Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt met 6 mogen ze blij zijn. En de toppers die 200 per uur rekenen hoogstens 3-4.Het overgrote merendeel haalt de 15 bij lange na niet.
Het overgrote merendeel haalt de 15 bij lange na niet.
Een quickie is 20 minuten voor €40, maar zoals we allemaal weten houdt dat in dat na het klaarkomen de date voorbij is.Dat is echt raar van haar @Der Spritzer. Want 3 x 20 minuten = 60 minuten en 3 x 40€ = 120€.
Haar uur-prijs kan toch onmogelijk hoger zijn dan haar 3x 20 minuten prijs??
Op zich is 150€ voor 1 uur an sich prima, maar dan moet haar 20 minuten prijs ook 50 of 60 euro zijn.
En hoe duur is een quickie dan en hoe lang duurt dat? 20€ voor 10 minuten? Haha, dan zou ze in 1 weekend uur nog niet boven de 120€ uit kunnen komen als ze 6 klanten van ieder 10 minuten achter elkaar heeft met maar 30 seconden er tussen, want 6 x 20 = ook gewoon 120.
Dus haar berekening klopt niet.
Alleen als een quickie 20€ kost en maar 5 minuten duurt.....maar of je ooit nog over een dame heen wilt die in 1 uur 10 mannen afwerkt.....
Toch niet jullie favoriet in Aken he Spritzer?![]()
Nou dus niet als ze zichzelf daarmee financieel tekort doen ?En ik denk toch ook dat de meeste dames liever een paar klanten hebben die langer blijven dan allemaal achter elkaar klanten voor 15 of 20 minuten
Inderdaad. Minder inspannend, en meer relaxed. De dames houden ook van rust af en toe.Dat was ook mijn idee, lopende bandwerk.
En ik denk toch ook dat de meeste dames liever een paar klanten hebben die langer blijven dan allemaal achter elkaar klanten voor 15 of 20 minuten, lijkt me toch minder inspannend.
Dat is is dus lopende band werk, en kan ik met de beste wil van de wereld geen goede service noemen. Bovendien lukt het hun zelden om de ene na de andere klant binnen te halen. Dat is dus pure theorie en niet de praktijk.Een quickie is 20 minuten voor €40, maar zoals we allemaal weten houdt dat in dat na het klaarkomen de date voorbij is.
Ze kan dus in één uur 4 of zelfs 5x zo'n quickie verkopen en dat is dus meer dan de theoretische 3x.
De meeste mannen vinden 5 minuten pijpwerk prima, en als ie er daarna inzit komen ze binnen 5 minuten klaar (sommigen hebben nog minder nodig).
Ik had het niet over het favorietje maar volgens mij is het bij haar ook zo sinds de heropening.
Nou dus niet als ze zichzelf daarmee financieel tekort doen ?
Verbaasd het je dat wellicht het merendeel van de wandelaars misschien niet meer zoekt dan dat bij de ramen?Dat is is dus lopende band werk, en kan ik met de beste wil van de wereld geen goede service noemen. Bovendien lukt het hun zelden om de ene na de andere klant binnen te halen. Dat is dus pure theorie en niet de praktijk.
Daar zou je nog eens van staan te kijken hoeveel klanten er voor langere afspraken gaan met een dvp.Verbaasd het je dat wellicht het merendeel van de wandelaars misschien niet meer zoekt dan dat bij de ramen?
Het zijn bij lange na niet allemaal zo'n connaisseurs als wij die uren daar kunnen doorbrengen en er daarna met onze mede wandelaars over spreken op het forum.
Mijn hele verhaal begon er juist mee dat de uurprijs dus hoger is dan 3x20 minuten juist omdat het dus (in het weekend) wel zou lukken om de ene na de andere binnen te halen.
Toch vind ik dit niet kloppen, de dames rekenen gewoon alles bij elkaar bv een dame heeft per uur 150 en half uur 100 en dan vraag je 90 min krijg je een voorstel van 250 of van twee uur 300. Ik doe dan voorstel van 200 of 250 en dat gaat dan niet lukken, blijven aan het uurtarief hangen.Dat was ook mijn idee, lopende bandwerk.
En ik denk toch ook dat de meeste dames liever een paar klanten hebben die langer blijven dan allemaal achter elkaar klanten voor 15 of 20 minuten, lijkt me toch minder inspannend.
Misschien doet de mening van iemand die de topictitels niet begrijpt toch minder ter zake...100 euro voor 20 minuten P+N vind ik schandalig duur, maar zolang mannen bereid zijn dit te betalen zullen de dames de prijzen hoog houden.
Ik vraag me dat vaak ook af, wat daar zo interessant aan is.Wat is er nou zo interessant aan om te weten hoeveel bezoek per shift/dag/week/maand of jaar de sekswerkers krijgen?
Willen jullie dat ook vd Jumbo weten? Of van de bakker om de hoek?
Nou ik niet, want het gaat mij niets aan ?