Hoeveel klanten per uur/dag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij heb goed inzicht in zaken Paulus, dus ik geloof je zeker.
Ik hoorde ook wel eens van dames die in de Geleen gewerkt hebben dat ze in de Doublet meer aanloop hebben.. Wel is het uurtarief hier weer lager natuurlijk.
 
Het overgrote merendeel haalt de 15 bij lange na niet.

Bijzonder, had laatst een gesprek met een meid, daar waar het normaal 40€ voor 20 minuten is , gaf ze nu aan in het weekend voor een uurtje 150€ te willen, want in datzelfde uur kon ze met quickies 160€ tot 200€ bij elkaar wippen, wilde ik de oude prijs van 120€ moest ik maar van ma t/m do komen.
 
Dat is echt raar van haar @Der Spritzer. Want 3 x 20 minuten = 60 minuten en 3 x 40€ = 120€.

Haar uur-prijs kan toch onmogelijk hoger zijn dan haar 3x 20 minuten prijs??

Op zich is 150€ voor 1 uur an sich prima, maar dan moet haar 20 minuten prijs ook 50 of 60 euro zijn.

En hoe duur is een quickie dan en hoe lang duurt dat? 20€ voor 10 minuten? Haha, dan zou ze in 1 weekend uur nog niet boven de 120€ uit kunnen komen als ze 6 klanten van ieder 10 minuten achter elkaar heeft met maar 30 seconden er tussen, want 6 x 20 = ook gewoon 120.

Dus haar berekening klopt niet.

Alleen als een quickie 20€ kost en maar 5 minuten duurt.....maar of je ooit nog over een dame heen wilt die in 1 uur 10 mannen afwerkt.....


Toch niet jullie favoriet in Aken he Spritzer? :)
 
Dat is echt raar van haar @Der Spritzer. Want 3 x 20 minuten = 60 minuten en 3 x 40€ = 120€.

Haar uur-prijs kan toch onmogelijk hoger zijn dan haar 3x 20 minuten prijs??

Op zich is 150€ voor 1 uur an sich prima, maar dan moet haar 20 minuten prijs ook 50 of 60 euro zijn.

En hoe duur is een quickie dan en hoe lang duurt dat? 20€ voor 10 minuten? Haha, dan zou ze in 1 weekend uur nog niet boven de 120€ uit kunnen komen als ze 6 klanten van ieder 10 minuten achter elkaar heeft met maar 30 seconden er tussen, want 6 x 20 = ook gewoon 120.

Dus haar berekening klopt niet.

Alleen als een quickie 20€ kost en maar 5 minuten duurt.....maar of je ooit nog over een dame heen wilt die in 1 uur 10 mannen afwerkt.....


Toch niet jullie favoriet in Aken he Spritzer? :)
Een quickie is 20 minuten voor €40, maar zoals we allemaal weten houdt dat in dat na het klaarkomen de date voorbij is.

Ze kan dus in één uur 4 of zelfs 5x zo'n quickie verkopen en dat is dus meer dan de theoretische 3x.

De meeste mannen vinden 5 minuten pijpwerk prima, en als ie er daarna inzit komen ze binnen 5 minuten klaar (sommigen hebben nog minder nodig).

Ik had het niet over het favorietje maar volgens mij is het bij haar ook zo sinds de heropening.

En ik denk toch ook dat de meeste dames liever een paar klanten hebben die langer blijven dan allemaal achter elkaar klanten voor 15 of 20 minuten
Nou dus niet als ze zichzelf daarmee financieel tekort doen ?
 
Een quickie is 20 minuten voor €40, maar zoals we allemaal weten houdt dat in dat na het klaarkomen de date voorbij is.

Ze kan dus in één uur 4 of zelfs 5x zo'n quickie verkopen en dat is dus meer dan de theoretische 3x.

De meeste mannen vinden 5 minuten pijpwerk prima, en als ie er daarna inzit komen ze binnen 5 minuten klaar (sommigen hebben nog minder nodig).

Ik had het niet over het favorietje maar volgens mij is het bij haar ook zo sinds de heropening.


Nou dus niet als ze zichzelf daarmee financieel tekort doen ?
Dat is is dus lopende band werk, en kan ik met de beste wil van de wereld geen goede service noemen. Bovendien lukt het hun zelden om de ene na de andere klant binnen te halen. Dat is dus pure theorie en niet de praktijk.

Ik ken wel een aantal dames die de voorkeur geven aan vaste goede klanten die langer blijven boven de snelle korte neukpartijen. Die zorgen namelijk voor een min of meer "gegarandeerd" maandinkomen.
 
Dat is is dus lopende band werk, en kan ik met de beste wil van de wereld geen goede service noemen. Bovendien lukt het hun zelden om de ene na de andere klant binnen te halen. Dat is dus pure theorie en niet de praktijk.
Verbaasd het je dat wellicht het merendeel van de wandelaars misschien niet meer zoekt dan dat bij de ramen?

Het zijn bij lange na niet allemaal zo'n connaisseurs als wij die uren daar kunnen doorbrengen en er daarna met onze mede wandelaars over spreken op het forum.

Mijn hele verhaal begon er juist mee dat de uurprijs dus hoger is dan 3x20 minuten juist omdat het dus (in het weekend) wel zou lukken om de ene na de andere binnen te halen.
 
Verbaasd het je dat wellicht het merendeel van de wandelaars misschien niet meer zoekt dan dat bij de ramen?

Het zijn bij lange na niet allemaal zo'n connaisseurs als wij die uren daar kunnen doorbrengen en er daarna met onze mede wandelaars over spreken op het forum.

Mijn hele verhaal begon er juist mee dat de uurprijs dus hoger is dan 3x20 minuten juist omdat het dus (in het weekend) wel zou lukken om de ene na de andere binnen te halen.
Daar zou je nog eens van staan te kijken hoeveel klanten er voor langere afspraken gaan met een dvp.

Vooral in het weekend zijn er inderdaad meer wandelaars die voor een snelle wip gaan, maar ook dan is er geen enkele dvp die de ene klant na de andere binnen weet te halen. En al zeker niet haar hele shift lang. Het is dus puur theoretisch.

Maar inderdaad de uurprijs zou niet echt boven de prijs van snelle wipjes opgeteld mogen liggen. Eerder iets lager, en dat heb ik ook al meegemaakt.
 
Dat was ook mijn idee, lopende bandwerk.
En ik denk toch ook dat de meeste dames liever een paar klanten hebben die langer blijven dan allemaal achter elkaar klanten voor 15 of 20 minuten, lijkt me toch minder inspannend.
Toch vind ik dit niet kloppen, de dames rekenen gewoon alles bij elkaar bv een dame heeft per uur 150 en half uur 100 en dan vraag je 90 min krijg je een voorstel van 250 of van twee uur 300. Ik doe dan voorstel van 200 of 250 en dat gaat dan niet lukken, blijven aan het uurtarief hangen.

Ook laatst nog geprobeerd van we hoeven het wiel in twee uur niet twee keer uit te vinden, en wat relaxter doen, maar geen krimp, blijven vast houden aan het uurtarief.
Doe je bv 45 min later nog eens appen direct antwoord dus niet bezig, en dan nog een keer 30 min later ook weer direct antwoord, dus nog niet bezig, ik zou zeggen hark die 200 of 300 dan binnen op een lazy dinsdag middag waar eigenlijk niets te doen is met een relaxte klant. Of zoals de dames denken ik wacht op het volle pont per uur, ik snap het niet 1 2 3 .
 
Ik denk wel dat het per territorium en soort dame kan verschillen.

Heb je een gebied waar veel mooie vrouwen staan dan lukt zo'n frequentie onmogelijk (ook in het weekend), heb je een straat waar veel ok meiden en een enkele enorme uitschieter staan dan kunnen ze hun kont wellicht niet keren of er staat weer een andere geile man voor hun raampje die naar binnen wil.

Toch deel ik de mening dat je als dvp beter je trouwe klanten een voorkeurs-behandeling kunt geven. Al was het maar omdat ze anders gaandeweg afhaken.

De grote fout van raam-dames tijdens de lockdown was dat ze er geen prive-ontvangst kortingen op na hielden.
Ze gingen door met de raam-prijzen en sloegen de 50€ optie over.
Dus 30 min. 100€, 45 min 150€, 1 uur 200€, 2 uur 400€.
Terwijl bij de betere prive-ontvangst juist 30 min 100 of 1 uur 150 ervoor zorgt dat er langer geboekt wordt.

Op de Wallen heb ik zelfs 1 dame zitten die er echt uitspringt voor me en poeslief doet en weet dat ik het liefst bij haar binnen stap, maar inmiddels bezoek ik haar om deze reden niet meer en dat weet ze ook.

Vraag me niet waarom, maar ze presteerde het om de 1e x 50 als start prijs op te geven en toen, in tegenstelling tot anderen die dan alleen pijpen, te zeggen dat dat handjob en neuken in 1 standje was.
Voor blowjob, handjob en neuken meerdere standjes wilde ze niet 100 maar 150€ hebben. En eigenlijk mikte ze zelfs op 200, wat ik pertinent weigerde, waardoor ik eindigde op handjob en meerdere standjes zonder blowjob voor 150€.

En nee, ik ben niet onervaren maar heb ook geen zin in ruzie. Heb echt vaak genoeg gezegd: Come on, wat is dit nou voor onzin etc. maar dan wel met glimlach ipv met een ff normaal doen nou kutwijf.

2e en 3e bezoekje, precies eender. Terwijl ze wel vertelde over een klant uit Dubai die iets meer wilde dan alleen neuken/pijpen etc, waardoor ik dacht: ok, je pijpt dus zo nu en dan echt wel eens iemand.
Vervolgens daar zelfs naar gevraagd en toen zei ze glashard: I add blowjob for 200€.

Jullie snappen, ik ben er 3x geweest omdat het wat mij betreft gewoon de mooiste dame van de wallen is, maar ik stap er niet meer naar binnen. En dat weet ze, maar ze heeft dus 3x geen water bij de wijn gedaan.
Onbegrijpelijk dvp-gedrag wat mij betreft, want ik liet zelfs doorschemeren dat ik eigenlijk gewoon 1 vaste dvp in de buurt wilde hebben die helemaal aan mijn wensen voldoet qua looks, dat ze dat doet, dat ik er eerder zo eentje had die gestopt is en dat mijn vaste deal dan gewoon was: P+N voor 100€ voor 20 minuten.
Dat is snel, fijn, je hoeft niet te onderhandelen of na te denken, het is altijd goed etc.

Als ze er vol op had ingezet was 150€ daarvoor vanwege haar uitzonderlijker looks nog bespreekbaar geweest, maar 200 gaat me te ver. Dat is mijn hoogst betaalde ontvangst-uur prijs, dat ga ik absoluut niet neerleggen voor 20-30 minuten in zo'n kamertje.

En nee, deze dame is lang niet altijd bezet. Dus snap ik de gedachten van dit soort dames? Nee, absoluut niet.

Baal ik er van? Zeker, want het is momenteel de enige op de Wallen waar ik echt zou willen binnen stappen. De rest is allemaal 'eens zien of dit enigszins bevalt etc.'
 
een goede/topper raamdame zit rond de 10-15 klanten op een dagshift van 10 uur of gemiddeld 1,5 klanten per uur.
in de nachtshift zal dit zelfs meer zijn denk ik. maar klanten is niet alles ,de ene geeft 50 de andere geeft 150 het verschilt meeste dames zeggen me dat hun shift goed is als ze rond de 600 euro hebben binnen geharkt (weekdag).
 
Op de vrijdag en zaterdagavond of op de wallen als er veel toeristen zijn zal het best lopende band werk zijn , die tijdstippen zorg ik altijd dat ik er niet ben maar op de andere tijden zal dat wel meevallen
Op een zondagmorgen tegen een uur of elf (als ik ga) zijn de dames blij als je een uurtje naar binnen wil hoor en als ik dan weer om een uur of twaalf buiten stap zijn de meeste dames die hiervoor nog onbezet waren nog steeds vrij , later wordt het natuurlijk wel drukker maar dat de dames liever 3 maal het instaptarief hebben dan 1 maal het uurloon geloof ik niet ,er is toch immers altijd wel wachttijd tussen twee klanten door 3 in een uur haal je alleen als ze in de rij staan met een nummertjesapparaat
Je ziet het in KInky advertenties ook wel 80 Euro voor een halfuur 100 voor 45 minuten en dan het volgende kwartier om het uur vol te maken ineens 150 dus respectievelijk 40 euro/ 20/Euro en 50 euro per kwartier ?
 
Wat is er nou zo interessant aan om te weten hoeveel bezoek per shift/dag/week/maand of jaar de sekswerkers krijgen?

Willen jullie dat ook vd Jumbo weten? Of van de bakker om de hoek?
Nou ik niet, want het gaat mij niets aan ?

Het hangt af van waar je zit, hoeveel het kost, wat je mogelijkheden zijn, hoever men moet reizen, hoe je looks zijn, wat je leeftijd is, welk nationaliteit je bent etc.

M.a.w. het is ELKE dag weer afwachten, want geen enkele dvp weet dat zelfs. Je hebt slechts een gemiddelde. De ene dag heb je niets, de andere dag is het racen tegen de klok of iets daartussen.

Dus.. blijf vooral gissen, want zelfs wij weten niet het juiste aantal ?
 
Joke,

Helemaal met je eens.
Overigens, je gaat naar een DVP voor je gerief en dus hoop je op goede service en dat je niet in de rij hoeft te staan (tenminste ikke niet). Als DVP hoop je dat er voldoende klanten zijn en dat die een eerlijke prijs betalen, zodat er voldoende tussenposses kunnen zijn en goede service geleverd kan worden.

Tall
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan