snelle stemmingswisselingen bij dvps

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.509
02/07/21
4.165
47
Gisteren weer eens bij een dame langs geweest en in een uur tijd haar 2x onbedaarlijk aan het lachen gekregen, maar ook, hooguit indirect door mijn toedoen, 1x aan het huilen.

Wist al wel dat haar mood nogal kon verschillen, maar zulke snelle veranderingen binnen 1 afspraak vond ik wel opvallend.


Algemener:

Ik lees er eigenlijk amper wat over, maar er zijn wel meer dvp's waarbij ik binnen een (half) uur minstens twee kanten te zien krijg. En dan bedoel ik niet poeslief voor de betaling, kil erna, maar echt vrolijkheid/persoonlijke verhalen vertellen vs stug worden/iets snel afkappen.


Alsof ze zichzelf corrigeren. Zo van: Niet te persoonlijk betrokken raken.

En ik heb bijna nooit te maken met dames die kort na mij al een andere afspraak gepland hebben (ben vaak de laatste van de dag), dus kan het eerder verklaren door hun vermoeidheid/einde van de dag gevoel waardoor ze bij mij wat eerlijker/openhartiger zijn dan gemiddeld maar waardoor er ook eerder traantjes komen of ze opeens een grote waarheid verklappen.

Ben niet naïef, dus heb ook wel eens gedacht dat dat een 'bindende gfe truuk' kan zijn, je emotioneel betrokken maken, maar vind het toch wel opvallend dat dit me bij veel bezoekjes overkomt, zonder dat ik er zelf om vraag.

Probeerde het gisteren echt te omzeilen, omdat ik juist in een lichtzinnige bui was, maar de ontboezemingen mbt iemands privé-leven, de uitbundige lachjes en de trieste blik en traantjes kwamen toch.

Maar dan wel opeens ietwat stug na 75 minuten zeggen dat het uur allang om is.

Ik bied graag een luisterend oor en denk mee of troost, maar dan is het raar om na afloop dat opeens te zeggen.

Geen idee waarom ik veel dvp's tref die opeens hun zieleroerselen met me bespreken, ik vind het ok, maar het is ook niet iets waar ik specifiek naar op zoek ben.
(Logischerwijs noem ik in dit topic geen namen).

Maken jullie dit wel eens mee en lijkt dat oprecht of kan het ook een manier zijn om je betrokken te maken? Of denk ik dan te negatief?

Nog iets algemener: Is aantrekken/afstoten in zijn algemeenheid een methode die dames vaak bewust hanteren om 'goede mannen' voor zich te winnen?
 
Laatst bewerkt:
Het is misschien racisme 😉, maar het blijven vrouwen. Dus stabiliteit in gedachten en emoties is niet echt permanent aanwezig 😜
Lijkt overdreven, maar zou nog kunnen kloppen ook.

Het is toch raar om een lang privé-verhaal te willen vertellen en je hart over iets te willen luchten en dan ietwat bits te zeggen: Je moet nu echt gaan, je bent er al langer dan een uur?

Het verraste me, vooral ook omdat ze een paar minuten eerder nog zei dat ik zo aardig en meedenkend was.

Ik bedoel: het is prima wat persoonlijker wordt en na de aktie me lange verhalen verteld, veel dames zitten echt op zo'n moment te wachten lijkt het, maar me dan achteraf bijna verwijten dat de date is uitgelopen is een tikkeltje raar.

Was verder wel erg gezellig, maar er zaten, voor de 2e keer al, wel heel veel wendingen in dat ene uurtje.
Allerlei emotie die juist ook weer resulteerde in heel intensieve sex, maar achteraf onderweg naar huis dacht ik wel echt even: wat gebeurde hier net allemaal...
 
Had een vaste privéhuisdame die op een gegeven moment een halve zenuwinzinking kreeg, was klote want opeens wilde ze ook helemaal niks meer. Lullig voor die dame maar voor mij was het weggegooid geld. Hoorde later dat die dame vaker borderline achtig overkwam.
 
Had een vaste privéhuisdame die op een gegeven moment een halve zenuwinzinking kreeg, was klote want opeens wilde ze ook helemaal niks meer. Lullig voor die dame maar voor mij was het weggegooid geld. Hoorde later dat die dame vaker borderline achtig overkwam.
Ik werken ook behoorlijk wat kwetsbare personen in die sector... vrees ik...
 
hoeft niet perse drank of drgs gebruik te zijn. sekswerk is voor velen best een zwaar beroep, vraagt veel geduld en uithoudingsvermogen en dan kan naar het einde van de shift de vermoeidheid wel eens toeslaan, met alle emoties van dien. DVP's doen zich vaak heel sterk voor maar zijn tegelijk ook heel kwetsbaar. En het zijn bijna allemaal vrouwen, die hebben nu eenmaal vaak veel emoties, zijn maandelijks ongesteld noem maar op. kan dan weer ook bevorderend zijn voor passionele sex
 
Gisteren weer eens bij een dame langs geweest en in een uur tijd haar 2x onbedaarlijk aan het lachen gekregen, maar ook, hooguit indirect door mijn toedoen, 1x aan het huilen.

Wist al wel dat haar mood nogal kon verschillen, maar zulke snelle veranderingen binnen 1 afspraak vond ik wel opvallend.


Algemener:

Ik lees er eigenlijk amper wat over, maar er zijn wel meer dvp's waarbij ik binnen een (half) uur minstens twee kanten te zien krijg. En dan bedoel ik niet poeslief voor de betaling, kil erna, maar echt vrolijkheid/persoonlijke verhalen vertellen vs stug worden/iets snel afkappen.


Alsof ze zichzelf corrigeren. Zo van: Niet te persoonlijk betrokken raken.

En ik heb bijna nooit te maken met dames die kort na mij al een andere afspraak gepland hebben (ben vaak de laatste van de dag), dus kan het eerder verklaren door hun vermoeidheid/einde van de dag gevoel waardoor ze bij mij wat eerlijker/openhartiger zijn dan gemiddeld maar waardoor er ook eerder traantjes komen of ze opeens een grote waarheid verklappen.

Ben niet naïef, dus heb ook wel eens gedacht dat dat een 'bindende gfe truuk' kan zijn, je emotioneel betrokken maken, maar vind het toch wel opvallend dat dit me bij veel bezoekjes overkomt, zonder dat ik er zelf om vraag.

Probeerde het gisteren echt te omzeilen, omdat ik juist in een lichtzinnige bui was, maar de ontboezemingen mbt iemands privé-leven, de uitbundige lachjes en de trieste blik en traantjes kwamen toch.

Maar dan wel opeens ietwat stug na 75 minuten zeggen dat het uur allang om is.

Ik bied graag een luisterend oor en denk mee of troost, maar dan is het raar om na afloop dat opeens te zeggen.

Geen idee waarom ik veel dvp's tref die opeens hun zieleroerselen met me bespreken, ik vind het ok, maar het is ook niet iets waar ik specifiek naar op zoek ben.
(Logischerwijs noem ik in dit topic geen namen).

Maken jullie dit wel eens mee en lijkt dat oprecht of kan het ook een manier zijn om je betrokken te maken? Of denk ik dan te negatief?

Nog iets algemener: Is aantrekken/afstoten in zijn algemeenheid een methode die dames vaak bewust hanteren om 'goede mannen' voor zich te winnen?
Ik denk omdat ze aanvoelen dat je een aardig persoon bent en ze je kunnen vertrouwen. Zoiets zullen ze niet bij iedereen doen dat weet ik wel.
 
Ik denk omdat ze aanvoelen dat je een aardig persoon bent en ze je kunnen vertrouwen. Zoiets zullen ze niet bij iedereen doen dat weet ik wel.
Dat klopt, maar dat heeft dus voor- maar ook nadelen.

Het maakt een bezoekje al snel vrij intens, wat ik soms plezierig vind, maar als er teveel wordt heen en weer gekaatst met emoties kan het jezelf ook verwarren.
Dat je wegloopt en denkt: Wat was dit allemaal?

Dan kan iemand die zelfs de taal niet spreekt en wel vrolijk kijkt als een verademing voelen.

Meedenken of emoties delen prima, ik denk graag mee als dat wenselijk is, maar sommige dvp's hebben er een handje van om je direct daarna net zo makkelijk weer weg te kaatsen.

Wat ik ook wel weer snap, want back to biz, maar je moet voor jezelf wel weten dat je dus vrij nuchter maar wel vriendelijk blijft en je gevoelens niet de overhand geeft als een knappe twintiger haar hart lucht.
 
Dat klopt, maar dat heeft dus voor- maar ook nadelen.

Het maakt een bezoekje al snel vrij intens, wat ik soms plezierig vind, maar als er teveel wordt heen en weer gekaatst met emoties kan het jezelf ook verwarren.
Dat je wegloopt en denkt: Wat was dit allemaal?

Dan kan iemand die zelfs de taal niet spreekt en wel vrolijk kijkt als een verademing voelen.

Meedenken of emoties delen prima, ik denk graag mee als dat wenselijk is, maar sommige dvp's hebben er een handje van om je direct daarna net zo makkelijk weer weg te kaatsen.

Wat ik ook wel weer snap, want back to biz, maar je moet voor jezelf wel weten dat je dus vrij nuchter maar wel vriendelijk blijft en je gevoelens niet de overhand geeft als een knappe twintiger haar hart lucht.
Ik snap je heel goed je bent daar voor je plezier en niet om problemen op te lossen. Dvp's kampen met veel problemen soms ook psychische problemen dit beroep is niet voor iedereen weggelegd. Maar ik zou zulke dvp's mijden want aan je bericht te zien heeft het je wel geraakt, al kun je dat natuurlijk nooit van tevoren weten maar voortaan geen herhaalbezoekjes meer brengen aan zulke dvp's.
 
Laatst bewerkt:
Ach, in deze Woke tijden is alles racisme 😉

Nee want vrouw is geen ras maar een geslacht of gender zoals ze dat tegenwoordig geloof ik noemen
Racistisch zou het pas zijn als je bijvoorbeeld zou zeggen dat vooral Turkse of voor mijn part Surinaamse vrouwen geestelijk onstabiel zijn

Dus wees maar niet bang je bent geen racist alleen maar een seksist
 
Laatst bewerkt:
Vijfenzeventig, dus 75 (!) minuten?!
Ietwat stug? Ik word er meestal na 45 minuten al uitgegooid.

De meeste DVP's lijken te denken dat er maar 50 minuten in een uur zitten, en dat merk je soms na een half uur al.
Ja ja, ik snap dat ik in de extra tijd zat, maar ze luchtte haar hart over een hoop dingen gedurende 20 minuten of zelfs langer......
Met wat lachen, een traantje, echte emoties....dus ik wilde dat niet onderbreken en vind het ook de personal touch, maar dacht wel: hoe tellen we dit aan het einde nou bij elkaar op?

Dat maak ik dus best vaak mee: Dames die kiezen voor een combi sex en veel praten (wat ik snap en leuk vind), maar dan opeens wel snel zeggen: Oei, snel afkappen.

Snap ik ook wel weer, maar blijkbaar ben ik dus meer een klokkijker dan zij, want ik wist allang dat we pas rond minuut 25 met het fysieke deel van de afspraak begonnen en zij lijken daar dan verrast door te zijn.
 
wel eens bij stilgestaan dat ze dan iets genuttigd heeft voordat je binnen kwam?
zo zo maar kunnen..vooral Coke doet rare dingen met iemand..
werkt vrij kort..en daarna een enorme down..
ik zeg niet dat het zo is ..maar ik heb meerdere keren met mensen zoiets gezien..
Of het zijn de hormoontjes.
De hormoonspiegel fluctueert nogal eens bij de dames. Tijdens een zwangerschap vaak nog sterker en dan kunnen ze zelfs bij een kinderfilm al in huilen uitbarsten.
 
Ja ja, ik snap dat ik in de extra tijd zat, maar ze luchtte haar hart over een hoop dingen gedurende 20 minuten of zelfs langer......
Met wat lachen, een traantje, echte emoties....dus ik wilde dat niet onderbreken en vind het ook de personal touch, maar dacht wel: hoe tellen we dit aan het einde nou bij elkaar op?

Dat maak ik dus best vaak mee: Dames die kiezen voor een combi sex en veel praten (wat ik snap en leuk vind), maar dan opeens wel snel zeggen: Oei, snel afkappen.

Snap ik ook wel weer, maar blijkbaar ben ik dus meer een klokkijker dan zij, want ik wist allang dat we pas rond minuut 25 met het fysieke deel van de afspraak begonnen en zij lijken daar dan verrast door te zijn.

Jij mag ook wel geld gaan vragen dan. Een psycholoog kost ook al gauw 150 euro per uur.😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan