Hoeveel keer per week klaarkomen? Totaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wandel niet zo heel veel meestal 1 X per maand. Heb voor vanavond een date gepland staan 😁.

Meestal kom ik zo'n 4 keer per week klaar. Waarvan meestal 1 x samen met vriendinlief.

Het uitzicht op een lekkere date vanavond zorgt er wel voor dat ik al snel een stijve heb....... Zal vanavond zeker wel 2 of 3 keer spuiten worden afgaand op de vorige ervaringen met die dame......
 
Ik denk dat velen van ons een vorm van verslaving op dit terrein hebben. Maar er zijn veel gekkere, kost alleen een paar centen. Wat Eeuwige Vrijgezel schrijft herken ik wel. 4 keer per nacht rukken, om onrust kwijt te raken en weer te kunnen slapen. Ook gedurende de dag, niet om te kunnen slapen 😆, wel om me weer te concentreren. Die tijden zijn voorbij, inmiddels bijna 60. Elk nadeel heeft zijn voordeel 😁. Ik ben voor mn werk veel in het buitenland, heb dan nul behoefte. In NL heel verschillend, soms met een vriendin met benefits 10 keer tijdens een weekend weg, soms 1 keer per week. Excel lijsten hou ik niet bij, maar probeer mn DVP bezoek op gemiddeld 600 euries per maand te houden, Ik kan het wel missen, het is de DVP's gegund maar blijft toch een hoop geld. Een paar leuke bijdragen van DVP's hier boven. Heb veel DVP's horen zeggen dat zij het ook verslavend vinden. 2 jaar geleden ontmoette ik een DVP, Joke, ze reed zich tijdens het uur 6 keer klaar, en niet zo'n beetje. Toen ik naar haar 4de keer kwam, was het direct weer dat apparaat op stoom pijpen en daar ging ze weer. Had de ervaring niet willen missen, tijdens de date een WAUW gevoel en toch ben ik niet meer terug gegaan. Was een beetje teveel van het goede.
 
Voor ik met wandelen begon trok ik om de 2/3 dagen af sex is ongeveer 1-2x per maand, laatste jaren is aftrekken afgenomen en vervangen met wandelen. Dat doe ik tegenwoordig ongeveer 1x per week, het duurste wat ik heb betaald is 60 euro en het goedkoopste 30 dus budget van ongeveer 200 per maand.

Ik kom dus ongeveer 6-7x per maand.
 
Bij mij is het met de loop van de jaren duidelijk minder geworden. Nu is het gemiddeld nog ééns per week. Soms 2x, hooguit 3x in bijzondere weken. 😉😋
Ik spaar mij voor alleen contacten met dames, doe niet meer aan masturbatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan