Hoe lang duurt jullie geduld bij het maken van een afspraak?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze alsnog reageert en ik heb inmiddels wat anders afgesproken, dan vertel ik dat en zeg dat ik misschien een andere keer nog eens contact op neem. Gewoon beleefde omgang.

Meestal reageren ze binnen 2 uur of helemaal niet. Je kan niet eindeloos blijven wachten.
Heb ik dus onlangs ook moeten doen, dat was na 1,5h en ik zat er toch wat mee verveeld.
Je kan toch niet zomaar zeggen "Sorry meid, je bent te laat" als er niets in jouw bericht stond over hoeveel tijd je haar gaf om te antwoorden ?
Misschien zouden we daar eens met z'n allen mee kunnen beginnen ? Dus gewoon bij eerste contact: antw. 2 uur aub ?
Of: "vervalt automatisch binnen 2 uur" ?
 
Ik benader mijn " doelwit " meestal een paar dagen van te voren met een voorstel van dag en tijd. Zo krijg je op tijd een antwoord terug.
Ik heb geen zin meer in last minute geildates die vaak tegen vallen
Als je geil bent en het moet stante pede, moet je maar hopen dat een goede vaste dame maar net kan. Anders wordt het gegarandeerd een tegenvallende bonnefooi.
Daarom is geduld een deugd. Beter plannen als je niet botergeil bent, maar gewoon bij zinnen. Des te groter de uiteindelijke beloning.
 
Heb ik dus onlangs ook moeten doen, dat was na 1,5h en ik zat er toch wat mee verveeld.
Je kan toch niet zomaar zeggen "Sorry meid, je bent te laat" als er niets in jouw bericht stond over hoeveel tijd je haar gaf om te antwoorden ?
Misschien zouden we daar eens met z'n allen mee kunnen beginnen ? Dus gewoon bij eerste contact: antw. 2 uur aub ?
Of: "vervalt automatisch binnen 2 uur" ?
En als de dame juist begonnen is aan een afspraak van 2u of 3u?
 
Wat doe je dan als de eerste (waar je het meeste zin in had) nadien toch nog positief reageert omdat ze het te druk had met andere dingen, en jij zit al vast zit aan jouw tweede keuze ?
Snel een flauw excuus bedenken ?
Nee, met deze manier van werken (met plan B,C…) doe je de dames ook geen plezier. Ze besteden nutteloze tijd aan het beantwoorden van jouw bericht want jij zit reeds bij een andere.
Is dat niet hetzelfde als een fake contact ?
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je een ander hebt bezocht. De dames reageren soms uren niet in sommige gevallen een dag later. Als ik op sommige dames moest wachten dan kan ik beter gaan rukken. Je moet als wandelaar altijd alternatieven achter de rug hebben om lang wachten en teleurstellingen te voorkomen zeker als je gelijk van bil wil gaan en geen zin hebt om uren te wachten.

Sommige dames lezen je berichten en hebben whatsapp zo ingesteld dat je niet kunt zien of zij je berichten hebben gelezen je ziet dus alleen 2 grijze strepen inplaats van 2 blauwe. Ik vind dat niet netjes want je wilt als klant wel weten of de dvp je bericht heeft gelezen of niet anders kun je blijven wachten terwijl de dvp geen interesse heeft. Niet elke dame heeft het fatsoen om te reageren dat ze het druk heeft en niet kan afspreken sommigen laten je stikken.
 
Laatst bewerkt:
Sommige dames lezen je berichten en hebben whatsapp zo ingesteld dat je niet kunt zien of zij je berichten hebben gelezen je ziet dus alleen 2 grijze strepen inplaats van 2 blauwe.
Exact hetzelfde vertelde ik gisteren aan een kameraad, maar omdat ikzelf geen WA gebruik, kan ik er onmogelijk verstand van hebben...
 
Door mijn werk is het eigenlijk onmogelijk om ver van te voren af te spreken. Dus meestal "kan je over een half uurtje", lukt dat niet, dan is het jammer!
Of probeer andere dame, of dan maar niet....
Maar in mijn omgeving is de keuze al niet reuze. Zeker niet als je liever niet van die buitenlandse rondtrekkende heel jonge meiden houd.
Dus uiteindelijk een kwestie van geluk hebben.
 
Als ik een dame al langer ken, dan heb ik best wel wat geduld. Voor a.s. vrijdag een afspraak staan waar ik al een week mee bezig ben om dat te plannen. Meestal gaat het wel een stuk sneller, maar van mijn kant is het vaak wel een of twee weken vooraf dat ik een afspraak plan.
Spontane bezoekjes doe ik vrij weinig, maar als een dame traag of niet reageert omdat ze klanten genoeg heeft dan haak ik na een keer of drie wel af hoor. Als een dame wat verder vooruit wil plannen en ze heeft bewezen goede service, dan gaat mijn voorkeur daar wel naar uit.
 
Als er iets een recept is voor een tegenvallende date, is het wel: nu geil dus ik moet nu een afspraak maken->op Kinky kijken en de eerste de beste quasi geil kijkende Verwegistaanse/Failedstateïsche dame eruit plukken->uurtje later ontladen in een schotelantenneflatje in een achterstandswijk.
Mensen, het is echt zoveel fijner om gewoon geduld te hebben en ruim vantevoren te boeken met een echt leuke dame. Het is even wachten, maar je krijgt er wat voor terug
 
Als er iets een recept is voor een tegenvallende date, is het wel: nu geil dus ik moet nu een afspraak maken->op Kinky kijken en de eerste de beste quasi geil kijkende Verwegistaanse/Failedstateïsche dame eruit plukken->uurtje later ontladen in een schotelantenneflatje in een achterstandswijk.
Mensen, het is echt zoveel fijner om gewoon geduld te hebben en ruim vantevoren te boeken met een echt leuke dame. Het is even wachten, maar je krijgt er wat voor terug
En toch heb ik me beste dates gehad bij dames die ik nooit eerder had ontmoet toen ik geil was en even snel een dame wou bezoeken. Het is echt niet zo dat deze soort dames garant staan voor slechte service. Het ligt uiteindelijk aan de dame die je wil bezoeken er lopen zeker goede dames rond ook tussen de rondreizende dames.
 
Als ze de vinkies blauw worden heeft aanstaan en als je kan zien wanneer ze voor het laatst online is geweest vind ik toch wel het fijnst. Als je ziet dat ze al een aantal dagen niet online is geweest heeft het ook weinig zin om een berichtje te sturen.
 
Als ze de vinkies blauw worden heeft aanstaan en als je kan zien wanneer ze voor het laatst online is geweest vind ik toch wel het fijnst. Als je ziet dat ze al een aantal dagen niet online is geweest heeft het ook weinig zin om een berichtje te sturen.
Ik vind het heerlijk dat ik die blauwe vinkjes en laatst gezien uit heb staan.
Geen zeurende mensen en ik antwoord wanneer ik wil!
 
Gelijk afspreken vind ik niet relaxed en hoeft niet voor mij. Meestal verlopen zulke dates niet lekker bij mij; ik voel me gejaagd wat de date niet ten goede komt.

Vorige week een afspraakje gemaakt met een van mijn vaste dames. De hele week mezelf weten te beheersen en rustig uitgekeken naar vandaag. Met volle blauwe/paarse ballen kwam ik binnen; het kwam uit mijn tenen! 🍑💦🔫😜
 
Ik heb een volle en lastig te voorspellen agenda en als er een gaatje is in die agenda en ik ben geil wil ik ook graag zsm een afspraak. Helaas heb ik dan dus ook weinig geduld ook al weet ik dat ik niet mag verwachten dat elke dvp direct reageert. Vaak wordt het dan een bezoekje aan een massagesalon oid.
Misschien moet ik ook maar eens een date plannen en wat meer geduld opbrengen
 
ik maak nooit afspraken, met dvp. als ik zin hebt om te neuken, en ik ben in de gelegenheid, ga ik gewoon naar een ramenbuurt. Daar hoef je in de meeste gevallen geen afspraak te maken.
Maar is het ouderwetse versieren, tegenwoordig geen optie meer? Dat geeft toch veel meer voldoening dan een betaalde wip?
 
ik maak nooit afspraken, met dvp. als ik zin hebt om te neuken, en ik ben in de gelegenheid, ga ik gewoon naar een ramenbuurt. Daar hoef je in de meeste gevallen geen afspraak te maken.
Maar is het ouderwetse versieren, tegenwoordig geen optie meer? Dat geeft toch veel meer voldoening dan een betaalde wip?
Mij zegt versieren niets. Heb daar echt geen zin in.

Wat ik nu wel doe is zelf advertenties plaatsen en zo kom je ook in contact met dames die op zoek zijn naar wat plezier tegen een kleine vergoeding of zelf zonder vergoeding.

is ook een leuke manier van afspreken maar vergt wel wat meer tijd dat je erin moet stoppen
 
Ik boek meestal enkele dagen tot 2-3 weken op voorhand.

Ik ga nooit een bezoek inplannen als ik geil sta, dan maak je domme beslissingen.
Precies dat!
En... bij sommige DVP's die maar sporadisch ontvangen... boek ik op het eind van het bezoek al meteen onze volgende date... en dat kan dan 4 weken later zijn.
 
Ik ben een type wandelaar die graag op dezelfde dag een afspraak maakt wanneer ik geil ben en zin heb in seks. Meestal kijk ik even op kinky en als ik een geschikte dame vind maak ik direct een afspraak en binnen 20 of 30 minuten heb ik seks. Maar hier komt het probleem soms reageert de dame niet en laat ze me lang wachten kan ze natuurlijk ook niets aan doen misschien is ze met een klant bezig en kan ze niet reageren maar als ze na een uur nog niet reageert is het voor mij over en kies ik een andere dame. Mijn vraag is hoeveel geduld hebben jullie?
Tja als je zoveel nood hebt, dan kun je beter bellen. Een beller is sneller!
 
Terug
Bovenaan Onderaan