook niet echt kan eisen dat hij niet zonder mij met anderen date aangezien ik dat wel doe. Weliswaar alleen voor werk maar toch. Daarom denk ik dat ik niet moet daten zolang ik dit werk doe omdat ik het te verwarrend vind ofzo. 😅
 
Vragen staat vrij. Een neen heb je, een ja kan je krijgen
Neen-heb-je-dames.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan